1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 13 feb 2008.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik vond deze versie van 1942 maar slappe hap, vergeleken met de oude arcadekast versie. De 3D graphics zijn zeker niet lelijk, maar 't geheel voelt zo saai en duf aan. Ik mis de spanning van het oude spel.
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Iemand die weet hoelang de game is, hoeveel levels etc?

    Nu eerst maar assault heroes 2 gekocht, weet tenminste dat die lang genoeg is :cool:
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  4. JawedJust

    JawedJust Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker GW2 halen!
    Het eerste deel was geweldig! _O_
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    5 korte levels heb ik me laten vertellen.
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dat klopt dus niet. Vandaag em gekocht, ben er meer dan 3 uur mee bezig geweest om em op medium uit te spelen. Het zijn 30 acts, en de game is echt een stuk langer en moeilijker dan het eerste deel.

    Vond het 1ste deel leuker, ze hebben een aantal dingen erin gestopt die gewoon niet leuk zijn. Zoals ineens in 3d schiet levels, is niet te doen omdat er totaal geen perspectief is en je dus totaal niet ziet waar je heengaat en waar de enemies precies zijn. Daardoor zijn veel achievements ook totaal niet te doen.

    Moeilijke achievements. Het eerste deel heb ik ze allemaal op 1 na, maar ik heb er van het 2e deel pas 20 puntjes na het uitspelen op medium. Je krijgt zelfs niks voor het uitspelen, zijn bijna alleen maar co-op.
     
  7. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt :thumbs:. Alles geprobeerd. Rez is wel een leuk spel, maar niet mijn ding. Ikaruga is inderdaad best lastig, die laat ik ook staan. N+, als die goedkoper zou zijn geweest had ik die gehaald. Schizoid vond ik het leukst, maar hoelang blijft dat spel leuk?
     
  8. zaangamer

    zaangamer Guest

    Vraag ging over 1942 :)

    Maar wat nog belangrijker is : DE ZOMER VAN XBOX LIVE ARCADE !!

    * July 30: “Geometry Wars: Retro Evolved 2” – The latest version of the wildly popular retro shooter offers screen-melting intensity and insane new features, including six action-packed gameplay modes, new enemies, scoring strategies and a diverse list of exciting Achievements. “Geometry Wars: Retro Evolved 2” is rated E for Everyone by the ESRB and will be available at 800 Microsoft Points.


    * August 6: “Braid” – From acclaimed developer Jonathan Blow, “Braid” is a mind-bending and artistic puzzle-platformer where the player manipulates the flow of time in strange and unusual ways. “Braid”is rated E10+ for Everyone 10+ by the ESRB.


    * August 13: “Bionic Commando: Rearmed” – The classic 8-bit side-scroller reports back for duty in a stunning remake, complete with all-new HD graphics and features that put 2D gaming back on the map! “Bionic Commando: Rearmed” is rated M for Mature by the ESRB


    * August 20: “Galaga Legions” – The legend lives on with “Galaga Legions,” a reimagining of the classic arcade shooter. Featuring table-turning game dynamics and updated graphics, the game was created by the team behind the bestselling “PAC-MAN Championship Edition” from Namco Bandai Games. “Galaga Legions” is rated E for Everyone by the ESRB.


    * August 27: “Castle Crashers” – Award-winning studio The Behemoth brings red hot arcade adventure to Xbox LIVE Arcade with “Castle Crashers,” featuring hand-drawn characters and an array of weapons to choose from as you defend your kingdom and save the princess. “Castle Crashers” is rated T for Teen by the ESRB.


    Dat zijn dus 4000 MS points in 5 weken, maakt de droogte op het gebied van disk-games wat draaglijker
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Er zitten geen titels bij die ik zou kopen. Dat is tenminste goed voor mijn portemonnee. Heb liever wat geld als de topspellen in november arriveren.
     
  10. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Geometry Wars: Retro Evolved 2! Must Have! 1 eigelijk te weinig gespeeld, maar was wel dikke fun!
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Castle Crashers ziet er anders best geinig uit.

    [GT]37675[/GT]

    Met buddies Golden Axe style alle tegenstanders in elkaar trimmen.
     
  12. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Op Castle Crashers zit ik al een tijdje te wachten! Helaas NOG een maand verwijderd, maar nu weet ik in ieder geval wanneer hij komt :) Dat maakt het wachten IETS minder lastig ;)
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Al een hands on Van Vigilante V8 op Ign. Kijk er echt naar uit. Was op de ps1 mn favoriete game. Volgens Ign gaat het 1 van de weinige must have arcade games worden, belooft dus wat :cool:

    Alleen wanneer komt ie uit :'-(
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    N+ is echt niet duur voor wat je er voor krijgt hoor, daar zou ik echt nog eens naar kijken. Lees review op IGN of zo.

    Schizoid zitten genoeg levels in en ubershizoid mode is echt onmogelijk en zul je de rest van je leven mee zitten :+.
    En ik zal altijd met je online willen spelen. \o/

    ----------------

    Castle Crashers, hmmm als die lang genoeg is is dat een mogelijke koop.

    Dit is een leuke flashgame van Castle Crashing the Beard.
    AANRADER vooral als je Castle Crashers leuk lijkt.

    1e link geeft mij extra punten op de site als je lid wordt en level up gaat, 2e link geeft niks zodat de keuze bij jou blijft.
    Either way speel de game :).

    http://www.kongregate.com/games/BoMToons/castle-crashing-the-beard?referrer=The_Chosen_One

    http://www.kongregate.com/games/BoMToons/castle-crashing-the-beard
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2008
  15. zaangamer

    zaangamer Guest

    Geometry Wars : Retro Evolved 2 is nu LIVE, kan van jou zijn voor maar 800 MS points. Demo is iig zeer overtuigend, twijfel alleen of het de moeite waard is als je deel 1 al hebt.

    EDIT : Ik heb de game zojuist gekocht, hij is een stuk hectischer dan deel 1 want er zijn veel meer vijanden tegelijk op het scherm. Punten scoren gaat nu ook veel sneller omdat de vijanden kristalletjes droppen die je multiplier opbouwen. Zeker een aanrader voor degenen die deel 1 al zeer stoer vonden en voor degenen die deel 1 te moeilijk vonden is ie ook het bekijken waard want het is dus iets makkelijker geworden. Alleen jammer van geen online, maar ja, je kan niet alles hebben :)

    DIKKE AANRADER !!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jul 2008
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ook gekocht :9 Leuk spel!
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Van jou had ik niks anders verwacht. :cool:
    Ik natuurlijk ook gekocht. Het viel me op dat ik gelijk veel meer punten had in die 3 minuten, dan dat ik ooit heb gehaald bij het eerste deel.

    Maar ik vermoed dat dat niks met mijn verbeterde skills heeft te maken, maar meer met de puntentelling. :+
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha :9 Had in de trail naar 1x proberen, 2.2 miljoen en nu kom ik niet verder dan 1,2 mil 8). Gaar
     
  19. zaangamer

    zaangamer Guest

    Had in deel 1 als hoogste score iets van 225,000 en ik kom bij deze al richting 4 miljoen. maar op de leaderboards zijn alweer scores te vinden van 30+ miljoen. GEKKENHUIS!!
     
  20. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff... echt een stel zieken. Ik kwam in deel een tot 150.000. Was zo moeilijk he 8)
     

Deel Deze Pagina