Ik had een vraagje over Halo. In het introfilmpje zie je als de computer multiplayer laat zien dat een van die 4 met een schedel rondloopt. Is dat ook een wapen?? Of is dat alleen bij legendary, want die had ik nog nooit gezien...
Het is ook een wapen maar je kan die alleen in multiplayer krijgen. Want de bedoeling is om die schedel zo lang mogelijk vast te houden. Maar je kan wel iemand slaan met die schedel. Het is dus een wapen.
dat is een spelmode: Oddbal dan moet je voor zoveel minuten lang die bal(schedel) vast houden dus geen wapen
En wat is een mes dan? Want met een mes kan je ook niet schieten maar als je iemand er mee dood steek is het wel degelijk een wapen. Als je dus iemand dood kan maken met een flag dan is dat dus ook een wapen.
Nee geen VUURwapen, maar we hadden het over een wapen Alles waar je iemand me dood kan maken is een wapen. Als je een tv op iemand zijn kop gooit dan is dat je wapen. Een wapen hoef niet altijd maar een pistol te zijn.
Je kan het als wapen gebruiken,je kan ermee slaan,maar een echt wapen zou ik dit niet noemen,maar als een wapen altijd moet vuren is een granaat geen wapen...
ff dom offtopic vraagje, kan je eigenlijk meer dan 2 wapens bij halo gebruiken? het is zo fuckign gemeen als je een rocket launcher, een sniper en zo'n automatisch geweer hebt, maar ze niet allemaal kan gebruiken!
ze zeggen dat als je het eerst uitspeelt op normal, dat het je dan op legendary 3 wapens kan hebben, is dit zo?