Ik zal in dit topic ff de stand van zaken bij gaan houden vanaf het moment dat ik gebeld heb tot aan het moment dat ik 'm weer terug heb. Misschien is dat wel handig voor lui die 'm ook op willen sturen. De reden dat ik 'm op ga sturen is omdat ie helaas ook die hele kleine krasjes maakt. 15-4-2002 13:00 Gebeld met 0800-0233894. Gesprek duurde ongeveer 20 minuten. Ik moest eerst m'n X-Box registreren, terwijl ik dacht ik dat ik toch al via internet had gedaan, maarjah... het zal wel... Ze laten een koeriersdient een doos bij mij afgeven om de X-Box in te doen, inclusief de spellen die de krasjes hebben. Ik moet dus Halo, Amped, PGR en RSC allemaal meesturen 15-4-2002 13:21 Mailtje ontvangen: Thank you for contacting Xbox Customer Care. We have received your request for repair. Our next step is to send to you all of the packaging materials you need to send in your Xbox. You will receive an e-mail as soon as the materials are on the way! Vanaf nu wordt het dus afwachten en duimen... dus iedereen ff meeduimen voor mij
ik heb dit al gedaan zoals je waarschijnlijk al gelezen hebt in "xbox weg" maar ook jij succes de mijne was 5 dagen weg
Heb ik uiteraard ook gelezen, maarjah tis misschien wel handig om ff wat tijden e.d. erbij te hebben staan. De Maki duimdraait weer verder
hehe... bedankt voor het aanbod. Achjah, een weekje geen X-Box geeft natuurlijk ook weer de mogelijkheid om weer eens wat films te gaan kijken
hij is nog niet weg.....je moet hem opsturen als je weet dat je toch andere dingen moet doen.....ik moest het weekend werken en s'avonds een feest.
Ik mis me Xbox al me hele leven... **God, waarom heeft U me geen rijke ouders geschonken, of.. althans ouders die een Xbox voor me dokken**
Update Your materials are on the way! As soon as you receive all of the packaging materials, please package the console only (unless instructed otherwise by one of our Customer Care Representatives) in the supplied packaging and call the number that was provided with the packaging materials to arrange for speedy pick up! You’re on your way to being back in the game . Vanmorgen ff m'n mail gechecked en de doos waarin ik 'm moet opsturen is dus onderweg... wel K*T dat er vandaag 's morgens niemand thuis is, dus nu maar hopen dat ze pas rond de middag komen.
Achjah, als ze meestal zo rond 10 uur komen, heeft het niet meer zo'n zin... want ik kan me niet voorstellen dat ze vlak voordat ze er zijn weer ff omdraaien om later op de dag terug te komen. iig bedankt voor de tip, zal ze dadelijk toch ff bellen...
ARGH Deze dienst is niet te bereiken via uw mobiele telefoon.. Wat is dat toch tegenwoordig met al die nummers... de meeste zijn niet meer te bereiken via een mobiele telefoon... lekker is dat
Update 16-04-2002 13:15 UPS is langsgeweest... pa en ma waren gelukkig net thuis... alles ingepakt en die kerel heeft het pakket direct weer mee teruggenomen. Eigenlijk moet je ff bellen en dan komen ze weer opnieuw langs om 'm op te halen, maar als je dus ff aan de UPS koerier vraagt of ie ff wacht, neemt ie 'm direct weer mee
ik was niet thuis en ga m'n box niet door m'n moeder in laten pakken wel balen nu is ie echt weg, ik hoop voor je dat ie net zo snel terug is als de mijne, hopelijk vrijdag
LOL Nou, ik had alles al klaargezet en als ik moet wachten tot ik een keer thuis ben, heb ik toch een probleem... ben namelijk heel de week aan het stage-lopen dus weinig kans dat ik tijdens werktijden van UPS thuis ben... Ik wacht nu iig op het mailtje van het X-Box reparatiecentrum dat 'm ontvangen hebben..