Ik moet het nog ff checken, maar ik meen me toch echt te herinneren dat dit soort toestellen een speciale verloopkabel hadden met een componenteningang. Ik meen een dvi-componentenverloop.
Aangezien hdready betekent dat t toestel een hd signaal aan moet kunnen van minstens 1 digitale en 1 analoge input. In de beginperiode waren er tv's met dit soort verloopjes. Ik meen dat de Sharps dat toen ook hadden.
Je ziet ook duidelijk staan in de handleiding dat de YPbPR (dat is componenten, dus het rode blauwe en groene tulpje) een resolutie aankan van 720p (dat is die jij moet hebben, 1080i kan ook). Als er echter niet zo'n verloop bij het toestel zit, heeft het geen zin vanwege de prijs.
(ferry kijkt ff in de xbox forums, want daar waren toen allerlei vragen over zoals jij nu)
Kom er ook niet helemaal uit. Aan de andere kant: 1024x768 is volgens de handleiding de beste optie en dat is gewoon 720p hd. Vaak zie je aan t begin van de game het hd logo ook komen, wat je volgens mij niet ziet wanneer je niet hd speelt.
Wat me wel verbaast is dat t op de foto lijkt alsof je een pinnetje mist bij de vga, het moeten er toch 24 zijn? Je tv heeft een dvi-i aansluiting maar weet niet of dat iets uitmaakt.
Toch staat er duidelijk in de handleiding dat via componenten 720 p kan worden gespeeld al is je huidige 1024x768 ook 720p, dus of het wat uitmaakt?
Laatst bewerkt: 1 aug 2008