1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een manier om je gamertag ergens te bewaren? Want ik ben van plan om mijn xbox 360 te verkopen en dan over een tijd weer een 360 te kopen. (6+ maanden)

    Btw: ik heb nou een bod van 200 euro op mijn 360 premium met draadloze controller en PGR3, dit is toch een hoog bod ofniet?
     
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Je Gamertag blijft sowieso opgeslagen, hoe dan ook :D , dus daar hoef je niet bang voor te zijn :)

    En wat dat vraag betreft over dat bod: Dat moet je helemaal zelf weten. Sommigen kunnen het veel vinden, maar sommige ook weinig

    Ik vind het best wel goed, maargoed dat is mijn mening ;)

    mvg Steel Dogg :D
     
  3. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar zit je gamertag dan niet aan je 360 gekoppeld? Dus als ik later weer een 360 koop heb ik geen toegang tot mijn gamertag. Of kan je hem met je emailadres ofzo weer opvragen?
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Jazeker ;)

    Je gamertag is emailgekoppeld en niet consolegekoppeld.

    Als je straks die nieuwe 360 hebt, kun je je gewoon aanmelden met je huidige gamertag. En dan neem je al je vrienden, berichten, gamerpoints etc mee ;)

    Uiteraard wel alle dingen die op je harde schijf staan gaan dan weg ;)
     
  5. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik snap dat m'n demo's en saves enz allemaal weg zijn. Maar toch vind ik het nog een beetje vaag. Iemand haalt mijn 360 op alleen staat daar mijn gamertag gewoon nog op (of kan ik die daar op de een of andere manier van afhalen/bewaren?) dan kan ik toch niet als ik later weer een 360 terugkoop die account van mijn oude xbox naar mijn nieuwe xbox 360 overbrengen? Of zie ik iets over het hoofd?
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb nooit een nieuwe xbox gehad. dus weet het niet zeker. Maar volgens mij kun je je gamertag van die xbox afhalen en daarna met je email en wachtwoord weer koppelen aan je nieuwe xbox ;)
     
  7. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha juist, lijkt me goed nieuws. Alleen moet ik nou nog weten hoe, heeft iemand meer info?
     
  8. clawclock

    clawclock Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, als je dan bij je nieuwe 360 kiest voor join live, kom je na een tijd 3 keuzes tegen en 1 daar van is recover, en daar vul je gewoon gegevens in die je toen al een keer heb in gevuld bij het maken van je gamertag en klaar is kees!

    ik wilde het zelfde doen met mijn oude xbox account en die naar de 360 maar dat is al zoooooo lang geleden dat ik meeste niet meer wist.

    maar je hebt binnen no time je account weer terug:)
     
  9. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke maar het is al volgt. Als diegene mijn 360 komt ophalen zit daar mijn gamertag nog op. En die speelt dan ook onder mijn gamertag. Als ik dan na een tijd een nieuwe 360 haal kan ik dan zo weer mijn gamertag van mijn oude 360 gappen of hoe zit het xD?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ik zou dat dus niet doen. Gamertag zijn persoons gebonden, etc

    Je kan wel je account recoveren via je email .. maar zoals ik al zei het is niet handig om je account aan iemand anders te geven .. tenzij je hem/haar 200% vertrouwd
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2008
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar je kunt die gamertag toch voordat je hem verkoopt ''erafhalen'' ? Of niet?
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    ja die kan je gewoon verwijderen .. en later recoveren
     
  13. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow oke dat is goed nieuws.
    Iemand een idee hoe ik hem eraf kan halen?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    ga naar de laatste blade system (vervolgens memory en daar zie je je gamertag)
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om een usb hardeschijf te gebruiken voor de 360 als gewone hardeschijf, dus eigenlijk gewoon voor je saves/games etc.
     
  16. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, alleen voor media (foto's, muziek, films) ;)
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Kan je in de winkel voor de xbox 360 die stekker (die stroom geeft )kopen?? Want mijne is namelijk kapot :mad:

    deze dus:
    [​IMG]
    Bedankt!

    en hoe duur zijn die ongeveer??
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2008
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Heb je al contact gehad met de helpdesk? Ze zijn namelijk niet zo moeilijk, zeker als je nog garantie hebt. Maar ik weet je situatie niet. Voor verkoop zal ik even voor je kijken! ;)
     
  19. Elit

    Elit Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 met identiteitscrisis

    Hallo, ik weet niet of dit de juiste manier een nieuw topic op te werpen, maar goed. Ik ben een bezorgde vader die probeert een probleem voor zijn zoontje(12 jaar) op te lossen, so have mercy on me !
    Onze Xbox 360 van nog geen 2 jaar oud weet niet meer wie hij is. Bij het inleggen van een 360 game(nieuw of oud maakt niet uit), geeft hij de melding "deze disk moet u op een Xbox360 afspelen" Ja, uuhhh , maar daar zit ie al in dus !!. DVD film, CD muziek, Dash Board en Live werken wel. Ik heb de console al een paar keer met een cleaning disk schoongemaakt, maar geen resultaat. Iemand hier ervaring mee ? Alvast bedankt. Ed van Lit
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan dan nog maar 1 ding doen en dat is bellen met de helpdesk van Microsoft.
    Op de Xbox360 heb je 2 jaar garantie op de hardware.

    Als je vandaag even het probleem meld bij Microsoft en zorgen zij ervoor dat de Xbox360 bij jullie zal worden opgehaald.
    In de meeste gevallen heb je de Xbox360 in 1 week terug.

    Telefonische ondersteuning:
    0800 023 3894

    De service is bereikbaar op:
    maandag - vrijdag: 09:00-22:00
    zaterdag: 09:00-20:00
    zondag: 09:00-17:00
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina