Ik snap niet waarom jullie allemaal zo "excited" zijn over Heavy weapons met veel damage. Zwaarden zoals de Harbringer, Master Katana en Avo's Tear/Sword of Aeons zijn zo veel sneller dus je kan je Combat multiplier hoger krijgen door de vijanden sneller van je af te meppen EN de meeste dudes heb je toch wel in 1 of 2 hits vermoord dus waarom giga veel schade doen. Dus mijn tip is probeer met lichtere wapens te vechten en gebruik de spreuk "slow time" die spreuk in combinatie met een boog of zelfs met een zwaard kan echt dodelijk zijn. Divine Fury en Infernal Wrath vind ik persoonlijk niet zo handig omdat ze Will Power Zuigen zelfs al heb je MP gemaxt dan gebruik ik nog liever Lightning .
ow en nog een random tip als je je skills nog niet gemaxt hebt voordat je voor de eerste keer tegen jack vecht zou je eeuwig minions kunnen killen die blijven altijd spawnen. De beste plek vond ik bij de WITCHWOOD site daar komen er veel hulpjes die je helpen enzo. De undead in die graveyard blijven niet eeuwig spawnen na een tijdje zijn ze op lol EN je hebt geen hulpjes.(hulpjes als in Gaurds en Apprentices)
Ow en nog een tip om jack te verslaan of hij nu een draak is of niet, Als je Slow time gebruikt met Multi Arrow en dan een goede boog (Skorms Bow) of Master Longbow (sneller dan Xbow) met 3 Sharpening Stones en dan heb je in 2 minute dood =)
Laatst bewerkt: 1 aug 2008