1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rggr

    rggr als t maar hard is

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net weer halo 1 aant spelen (heroic) en moet wel even zeggen dat die inferieur is aan halo 3..... omdat je geen dual hebt en je per level ongeveer 4 hunters krijgt is het echt wel een stuk pittiger.... echt vet relekst om weer een x te spelen....
     
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Pffff, krijg nu echt te vaak dat ie de heroic en legendary pack niet ziet. Fuckin irritant als je matchmaking wilt spelen, en daar heb ik dan 1300 punten oid aan uit gegeven >.>
     
  3. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een vraag over de Halo 3 multiplayer. Sinds kort ben ik weer fanatiek Halo 3 online aan het doen, maar er viel me toen ineens iets op. In matchmaking zie ik heel vaak in een team gasten met dezelfde gamertag zitten. Dus bijvoorbeeld zoiets:

    Halodude
    Halodude (1)
    Halodude (2)
    Halodude (:cool:

    Ik neem aan dat dat niet 3 verschillende mensen zijn met dezelfde gamertag maar met een cijfertje erachter. Heeft iemand enig idee wat dit is, want het enige dat ik kon bedenken, is dat het bots waren, maar dat lijkt me niet echt logisch in online multiplayer?
     
  4. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zijn nou guests, kortom gewoon mensen die splitscreen aan het spelen zijn.
    Dit kan alleen in social.
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Nieuwe ranking systeem

    Nieuws | 2 augustus 2008 - Bungie heeft onlangs bekend gemaakt dat er een tweede auto-update komt voor hun shooter halo 3. Deze update zal enkele veranderingen met zich meebrengen waaronder een uitbreiding van het Halo 3 ranking systeem. Tot op heden kunnen spelers een skill level halen van 1 tot en met 50. Daarnaast verdienen zij EXP punten door het winnen van games. En juist deze EXP points gana op de schop.

    Met de nieuwe update introduceert Bungie namelijk een EXP systeem per playlist. Hierdoor is het mogelijk om een "general" te worden zonder level 50 te behalen. Hieronder is een afbeelding te zien waarop het nieuwe rankingsysteem te bewonderen is.
    [​IMG]
     
  6. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Mag toch wel hopen dat ze nog wat meer dingen aanpassen behalve dat in de autoupdate....
     
  8. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik snap het nut niet helemaal. Het is allemaal wel leuk en aardig met meer tekentjes enzo, maar het maakt het spel er volgens mij niet leuker op ofzo.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gaat het toch ook niet om? Gaat om een nieuw ranking systeem.
     
  10. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    En welk nut dient dat? Nou kun je zien in welke playlist je het best bent, woehoe. Ik had persoonlijk toch wel wat meer bij een autoupdate verwacht. Ik bedoel, Halo 3 is nog steeds het paradepaardje van de 360. Als ik in MS hun schoenen stond zou ik dat spel zoveel mogelijk support geven, in de vorm van bugfixen, patches, content en updates. Maar goed, we wachten het even af.
     
  11. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij wordt dit best veel gedaan. heel veel special places zijn al weggehaalt. En er komen best vaak nieuwe maps enzo, en zoiezo elk weekend een nieuwe playlist voor double exp.
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het enige leuke zou misschien nog een extra content zijn met de overige 250[​IMG]. En op 1 of andere manier de mensen die €20,- betaald hebben voor de mappacks nog eens belonen.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Van de Bungie Weekly Update:
    Nu hebben ze me wel nieuwsgierig gemaakt. ;)
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik kan morgenochtend wel van 9.30 tot 13.30 dus als je het 's ochtends doet kan ik wel ff meehelpen :)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Second Halo Movie Script Lives Long Enough To Generate Concept Art

    That first Halo movie project? With Neil Blomkamp and Peter Jackson? So dead. Never. Being. Made. But, as we already know, Halo nerd Stuart Beattie (Pirates of the Caribbean, GI Joe) has stepped into the vacuum left by Jackson & co, and has written a script based on the events of the first Halo novel, Fall of Reach. That script's apparently been kicking around Hollywood for a little while now, and has a few people very interested in the project, to the point where some concept art is being drawn up "as part of an eventual presentation to Microsoft". Film site Latino Review claim to have gotten hold of some of this art, and will be posting it over the next few weeks. Which, provided our chains aren't being yanked, should be a hoot. The first piece is a little...fantastical, though LR say it's actually in the script/book.
    [​IMG]



    Ze mogen wel eens opschieten met die film 8)
     
  16. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Wanneer brengen ze dat snow level uit Halo 1 nou eens naar Halo 3 :*(
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dude, Hang 'Em High FTW
     
  18. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik hang jou high ;)
     
  19. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Eh, die is er al. Je bedoelt Sidewinder toch? Avalanche is daar een remake van...
     
  20. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja die is er al een tijdje....ik moet trouwens nog ff alle levels op Legendary halen....iemand die mee wil doen?> add: RefreSh xl
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina