1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Lost Odyssey [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Shizzel, 17 mei 2008.

  1. SysanApse

    SysanApse Guest

    Hmm , ik ben dan aan het zoeken naar die Laatste Crystal , en de battles blijven maar komen :/
    Maar ik heb hem , helaas kan ik nu Numara neit meer in om ze aan die kerel te geven :mad:
    Nu bezig in Old Socherrer's Kasteel , ik vermaak me wel met deze game :)
     
  2. SysanApse

    SysanApse Guest

    Ben nu ook aan de Official Guide PDF gekomen , dus als iemand iets nodig heeft , PM me :)
     
  3. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Guide zelf bijvoorbeeld\o/
     
  4. kaaspeer

    kaaspeer Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    YGPM, ben bij disc 4 en heb gewoon geen zin om alles uit te zoeken. Spel begint langzaam beetje te vervelen. Hopelijk kan ik deze daarlijk als uitgespeeld afvinken
     
  5. blokdude

    blokdude Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het spel ook zo graag hebben, lijkt me echt mega gaaf...
     
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Moet deze game toch maar eens gaan checken,maar is hij erg groot?
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2008
  7. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0

    Lol, snel veranderd! 8)
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    verkeerde post:cool:
     
  9. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Hmm, ik zit nu al een tijdje vast. Ben nog op disc 1:

    Ik heb net Mack en Cooke ontmoet. Er volgt een gevecht om wat bloemen. 3 guards en 2 gasten te paard. Die doen een aanval (rush) dat zo'n 300 dmg doet! Het lijkt echt onmogelijk.

    Zou iemand mij verder kunnen helpen? :)
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    2 tips.

    1. Ga naar buiten de stad en ga de crimson forest in. Daar kun je wat level.
    2. gebruik aanvals items aangezien je dan als eerste aan mag valen en wat vijanden kunt verslaan waardoor de schade van de eerste ronde al beperkt wordt.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zou trouwens ook het spell casten waarmee de physical damage op je party verminderd wordt
     
  12. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Okay thanks, dat ga ik proberen.

    Hoe kan ik trouwens Weapon Guard leren?
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2008
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Als ik bij ming een skill will leren en ik selecteer lv 6 black magic, leert ze dan ook 1tm5 tegelijkertijd of moet ik die ook stuk voor stuk leren?

    @ Furies, ga bij options naar Skill, selecteer de personage waarmee je Weapon guard mee wilt leren en zoek 'm dan op bij de skills die beschikbaar zijn via skill link. De Mortals leren hun skill bij het levelen en hoef je niet te selecteren dacht ik
     
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

    Zit na lange tijd weer eens door dit deel van het forum te browsen en bedacht me net... Ik zit nog steeds in dat sneeuwgebied op disc 3 na maanden niet meer gespeeld te hebben. Degene die zei dat ik dit spel niet uit zou spelen had blijkbaar gelijk. ;)
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    :D !

    Ik zit nu overigens vast bij een stuk

    Ik moet nu arthrosaurus verslaan, maar die heeft een belachelijk sterke aanval en ik heb niet de equipment om het te blokken. Weet iemand welke items ik moet gebruiken om zijn aanval te stoppen?
    Mijn party zit zo rond de lvl 41/42 en heb tot nu toe eigenlijk niet het gevoel gehad dat mijn personages te slap waren voor bosses. Denk echt dat het ligt aan een item die ik mis waarmee ik zijn attack kan blocken

    @ Ash

    Dan heb je disc3 al bijna uit ;)
     
  16. ThaBest

    ThaBest Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    1
    Om antwoord te geven op je eerste vraag, als je lvl 6 black magic leert kan je de lagere lvls wel casten, maar voor de achievement zal je ook de andere moeten leren. :)

    als die Arthrosaurus is net nadat je ontsnapt met Tolten, Seth en Sed dan moet je gewoon die kraan die naast hem staat blijven raken, tenminste dat werkte bij mij...
    De andere arthrosaurussen waren voor mij redelijk makkelijk, maar dat kan aan mij liggen :)...gewoon kijken wat voor element ze hebben en dan de ring gebruiken die daar goed tegen is.
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Bedankt voor je hulp maar die bedoel ik niet :eek:
    Ik zit al op de 4e disc, die in de haven en de kraan was inderdaad makkelijk. Deze kom ik tegen met 3 andere Arthrosaurussen en ik heb echt geen kans. Ik heb al wat gegoogled maar ik schijn een aantal skills/items nodig te hebben maar die kan ik niet vinden..
     
  18. ThaBest

    ThaBest Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm....ik vond die redelijk simpel, gewoon neermeppen :)....maar ik had al wel een aantal sidequests gedaan, dus ik denk dat ik gewoon wat hoger lvl was....ik kon die beesten namelijk in 2-3 rondes dood maken...
    Als het niet lukt...als het goed is kan je makkelijk sleepen...(met spells of ringen) dus dat kan ook helpen.
    Als het echt niet lukt kan je altijd Gamefaqs proberen :)
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Stuffs you need for this battle :
    - Fire Resistance Skill Up for all characters(Learn From Fire wards)
    - Combo skill for Seth and Kaim (Link skill from Mack)
    - Double Items Skill (Link skill from Sed)
    - Potion Booster Skill
    - Plenty of Healing Herbs/Healing Tanks

    Ik zal maar eens gaan zoeken dan, heb namelijk alleen de poisons en double item skill van Sed, enig idee waar je die firewards kan vinden?
     
  20. ThaBest

    ThaBest Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    1
    even zien, je kan een fire absorb ding halen in de sorceress mansion, er is een baas daar op disc 4 die niet heel erg lastig is. Op dezelfde plek als waar je Sarah voor het eerst erbij kreeg.
    Als je die verslaat krijg je een fire absorb dingetje.
    Fire Charms kan je vinden in de experimental staff volgens gamefaqs :)....maar ik weet allemaal niet precies meer waar dat was...
     

Deel Deze Pagina