n kennis van me werkt in n gameshop en toen ik vandaag tegen hem zei dat Hotd 3 de 21ste uitkomt wist ie te vertellen dat ie naar maart geschoven is.... Is dat zo, wie weet er meer van en vooral waarom? (maakt me nie zoveel uit, zit nu lekker in mechassault en sega gt2002)
hety lijkt een sport omn die dingen zo vaak mogelijk uit te stellen midtown madness is ok voor de zoveelste keer weer uitgesteld
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Die game is al zovaak uitgesteld! Hij zou al eind 2002 op de DC uitgekomen moeten zijn! Grrrrrrrrrrrrrrrr, ik wil m! Weten jullie dit zeker??
WTF, is ie uitgesteld, wat is dat voor iets triests dan, in amerika is ie allang uit en ik heb m ook al en toch nog uitstellen???
hmmm minder.... tis wel een cool spel alleen een beetje te kort en als je hotd2 al gespeeld hebt ( die zit er bij inbegrepen) is het maar voor korte duur en de previeuw van de film is ook niks waard ik zou wel 2 x nadenken voordat je hem koopt
Heb jij met een lightgun gespeeld of met een controller ? Ben benieuwd hoe zo'n ding is ? Heeft iemand ervaring ?
controller maar dat verandert qua spel niet veel met een gun is het wel cooler en misschien een tikje langer houdbaar
De film gaat echt zwaar roeleren, en de game is ook met controller helemaal top. En te kort, mwoah, valt mee, het enige nadeel vind ik dat je niet kan saven en dus als je gameover bent dat hele stuk overnieuw moet spelen wat je ondertussen met je ogen dicht kan. Maar verder is ie echt geweldig.
In amerika is ie al een poosie uit. En op de game staat ook een previeuw van de film en als je van horror houdt en zombies (resident evil enzo) dan is deze film zeker ten top, voor mij in ieder geval wel.