Ipod op xbox 360 aansluiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cor, 27 jul 2008.

1. profijt

profijt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even de laatste 2 bladzijdes doorgelezen, want kamp zelf ook met het probleem dat mijn ipod opeens niet meer zich laat zien op mijn Xbox.

Normaal kon ik altijd alles afspelen, nu krijg ik zoals nog wat andere alleen te zien, niet loskoppelen..

Heeft iemand hier al een oplossing voor? Ik heb me scheel gezocht op t internet maar kom er maar niet uit..
    Zou het misschien komen door een Update van Apple zelf naar mijn Ipod toe?

2. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    ik had eerst een ipod nano, die deed het perfekt op de xbox 360. Nu heb ik een Ipod Toch, die mn xbox 360 niet herkent. Jammer...

3. profijt

profijt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja dat is toch raar, gisteren luisterde ik nog volop muziek, drnet ipod update eroverheen, en heel me xbox ziet hem niet meer.. Is t mogelijk om je ipod te downgraden naar en vorige versie ofzo? Misschien is dat t wel..

4. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij doet hij het gewoon altijd hoor, je moet gewoon je ipod inpluggen en dan duurt het even voordat je xbox hem vind maar binnen een minuutje staat m'n ipod dan erbij en kan ik muziek afspelen, heb ook een video 30gb.. Dus misschien gewoon even een keertje opnieuw proberen. Je batterij moet wel vol zijn.

5. profijt

profijt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook al geprobeert, doet nog niets. als iemand de oplossing weet, hoor ik t graag:)

Laatst bewerkt: 4 aug 2008
  6. Cor

Cor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles wat hier boven staat. Het is een normale ipod en hij is niet gekraakt of iets dergelijks. Gewoon standaard dus.

Nog niets helpt. Ipod 10 minuten eraan laten hangen. Toch herkent de xbox niets onder source.

7. profijt

profijt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier t zelfde, ik denk zelf dat het aan apple's nieuwste update ligt.. maar terug verandere lukt niet.. t is niet anders.. wel heel jammer

8. Cor

Cor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die verder een idee heeft?

9. Clownteun

Clownteun 360'er

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hetzelfde probleem. Is hier al een oplossing voor bekend?

Deel Deze Pagina