1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPod [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij die link van mij staat ook een free version...
     
  2. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik, die had ik ook al geprobeerd maar die kan geen filmpjes langer dan 5 minuten omzetten en van de filmpjes korter dan 5 minuten doet die alleen de eerste helft.
    Weet iemand een ander programma?
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  4. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik videora ook, is gewoon gratis hoor.
    En anders moet je maar is op Yodix free ipod converter googlen die is ook wel goed.
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gebruik Videora voor mijn Touch , PSP en PS3 !!!
     
  6. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Die programma's ken ik al maar die zijn alleen voor windows en ik moet er een voor de mac. En voor imToo moet je betalen.
     
  7. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
  8. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem getest maar hij is echt heel langzaam en je krijgt een watermerk midden in je scherm. Deze werkt dus ook niet echt goed.
     
  9. steeze

    steeze Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand nog geïnteresseerd in een ipod touch 16GB + Apple Universal Dock ?
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een MP4 converter. Ik heb hier wat videotjes staan in .rm formaat (realmedia)

    Nu heb ik al vanalles gedownload, maar of het werkt niet, of het is zo'n klote trial die maar 5 minuten van het filmpje convert.

    Wie weet een goede converter?

    edit, ik zal ook even dit topic doorspitten, want het lijkt mij een terugkerende vraag. Ik zoek dus specefiek een .rm -> .mp4 converter.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2008
  11. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je Windows gebruikt:
    Je zou kunnen kijken naar Videora. Als je AVisynth ofzo geïnstalleerd hebt staan en daardoor .rm kan afspelen in WMP, dan kun je Videora gebruiken voor het converteren.

    Als je OSX gebruikt:
    Ik denk dat je dan terecht kunt bij iSquint/VisualHub (klikje), maar helemaal zeker ben ik hier niet van.
     
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Videora met Avisynth geprobeerd, maar daarmee krijg ik het niet voor mekaar.

    Ik heb nu een andere gevonden, Speed. Het probeel is alleen, de bestanden worden belachelijk groot. Een 36MB realmedia bestand wordt een 190MB mp4 bestand. Dat is een beetje veel, zo kan ik maar 40 afleveringen op mijn iPod Nano zetten.

    Zo staan de opties nu:

    Video:

    Video Size: 320x240
    Aspect: 4:3
    Frames/sec: 25
    Bitrate kbps: 1200

    Sound:

    Sampling Freq: 44100
    Channels: 2
    Bitrate Kbps: 64


    Wat is een beetje een goede instelling voor mijn ipod nano, zodat en een beetje kwaliteit heb, en het bestand niet te groot wordt? Ik ben nu vanalles aan het proberen, maar het duurt nu een half uur om 1 file te converten, dus dat is niet de handigste optie.
     
  13. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb momenteel een iPod nano 1G. Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een Ipod Touch, maar is die overstap de moeite waard? Is ie niet overpriced ofzo? Ook, heeft hij een betere geluidskwaliteit dan die Ipod 1G?
     
  14. steeze

    steeze Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf nooit een Nano in bezit gehad, maar ik vind de geluidskwaliteit van alle Ipods sowieso matig als je gebruikt maakt van de standaard bijgeleverde koptelefoon. Ik gebruik zelf een "Sennheiser CX300 (39 euro) " als koptelefoon, en het verschil in geluidskwaliteit is enorm.

    Kwa functionaliteit en looks is de touch wel de beste Ipod op dit moment, als je echter kiest voor meer geheugen kan je beter een Ipod Classic halen. Ik vind de Ipod Touch niet echt prijzig, je betaald nou eenmaal voor kwaliteit.
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn eerste iPod was ook een Nano 1G :thumbs:

    Sinds Maart heb ik een Touch 8GB en heb daar nog dagelijks veel plezier mee.
    Je kan de Touch niet vergelijken met de Nano , het zijn 2 totaal verschillende apparaten.
    Kan met de Touch al mijn email-accounts controlleren , hoef mijn Mac of Laptop daar niet meer voor aan te zetten.

    Vind de geluidskwaliteit van de Touch vele malen beter dan die van de Nano 1G.

    Voor de Nano 1G had ik altijd een leather case van Belkin , was hier zo tevreden over dat ik er ook 1 voor de Touch gekocht hebt.
    Bij de Belkin Case zat ook een Screenprotector wat perfect zijn werk doet.
     
  16. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt dan! Oordopjes heb ik al, van Koss. Het zijn geen Sennheisers, maar goed, het zijn deftige.
    Is zo'n scherm krasgevoelig dan? (aangezien je praat over een screenprotector?)
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij niet.
    De screenprotector zat er bij en heb hem daarom maar op de touch geplakt.
     
  18. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, blijkbaar komt er over enkele weken een nieuwe iPod Touch. Dat wordt dus wel nog even wachten. had hem zo graag dinsdag gekocht, maar het is toch zonde vna je geld dan...
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Blijkbaar heb je het verkeerd gelezen ;)

    - iPod touch 2.1 software, iPhone to get update very soon after.
    - iPods to see fairly large price drops to distance itself from the $199 iPhone.

    Vermoed zelf dat de Touch 8GB voor $ 199 in de winkel ligt.
     
  20. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de iPod Touch hier voor 200 te krijgen valt wordt het toch wel interessant.
    De winkels hier zullen echter nog wel een tijdje tegen de hoofdprijs doorverkopen wegens de gebondenheid van het abbo met de iPhone.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina