Xbox live, wachten of nu?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nulli Cedo, 5 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nulli Cedo

Nulli Cedo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aloha!

Ik heb zojuist even geprobeerd of m'n internet-kabel zou werken als ik die in de xbox 360 zou doen, en het werkt (H)

Heb nog geen account aangemaakt enzo omdat ik vind dat ik nogal weinig spellen heb. (2 gekocht, maar je zou het kunnen zien als 6 in totaal xD Orange box please ^^)

Anyway, ik heb nu dus de spellen: Halo 3 en The Orange Box.

Even los gezien van de vette demo's en shit die ik kan downloaden met m'n gold card (altijd leuk, gratis testen) vroeg ik mij af, is het het wel waard, kijkende naar de game-ervaring, om nu xbox live aan te sluiten met slechts die 2 spellen? Of is het beter om nog 1-2 spellen bij te kopen die nog volop online gespeeld word. (zoja welke?)

Er komen natuurlijk nog toppers aan, maar misschien iets in de trant van Cod4?

En mocht je je geroepen voelen, mag je altijd je gamertag hier neerzetten, alhoewel ik geloof dat er al een topic over was...

Maar goed, alvast bedankt!

2. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    sowieso is er al een thread over 'welke game moet ik kopen', dus deze zal vermoedelijk gesloten worden. maar goed, ik raad je gears of war aan, wordt veel gespeeld en leuke training voor deel 2 (november dit jaar). verder zijn er echt een miljard shooters, dus take your pick.

3. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Live is wel echt een waardige toevoeging vind ik zelf!
    Toen ik de 360 aanschafte had ik er een maand gratis live bij, welke ik na een weekje SP gespeeld te hebben, geactiveerd heb.
    Ik had er Halo3 en forza 2 bij de xbox.
    Nu is het zo, dat ik 80% over live speel en dus 20 % singeplayer.
    Inmiddels heb ik uiteraard meerdere spellen, maargoed ik zou zeggen, gewoon aanschaffen.
    Zeg dat 12 maand live 60 euro kost...dan kost elke dag 16 eurocent.... tja...

Verder is COD4 of bijvoorbeeld ( BF BC ) erg gaaf om online te doen.

Succes met de keuze;)

4. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    873
    CoD 4 is echt een aanrader, en als je van fighters houd kun je ook Soulcalibur IV aanschaffen :). XBL Gold is het iig zeker waard imo.

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Halo3, CoD4, UT3, RBSV2, BF:BC etc etc. Allemaal goede shooters die echt vet zijn online, en voor ieder zit er wel wat wils tussen. Ik speel nu ongeveer 40% online, 60% offline (Omdat ik achievement-addict ben).

Ik zou dus zeker Gold activeren als je een beetje uitgekeken raakt op de SP of zin hebt om online te gaan.

Voor €37,- heb je trouwens bij Gamehubs 13 maanden XBL. http://gamehubs.com/xbox-live-12-1-month-gold-card-digital-delivery-worldwide-compatible.html

Na je betaling heb je binnen enkele uren je code via mail en kun je voor 9 cent per dag online :).

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik kocht bij mijn xbox meteen gold. Had Gears of War als enigste spel en dat is meer dan genoeg.

Meestal spelen mensen 1 a 2 spellen tegelijk online binnen een maand tijd. Sommigen knnen een jaar lang Halo, Gears of COD 4 doen zonder te vervelen.

Het gaat om de kwaliteit van het spel met online beleving niet het aantal spelle.

Ander voorbeeld: nog steeds spelen mensen counter strike sinds het begin, die hebben echt vaak geen andere spellen in bezit

7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Xbox Live Gold is zeker vet om te hebben de online ervaring is gewoon vet! Je hebt al Halo 3 en The Orange Box. Ik zou Gears of War erbij halen is een super vet spel en online zeer vet en niet zo duur meer: Gears of War Als race game kun je Forza doen is online ook nog best druk en ook niet zo duur meer: Forza Motorsport 2.

Als je van voetbal games houd kun je ook Fifa 08 halen is ook nog druk online en ook leuk en goedkoop: Fifa 08. En zeker een aanrader is Call of Duty 4 zeer druk online en vet, alleen nog wel wat duurder maar het geld wel waard: Call of Duty 4

En dan moet je dus nog Live Gold hebben en dat kost tegenwoordig nog maar 36,- Xbox Live Gold.

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    koop gears niet los.

Voor 60 euro kun je een value pack kopen.

Daarin zitten PGR4 en GOW samen met een extra controller en een remote.

9. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    idd koop de value pack + cod 4 en dan ben je klaar! dan is live erg leuk

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er is al een thread waar je terecht kunt met de vraag: ''welke game moet ik kopen?''. Deze dus. Succes!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina