Deathrow split-screen vraagje

Discussie in 'Algemeen' gestart door NEN ISO 9002, 20 feb 2003.

1. NEN ISO 9002

NEN ISO 9002 Tokugawa

Leuk Bevonden:
    0
    Nu Deathrow vrij goedkoop bij de FRS ligt wou ik hem maar even halen. Ik was nl. ook altijd al fan van Speedball 1 & 2 op de Atari ST, vooral multiplayer. Ik ben alleen niet zo'n fan van split-screen; die schermpjes worden dan zo klein. Is Deathrow in multiplayer altijd split-screen? Dus ook in die overzicht-view, of hoe het ook heet?

2. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ehm ik weet het niet zeker meer, ik heb em al een tijdje nie meer, maar volges mij is in sportview niet gesplit nee, anders zou je die poppetjes haast nie meer zien.

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hijz toch wel gesplit, heb het al een tijdje niet gespeeld, maar ben 90% dat in allebei de views splitscreen is, maar actionview is zowizo veel vetter

4. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ow okee dus toch wel, het kan maar zo zijn hoor, ik vond actionview ook veel fijner, misschien moeje maar een grotere tv halen :+

5. NEN ISO 9002

NEN ISO 9002 Tokugawa

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe tv? Eh... ok! :)

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb maar een 55 cm tv'tje (van de aldi :p, lekkur goedkoop voor op mn kamertje), da werkt gewoon goed met 4-player splitscreen vindik...

7. tonymontana

tonymontana you talkin' to me?

Leuk Bevonden:
    0
    sportview is niet gesplit:mad:

8. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sure??, ik kan me toch echt herinneren van wel... Maar blijkbaar hebbik het mis :'-(

9. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel bijna altijd sportview, en ik weet toch 100% zeker dat ie gesplit is. 2-player is een linker en rechter helft.

10. Honesty

Honesty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    morgen komt toch een vriend van me langs en jat ik mijn zwagers controller, dus zal ik deathrow ook eens bekijken in mp.

Deel Deze Pagina