[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    hier heb ik dus ook last van. eerst met Multikabel werkte alles perfect en sinds ziggo is het gewoon belabberd.

    ik denk niet dat je er zelf iets aan kan doen. het probleem ligt bij ziggo lijkt me.
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik werd net bruut verstoord in een geweldig potje Frontlines (het werkt nu goed:)) door een Console Update.

    Iemand enig idee wat die update betekent?
     
  3. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    nope had t zelfde met forza2.. in rondje 28 van 30 wel te verstaan! :mad:
     
  4. lightchaser

    lightchaser Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

    Ik heb al een paar weken xbox live en alles deed het goed. maar nu doet xbox live het opeens niet meer. ik heb het via een ethernet kabel naar mijn labtob aangesloten en die gaat weer draadloos naar een router. op mijn PC zegt ie dat ik beperkteverbindingsmogelijkheden heb. en na een tijdje deed mijn hele internet het niet meer dit heb ik dan wel goed gekregen maar xbox live doet het nog steeds niet:confused:
    heeft iemand misschien een oplossing of advies??

    alvast bedankt

    P.S. ik heb ziggo en een netgear WGR614v5 router.
     
  5. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    zucht, ik denk dat je net als mij moet afwachten wanneer ziggo klaar is... heb nl precies hetzelfde..

    wat wel schijnt te werken(net ook zelf gedaan, maar weet nog niet of t werkt) is je modem en/of router updaten naar de nieuwste versies
     
  6. lightchaser

    lightchaser Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ok als het werkt wil je het dan zeggen? dan probeer ik het ook :p
     
  7. MaikieM

    MaikieM Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals mijn vraag, in de hoop dat iemand een oplossing heeft.

    Als ik online speel met rainbow six vegas 2 (maar ook bij andere games) verlies ik regelmatig het contact met de host. De xbox live connectivity test geeft geen problemen weer. De 360 is verbonden aan de router met een ethernetkabel. De router is een Netgear WRT642, waarbij ik upnp heb ingeschakeld voor de firewall. Dit doe ik omdat er achter de router met meerdere computers (met zodoende variabele ip adressen). Ik maak gebruik van het glasvezelnetwerk van Onsnet. Heeft er iemand een verklaring voor een dergelijke variabele internetsnelheid waardoor ik het contact met de host verlies. Of zijn er andere personen op dit forum die hiervan last hebben op het netwerk van Onsnet.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    kan je het formulier van de start post invullen?
     
  9. xbox freaker

    xbox freaker iemand

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    hoy

    dag iedereen


    nu heb ik hier mijn probleem mijn naam op live is cod4 freak02 en ik had een aparte email gemaakt
    voor mijn live acc en die ben ik vergeten login + pass en ik zou ze graag terug hebben hoe zou ik dit moeten doen
     
  10. MaikieM

    MaikieM Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Tijdens het spelen van verschillende games raak ik regelmatig het contact kwijt met de host
    Welke provider?: Onsbrabantnet
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: Glazvezelkabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:Theoretisch 100 mbps down en 100 mbps up. Gemeten is het 50 mbps down en 25 mbps up

    Modem

    Welk merk modem heb je?: Packetfront (standaard geleverd bij glasvezel)
    Modem type?: DRG 500
    USB/ Ethernet?: Ethernet (Glasvezel)

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:
    Windows

    Router

    Welk merk router heb je?: Netgear
    Welk router type?: WGT 624
    Welke firmware?: V2.0.16_1.0.1
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: Tijdens het spelen de melding 'no connection to the host', dit gebeurd vooral bij CoD4 en RS Vegas 2. Het contact met xbox live valt op z'on moment weg.
    Wat heb je geprobeerd?: De test bij de opties van de 360 maar daar kwam niks uit naar voren.
    Waar stopt de test?: De test was compleet.
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): De xbox gaf geen suggesties (geen officiele foutmelding)

    Andere mogelijkheid is dat het wellicht mogelijk zou kunnen zijn dat de hedendaagse routers veel moeite hebben met de 100 mbps snelheid die je krijgt als glasvezelklant. Volgens de specificaties van mijn router zou dit geen probleem moeten zijn. Dit zie je volgens mij tevens terug bij mijn werkelijke down en up snelheid. Daarnaast heb ik sowieso last van een variabele internetsnelheid, waarschijnlijk aan het probleem gerelateerd. Heeft er iemand hiervoor nog tips.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hoe heb je je 360 aangesloten op je router?
     
  12. Vagrant

    Vagrant Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand dit?

    Hoe gaat het met uitbreiding packs voor een spel, zijn die ook beschikbaar voor alle gebruikers of is dit account afhankelijk?
     
  13. lightchaser

    lightchaser Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo hier nog een keer mijn vraag

    Ik heb al een paar weken xbox live en alles deed het goed. maar nu doet xbox live het opeens niet meer. ik heb het via een ethernet kabel naar mijn labtob aangesloten en die gaat weer draadloos naar een router. op mijn PC zegt ie dat ik beperkteverbindingsmogelijkheden heb. en na een tijdje deed mijn hele internet het niet meer dit heb ik dan wel goed gekregen maar xbox live doet het nog steeds niet:confused:
    heeft iemand misschien een oplossing of advies??

    alvast bedankt

    P.S. ik heb ziggo en een netgear WGR614v5 router.
     
  14. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Heren en dames van XBW, ik zit er over na te denken om ook op live te gaan.
    Daarom over heb ik een paar vraagjes. Mijn internet verbinding heb ik op de eerste etage en mijn xbox staat op de beneden.

    - hoeveel meter bereik heb je met een bridge of adapter?
    - Is iedere wireless router compatible met de bridge of adaptar?
    - Kan ik oop een utp kabel trekken? Of is dat te veel meter? Hoeveel meter kan er maximaal?
    - Ik heb een laptop van de zaak, hier kan ik niks op instaleren maar kan ik via de laptop het XBL bereiken?

    Alvast reuze bedankt
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja de meeste wireless routers zijn goed ... ze moeten wel G ondersteunen, als je een kabel kan trekken .. trek een kabel .. wireless alleen gebruiken voor laptops (signaal is minder stabiel)

    Via UTP is de beste oplossing

    Als op deze laptop windows media player 11 draait .. ja .. maar hangt ook van de firewall settings af van je laptop
     
  16. MaikieM

    MaikieM Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een UTP kabel
     
  17. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks, maar 25 meter is te overburggen met utp zonder dat ik te veel singnaal verlies?
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij een goede afgeschermde UPT-kabel mag 25m geen probleem zijn.

    Is deze Netgear soms afkomstig van Ziggo ??
     
  19. clawclock

    clawclock Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je kan instellen dat je niet automatisch wordt ingelogd op msn als je een game start op live!
    Aangezien dat erg irritant tijdens het spelen dat er dan mensen praten!
     
  20. reurminator

    reurminator Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ty
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina