[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

  1. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    staan je gegevens nog precies hetzelfde? controleer nog even precies dezelfde stappen bij je video's. Het kan soms op iets anders staan!
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Het is me altijd gelukt om me media op de computer te delen met me 360, maar nu ik een nieuwe 360 heb na de reparatie, lukt het me niet. Hij is al aangesloten met Windows Media Center op een andere PC die boven is, maar ik wil hem normaal verbinden met mijn PC, op mn kamer (niet met WMC, maar gewoon normaal, media delen, want ik heb geen Windows Vista op mn kamer die dus WMC heeft). Maargoed, volgens de leuke tutorial van MS, moet het zo lukken: http://www.xbox.com/nl-NL/pcsetup/XPSP2.htm

    Helaas doet ie t bij mij niet, mn 360 staat namelijk niet in de lijst van apparaten om media mee te delen. Weet iemand hoe dat wel kan?

    EDIT: als ik nu op media delen klik en ik krijg dat venstertje met welke apparaten ik media wil delen (waar de 360 nog steeds niet instaat), wil ie maar niet weg als ik op kruisje/toepassen/annuleren druk..What the hell is wrong with this thing? :+
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2008
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, álles is volgens de instructie op pag. 1 gedaan. Het gekke is dat er wel 1 video heeft gewerkt, dus er is iets wel gelukt, maar de rest komt niet goed uit met het geluid, óf het filmpje is korter dan de oorspronkelijk.

    mvg Steel Dogg
     
  4. Falcorn

    Falcorn Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan het kloppen dat m'n xbox 360 als media center een bepaald type format niet support? Hij geeft een foutmelding bij het openen van .mpg filmpjes, terwijl muziek en foto's wel gewoon werken (en andere film formats ook volgens mij: .wmv uiteraard).
    Ik heb al een aantal threads gezien over converteren, is dit voor .mpg ook nodig?
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2008
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat kan .. bedoel je MCE of video optie in je xbox menu?
    heb je alle updates gedownload?
    Mogelijk
     
  6. Falcorn

    Falcorn Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel als Media Center Extender inderdaad. M'n xbox is via het netwerk aan m'n (vista) pc verbonden.
    De foutmelding die ik krijg gaat over codecs, ik heb wel alle updates (gister nog de laatste) geïnstalleerd, kan ik ook vrije-keuze updates installeren?
     
  7. deverlyfedee

    deverlyfedee Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal,
    kben nu al een tijdje bezig emt mijn xbox en media delen.
    Het zit namelijk zo: mijn xbox vind mijn laptop(en de andere pc ) wel maar zodra ik bij albums,artists,saved playlist,songs en genres kijk zegt ie the connection to your pc was lost.Make sure your computer is turned on,connected to your network,ad running mediasharing software.
    nu is het zo dat ie in het begin het mediadelen wel gewoon deed:confused:
    kan iemand mij helpen?

    gr deverly
     
  8. Inphy

    Inphy Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey.

    Ik heb recentelijk een Samsung HD tv gekocht. En nu wil ik daar natuurlijk graag films op kijken. Dus ik heb mijn externe harde schijf op mijn xbox aangesloten, zodat ik films kan kijken op mijn TV, via mijn xbox.

    In het begin deed die het nog perfect. Maar nu hapert die een beetje als ik iets afspeel.

    Hoe kan ik dat oplossen, of weet iemand waar het door komt?
     
  9. StAeL

    StAeL Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    W: 0000-0021
    X: 0000-F001
    Y: 0000-0000
    Z: 8016-05B4

    Help?
     
  10. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over media delen.

    Ik heb op mijn pc windows XP met WMP11 die kan delen. Deze is momenteel uitgeschakelt omdat ik nu TVersity gebruik. Dit werkt goed op zowel ps3 als xbox360.

    Ik heb ook een laptop met Vista er op. Via de WMP in vista kan ik in de mediatheek in TVersity komen en zo net als bij ps3/xbox360 al de muziek van mijn computer afspelen.

    Nu hebben we nog een PC voor met windows XP en ook WMP11, echter krijg ik het daar niet voor elkaar om bij de muziek van mijn andere computer te komen zoals bij mijn laptop. Via http://localhost:41952/ kan ik wel bij mijn muziek komen, maar dat is niet heel handig. Is er een manier om de muziek van mijn ene XP pc bij een andere XP in de mediatheek te kunnen zien en gebruiken?

    Edit: De 2 XP computers zitten in hetzelfde netwerk en kunnen ook in elkaars bestanden komen via 'mijn netwerklocaties'.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2008
  11. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek een lijst van welke (film)bestanden de xbox360 kan afspelen.

    ik heb namelijk een avi film , maar weet niet naar welk formaat ik het best kan converteren(het moet ook op een schijfje gebrand worden). en om mediaconverter (zoals op de 1e pagina vermeld) te kopen wil ik nog even niet.
     
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    de xbox kan avi afspelen, ook als de film gebrand is op dvd. Mediaconverter is te downloaden....
     
  13. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx, op de 1e pagina stond dat ie sommige niet kon afspelen. ik d8 geen van allen.
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Magic MediaConverter is pure oplichterij. Ik heb het ook gekocht, en naarmate de tijd merkte ik allerlei foutjes en incomplete dingen enzo. Later bleek dat de halve (!) film werd afgesneden, en bijvoorbeeld bij sommige filmpjes er geen geluid was en alleen harde ruis.

    :{ Terwijl het aan het begin wel werkte,
     
  15. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Instellingen bekeken? ik gebruik het programma al een tijd en neeergens last van!
     
  16. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles is precies zoals het eerst ook was. Precies, gewoon.

    Ik weet zeker dat er iets aan het programma ligt, en niet aan mij.
     
  17. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik heb een vraag want ik heb vandaag geleerd hoe je videos kan streamen naar je xbox360 en het lukt ook maar ik had net een film gedownload : Wall-E met ondertiteling maar als ik het afspeel op me xbox360 dan gaat het beeld heel erg traag het hapert ook steeds dus het loopt niet lekker zoals normaal. Weet iemand misschien hiervoor een oplossing?? want bij andere kleine filmpjes doen ze het gewoon goed.

    Alvast bedankt.
     
  18. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk video format? Waar stream je mee? Gebruik je wired of wireless? Wat zijn je PC specs? Wat zijn "andere kleine filmpjes". Ik noem maar wat hoor met dit soort info kunnen mensen je mischien helpen. Sterker nog als je jezelf deze vragen stelt (en beantwoord) ben je al een heel eind ! :)
     
  19. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    het is deze formaat : Wall-E_DVDSCR_XviD-ALLiANCE_(.avi)
    ik stream met internetkabel dus meteen van me modem naar me xbox360.
    Wat is PCspecs ?

    En die andere kleine filmpjes bedoel ik mee van maar 7 minuten of minder dat zijn ook avi formaten.
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    die zou het gewoon moeten doen.. Pc specs is pc specificaties..
     

Deel Deze Pagina