Sinds afgelopen zaterdag!! Halo-pack (vervolg van de lokale Gameshop op het Massive-pack ). En dat voor 297,95
Sinds de europeese launch, 14 maart. toen had ik em opgepikt voor de volle 480 euro samen met halo en PGR
wow das wel duuur ik heb mun xdoos voor €260 en ik had um op 3 december 2002!!!! volgensmij inde buurt van 5 december!!!
Sinds de launch, op 14 maart 2002 (+ 7 games). Nu heb ik reeds 20 games... Racing Evoluzione was de laatste.
december 2002 voor maar €300,- (die aanbieding met 3 spellen + dvd-kit)¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
31 september 2002 ..... met de DVD-kit en JP III ..... zelf nog 'n game gekocht dus ik vermaakte me wel ..... volgende week maandag issie officieel jarig en word ie 'n half jaartje en ergens volgende maand word ie geloof ik ook nog 's een jaar omdat hij van maart 2002 is.
15 maart 2002 . Op 20 februari kwam ik tot de ontdekking dat mijn Xbox op 19 februari 2002 gefabriceerd was. Ook leuk om een dag na de verjaardag van je Xbox te weten dat hij gister eigenlijk jarig was . Nou ja, ik houd 15 maart dan maar als verjaardag voor mijn Xbox .
Hey Drone, dat is inderdaad lullig ja .. ach, dubbelfeest kan toch nooit kwaad? drink je gewoon 'n extra biertje!!