1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Madden NFL 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 7 aug 2008.

  1. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Madden NFL 09

    [​IMG]

    Informatie:

    Uitgever: EA Sports
    Ontwikkelaar: EA Tiburon
    Genre: (American) Sport Sim
    Release: 12 Augustus

    Informatie:

    En nieuw jaar, een nieuwe Madden. Dit keer met nieuwe features zoals Madden IQ, EA Replay en meer. Met Brett Farve op de cover is dit de eerste sportgame die zich aanpast aan jou!

    Disclaimer:

    Sorry voor de misschien wat karige beginpost, maar XBW heeft nog geen gamepage van dit spel. Ik zal de post later nog uitbreiden met screens :).
     
  2. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Twee screenshots van NFL 09:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  3. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt :).

    Wat ik me trouwens afvroeg, heeft iemand enig idee of de speciale CE van dit spel (die gebundeld is met NFL Head Coach 09) ook in Nederland uitkomt?
     
  4. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, Amazon.com verstuurt het ook niet naar NL.:mad:

    Volgens mij wordt SE geeneens in PAL uitgegeven.
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2008
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    beetje jammer dat de cover niet meer klopt nu:+
    en de lokale gameshop hier verwacht hem de 15e wat mij ook logischer lijkt gezien bijna elke nieuwe game op een donderdag uitkomt.

    demo staat tevens ook online. heb er erg veel zin in en hoop dat de superstar mode er wel nog steeds inzit.. en wat beter playbooks ipv de playbooks die madden al sinds 2002 gebruikt:+
     
  6. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had hem liever zien blijven van de Packers..:{
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    hij had gewoon weg moeten blijven.
    hij gaat echt niet zo oed meer spelen als vorig jaar.
     
  8. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach, na 17 jaar NFL wordt het ook wel moeilijk om er ineens mee te stoppen.
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2008
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    maar na 17 jaar word het ook moeilijk om nog op het hoogste niveau te spelen
     
  10. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij weet dit jaar vast nog wel betere cijfers te produceren dan het merendeel van de overige QB's. Overigens op je 37e nog 28TD's en 4,155 yards gooien is gewoon ziek.
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2008
  11. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Balen zeg, die head coach game lijkt me ook nog wel leuk. En hij zal natuurlijk ook wel niet regiovrij zijn ofzo. Hoeveel moeite is het voor EA om dat ook gewoon in Nederland uit te geven :confused:?
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    je kan m wel gewoon voor de pc "kopen"
     
  13. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk, maar ik heb niet voor niks een 360 :9. Dan wil ik hem daar ook op kunnen spelen. Vind het wel stom van EA, alsof wij American Football niet leuk vinden ofzo :confused:. Sorry hoor, maar niet iedereen in Nederland is voetbalgek.
     
  14. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach, het is wel logisch. Wie is hier in Nederland zou nou geïnteresseerd in American Football? Bijna niemand!
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    precies, als er een markt voor was geweest in europa was EA toch wel de eerste die dat zou uitbuiten.
     
  16. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar....
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2008
  17. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzinreactie.

    Ik zou dit dolgraag eens willen spelen weet er alleen zo weinig van, zit er een soort tutorial in de game?
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    wel een soort van. speel de demo maar eens.
    zoals al heel veel gepromoot word van deze game is dat het spel zich compleet aan jou aanpast. en in 08 zaten igg positie drills wat toch wel een aardige tutorial is.
    verder is (american) football echt een sport dat je moet begrijpen met play's callen etc alleen daarvoor is de Ask madden optie in een wedstrijd.
     
  19. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja ik moet zeggen, dat ik wel een hoop heb geleerd over het spel door Madden te spelen. Ik snapte er eerst niks van, toen ging ik Madden doen en op internet de regels een beetje doorlezen enzo, en toen werd het me allemaal wel duidelijk :9.
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ja je leert de regels etc wel, alleen de juist play's callen is echt een kunst.
    bv wat doe je als je met 1:52 te spelen hebt in de 4e Q je hebt de bal op de tegenstanders 12 yard line en je hebt 4th and 2?

    of in wat voor een defense ga je staan als de offense met 3 wide outs en een full en half back?

    dat soort dingen leer je echt alleen door het veel te spelen en echt te begrijpen.
     

Deel Deze Pagina