'360 rechtop?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nulli Cedo, 9 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nulli Cedo

Nulli Cedo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb net m'n kamer veranderd en het zou nu beter uitkomen wanneer ik de xbox rechtop zou zetten, verticaal dus. Nu vraag ik mij af, kan dit enigszins sneller/snel schade aanbrengen dan wanneer ik het plat neerleg? (hij is nog geen 2-3 maanden oud)

Vooral omdat ik hem niet in een klein hokje wil zetten (wat ook een optie is) maar dan komt hij ook redelijk dichtbij de grond te staan.

Voor op de grond is ook geen optie omdat de kans dan te groot is om er tegen aan te trappen. Dus is het mogelijk om de 360 verticaal neer te zetten, waardoor hij niet sneller schade oploopt dan wanneer hij horizontaal wordt geplaatst?

Bedankt!

Nulli Cedo!

2. xboxrox

xboxrox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em sinds kort ook rechtop staan en ik ben er erg tevreden over! Ten eerste neem het inderdaad minder ruimte in, en ten tweede ziet het er veel vetter uit. Het is niet voor niets zo dat het Aan/Uit knopje van de Xbox verticaal is. Hier is hij op gebouwd.

Gr.

Diederik

3. Nulli Cedo

Nulli Cedo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat dacht ik dus ook al, maar wilde het toch even zeker weten, heb geen zin om hem naar Microsoft te moeten sturen! ^^ Bedankt!

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Pas wel op dat hij niet zomaar kan omvallen, want als je tijdens het spelen de 360 kantelt is je spel sowieso verneukt. En geloof me dat gebeurd, is mij al 2 keer overkomen en sinds dien ligt ie veilig op z'n buik =P

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    er word altijd aangeraden hem neer te leggen. puur omdat hij dan gewoon stabieler ligt en de kans kleiner is dat de cd dan gaat "wiebelen" gezien die dan gewoon los in de dvd lade ligt. ik had m in het begin ook rechtop staan en na 2 uur kon ik terug naar de winkel om mn cdtje te vervangen omdat er zo'n mooie ronde kras op zat. toen moest ik Ms bellen en het eerste wat die vraagde: lag hij of stond hij rechtop. en toen gaven ze als advies voor in de toekomst hem gewoon te laten liggen.
    dus mijn advies: leg hem gewoon plat neer tenzij het echt niet anders kan.

6. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Absoluut niet rechtop zetten als je geen mooie krascirkels op je spellen wilt hebben. Vertrouw me, Flix zegt het ook al.

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zelf heb ik mijn 360 al bijna 2 jaar verticaal staan en heb er nooit problemen mee gehad.

Echter zou ik je hiervoor door willen verwijzen naar deze thread. Over dit onderwerp zijn inmiddels al vele threads aangemaakt. Gebruik daarom volgende keer even [search]de zoekfunctie[/search]

-Slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina