Groot probleem.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door larsson98, 20 feb 2003.

1. larsson98

larsson98 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit al een keer gesteld maar kreeg niet echt antwoord.

als ik op me xbox aan het spelen ben dan gaat hij na een poosje of langer gaat hij eerst een paar keer piepen en dan gaat er een rood lichtje branden ( geen oranje lichtje en nee hij staat niet in een kast hij heb gewoon genoeg ruimte om te ademen). en dan loopt het spel vast ik heb het al met verschillende spellen gehad Sega pack en Halo.

weten jullie wat dit is of niet??

in ieder geval bedankt.

2. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    ja dit is niet goed terug sturen die doos

3. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    ja terug sturen:)

4. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan de xbox nou gaan piepen:confused: er zit geen speakertje in hoor...

Beschrijf is wat voor geluid het is dan

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ie de cd niet goed kan lezen en dat dan de rom als een gek gaat draaien..

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Tuurlijk zit er wel een speakertje in. :confused: Hij lult toch niet uit zijn nek... Zit een gewoon moederbord in heur...

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Als er een rood lampje gaat branden is het niet goed, staat in de handleiding.

terug sturen die handel !

8. larsson98

larsson98 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem al een keer terug gestuurd maar ze zeiden dat ze niks konden vinden. maar ja ik zal hem er nog wel een keer naar toe sturen of ik ga naar intertoys terug en vraag een nieuwe.

in ieder geval bedankt jongens.

en geloof mij me xbox kan piepen. :)

9. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    bel een verdelger,er zit een muis in je xbox!:+,in plek van hem terug te sturen en kans te krijgen om nog een ""kapotte"" xbox te krijgen kan je toch veel beter de microsoft service bellen en zeggen wat er is,dan weet je zeker dat je goed zit,hun weten vast wel wat dt rood lichte is,vooral als je je probleem goed toelicht

10. Godlike

Godlike Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk kan je xbox piepen, er zitten genoeg fans in die kunnen gaan piepen (zoals nu in mijn pc 8)) Gewoon terugsturen naar Microsoft en duidelijk het probleem vertellen en anders vervalt je garantie en krijg je een nieuwe :)

11. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat piepende geluid van de Xbox is niet van een Fan. Er zit ook een speakertje in de Xbox. Ik heb het namelijk zelf een keer bij mijn Xbox gehoord. Toen ging idd een rood lampje knipperen, en hij ging piepen.

Toen heb ik hem ook terug gestuurd naar MS en die konden toen niets vinden. Het was toen waarschijnlijk een beschadigde save-game van RSC die voor dit probleem zorgde.

Namelijk hierna nooit meer problemen gehad.

12. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    je xbox gaat ook piepen als je hem heel snel met dvd lade open knopje aanzet en hem dan meteen weer uitzet met de uit knop (ik weet niet of dit goed voor je xbox is)

13. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0

Nou ik ga me xbox weer is open maken maar ik heb echt nooit een speakertje kunnen vinden.

edit: ik kan echt geen speakertje vinden hoor, die dingen zijn volgens mij echt wel groter als 2 cm(grootst mogelijke ruimte dat ik niet kan zien, een computerspeakertje is al 6 cm)

Laatst bewerkt: 23 feb 2003
  14. ElectricHead

ElectricHead Xbox 4ever!!

Leuk Bevonden:
    0
    eeeh ... ff over spiekertjes ... op je modem zit ook nog wel 's ding (di's voor de mensen die alleen die heerlijke netwerkkaarten + broadband verbindingen gewend zijn, waar ik zelf trouwens ook onder val :)) maar goed, dit is uit 't grijze verleden toen ik nog zon dingske gebruikte ..... er zit wel 'n spiekertje op en dat ding is ongeveer 1 cm in doorsnee, 'n klein zwart knoppie van ongeveer eeh .... 1 1/2 cm hoog met in 't midden aan de bovenkant 'n klein stukkie "vel" zeg maar ...... hoe piept ie anders als je 't volume van die spieker aan hebt?

Laatst bewerkt: 24 feb 2003
  15. Atmoz

Atmoz TECHNO !!

Leuk Bevonden:
    116
    Ik heb nu al zoveel xboxen open gemaakt, maar ben nog NOOIT een speakertje tegengekomen. Niet in V1.0 en niet in V1.1 Misschien is het me nog nooit opgevallen omdat ik er niet naar zoek, maar ik kan het me slecht voorstellen.

Bewijs? Iemand foto's ervan?

16. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    de enigste plek zou KUNNEN zijn vooraan waar je de controllers insteekt voor de rest kan je alles zien.

17. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    ja want de fans piepen |:-

kweet nie of je het weet maar mamaborden hebben een klein speakertje wat die piepjes produceerd

18. Atmoz

Atmoz TECHNO !!

Leuk Bevonden:
    116
    Waar zit die dan?
    Ben hem zoals gezegt nog nooit tegengekomen.

De volgende keer dat ik weer een xbox moet *** zal ik eens goed ernaar opzoek gaan :+

19. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gister opengemaakt en Hij kan ALLEEN bij de controllerports zitten want dat heb ik niet open gemaakt

20. Atmoz

Atmoz TECHNO !!

Leuk Bevonden:
    116
    Conclusie: er zit GEEN speaker in de xbox!!!!

Hoe komen jullie erbij????

Deel Deze Pagina