Jullie zullen me wel gaan uitlachen, en zeggen dat in oudere topics moet gaan kijken maar dat heb ik gedaan en ik kom er niet uit. Ok, hier komt tie, ik heb een internet aansluiting via de kabel in het Westland, de zgn Kabelfoon. Het is een standaard abbonnement, dus niet de lichtste die er is. Ik betaal per maand zo'n +/- 28 euro per maand, dit staat er op internet Toepassing: - Bestemd voor particulier gebruik. - Gebruiksprofiel: regelmatig e-mailen en/of usenet raadplegen, chatten(IRC/ICQ), ftp, websurfen, downloaden, gaming, streaming audio, 3D 80 kbit/s, kleinschalig gebruik eigen server. - Door Kabelfoon ondersteunde besturingssystemen bij het verkrijgen van Internettoegang: Officiële releases van Microsoft Windows versie 98 en hoger; Apple MacOs 8.6 en hoger is dit nou voldoende om Live te kunnen spelen??? Please zeg ja, anders word ik gek O en beste operators, wacht heel ff met zo'n @#$%slotje totdat ik antwoord heb
ugh «33.6k modem download speed ugh «typical 56k modem download speed slow «single channel ISDN bearable «dual channel ISDN ok «IDSL ok «150k Video Stream your download «155 kbps ok «Fastest multiplayer games fast «192k 'near CD quality' MP3 faster «300k Video Stream rocks (half megabit not shown) awesome (1mbit barrier not shown) insane (2mbit barrier not shown) dude! (5mbit barrier not shown) dit komt eruit zegt mij niet zoveel
is wel goed sow lukt wel en anders kommiej maar keer langs met je gamertag ik woon niej zo ver van je dus
Ik heb een premium abo bij Kabelfoon. Ik ben bang dat het standaard abo (met terayon) niet voldoende zal zijn voor xboxlive, maar je kan het proberen. Anders kan je altijd nog je abo upgraden.
Je heb een upstream van 64kbit en weet niet of lekker gaat draaien. Kijk ook even bij de FAQ , daar staat het ook allemaal. Ik heb mijn standaard abo ook mede vanwege xboxlive ge-upgrade.
ugh «33.6k modem download speed ugh «typical 56k modem download speed slow «single channel ISDN bearable «dual channel ISDN ok «IDSL ok «150k Video Stream ok «Fastest multiplayer games fast «192k 'near CD quality' MP3 faster «300k Video Stream rocks «half megabit your download «546 kbps your upload «107 kbps awesome (1mbit barrier not shown) insane (2mbit barrier not shown) dude! (5mbit barrier not shown) IS DIT GOED IK HEB MXSTREAM ADSL (BASIC)
Meer dan genoeg, vooral je download is ongeveer 2 x zo snel als nodig is. Upload is voldoende. Ik heb ook Mxstream ADSL Basic (van Hccnet), en bij mij kwam er uit: Your download speed : 613353 bps, or 613 kbps. A 74.8 KB/sec transfer rate. Your upload speed : 107095 bps, or 107 kbps. Snel genoeg voor Live! dus
Natuurlijk is het makkelijker om een ander de klus op te laten knappen, maar het is heel eenvoudig om de minimale voorwarden te vinden (die staan zo'n 20 keer in dit forum, ze staan in de FAQ en ze staan in het 'overzicht werkende providers'). Vervolgens pak je die gegevens op en je kijkt zelf even in de specs van je abbo. Simpel toch? Jij bent geen beginner op het forum, XForce1, en je weet dus dat er regelmatig naar de zoekfunktie verwezen wordt. De enige reden dat je het niet kon vinden is dat je het niet geprobeerd hebt. Volgende keer beter je best doen! Slotje, dus.