hallo,
even 2 vraagjes:
1: ik heb mediacenter op mijn sony vaio laptop staan en deze connect wel met de x360 maar na een paar minuten valt het internet op de vaio weg waardoor de connectie verloren gaat de (verbinding blijft wel gewoon via media sharen in het dashbord van de x360 en ook de ps, ik heb dit ook een tijdje gedaan met een gewone pc waar dit niet het geval was.
De vaio is draadloos met internet verbonden en de x360 boven op zolder met draad, nu valt het internet op de vaio niet uit als ik gewoon mediacenter gebruik op de laptop zelf, dus zat ik te denken ligt het aan de internet snelheid, dat deze te weinig snelheid geeft nu om de verbinding in stand te houden, kan dit kloppen?
2: Ik kijk altijd naruto maar nu is deze pas geleden uitgebracht met de .h264 bestand indeling die de x360 dus niet afspeeld niet in mediacenter en niet via sharing, wil ik dit kijken op de pc in mediacenter kan dit geen probleem maar de xbox doet het niet dan staat er onsuported codec maar hoe krijg ik dus mijn xbox zover dat deze het wel afspeelt?
ik heb wel die optional media update gedownload maar die is allen voor mp4 en ipod muziek bestanden
Laatst bewerkt: 16 aug 2008