Mortal Kombat 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door viper, 13 feb 2003.

  1. NehpetS

    NehpetS Guest

  2. J-D

    J-D ICE

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    jij bent een echte mortal kombat freak, zou ook niet tegen jou willen MK-en want dan zou ik ingemaakt worden :p
     
  3. NehpetS

    NehpetS Guest

    HAHAH nou helaas heb ik nog niet veel kunnen oefenen wan heb het te druk met school( FATALITY FATALITY KUT SCHOOL!!!!).....maarjah.....moet ook gebeuren...
     
  4. J-D

    J-D ICE

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    dus er is nog hoop? :p
     
  5. NehpetS

    NehpetS Guest

    jah cker weten....nog even wel...vakantie komt eraan...:D:D:D dussss...;)
     
  6. J-D

    J-D ICE

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    haha als het vakantie is is mijn hoop verloren :mad:
     
  7. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    I'll kick yer sorry ass. Bring it on!! }:]
     
  8. ABundy

    ABundy DOH

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Gameplay is wel ok. Helaas zijn de special moves verminderd. Raidens teleport is net meer en shang kan geen 3 vuurballen meer achter elkaar schieten. Daarvoor terug hebben we wel 3 vechtstijlen met ieder zijn combo's . Toch jammer dat die special moves er niet zijn. Ook minder vind ik de gelaatuitdrukking van de characters. Zo kijkt Sonya wel erg droevig netals de andere goeieriken. Lijkt wel alsof er een donderwolk boven hun gezicht hangt. Desalnietemin is het een erg leuk spel.
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik zeg niet dat het slecht is .. maar het had wel wat beter gekund.. als je de characters vergelijkt met die van DOA b.v. dan hadden ze wel wat mooier gekund.. maar het neemt niet weg dat ik het een goed spel vind..
     
  10. CyBeRDuDe

    CyBeRDuDe X-BoX FrEaK

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    De game heb ik inmiddels ook binnen en hij bevalt mij errug goed ;-) Ik ben dan ook altijd al een Mortal Kombat fan geweest.

    Greetz from me !
     
  11. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    heb je groot gelijk ...grafisch valt ie een beetje tegen...
    characters, achtergronden en bloed vind ik allemaal maar matig gedaan...er zitten wel een paar goeie ideeen in (die vliegende zielen en dat schip enzo) maar over het algemeen vind ik ze maar matig uitgewerkt

    maarja dat krijg je met ports
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    idd.. er zijn helaas maar weinig ports waarbij echt gebruik wordt gemaakt van de grafische kracht van de xbox..
     
  13. NehpetS

    NehpetS Guest

    pprrffft ports.....ik vind dit een van de weinige ports waar je het echtniet aan kunt zien....ik vind het echt mooi gedaan...speelt lekker.....super spel gewoon...vooral met of tegen vrienden....:D:D:D
     
  14. J-D

    J-D ICE

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet zo onderant je mening wel NehPetS!!! ;)
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    hehe NehpetS > MKFanboy > strikes again.. :)

    Nogmaals het is best mooi gedaan en zeker het speelt lekker maar als je hem vergelijkt met de PS versie is ie grafisch niet zoveel verbetert.. Overigens ik wil MK helemaal niet afkraken ofzo, ik heb hem zelf ook en ik vind het een gaaf spel. Maar op het grafische vlak hadden ze wel wat meer gebruik van de xbox kunnen maken. Ach misschien krijgen we nog een keer een xbox only MK.. Dat zou helemaal stoer zijn.. :)
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik las ergens dat Boon een Mortal Kombat wil maken met alle characters uit de MK wereld...zou wel strak zijn
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Alle characters... cool.. ! Dat zou zeker gaaf zijn.. En dan met de setup van MKDA van mij mag ie :)
     
  18. NehpetS

    NehpetS Guest

    zooo cker weten alle karakters man...dat zijn er aardig wat.......hehehehehehe wreed8)
     
  19. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ergens nog een combo lijst scoren.
    Ik speel met LI Mei maar echt vloeiende bewegingen met die sai heb je niet of is er een combo voor met de wapens.
     
  20. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    keb um geruild hoor, spel had mij te weinig moves en raakt snel saai
     

Deel Deze Pagina