Splinter Cell Funny Bug

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cyber-Ninja, 21 feb 2003.

1. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gekeken of er al een zelfde topic was maar die zag ik niet.
    Ik wil namelijk iedereen even laten weten dat er een grappige bug is in sc.
    Okay let goed op.

Als je in het level Kalinatek ben en bij die goze bent die je naar die ziekeboeg moet brengen. Als je in die ziekeboeg bent komt er een vijand. Schiet hem Dood. Als je nu verder gaat zie je die andere vijand bij een computer staan. Sluip zachtjes naar hem toe en grijp hem. Niet neerslaan maar vast grijpen. Nu loop je een heel stuk met hem terug, naar waar die goze lag die je naar de ziekeboeg moest brengen. En als het goed is verdwijnt die vijand die sam vast hield. En als die vijand is verdwenen loop je terug waar die vijand stond als het goed is staat hij daar nog steeds. En als het goed is lijkt het dan sam nog steeds een vijand vast heeft :D

Nou probeer maar, en ik hoor wel of het gelukt is. :)
    P.s dit is geen grapje.

2. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    UbiSoft zal er geen rekening mee gehouden hebben dat er daadwerkelijk freaks zijn die dit soort dingen nog echt gaan uitproberen:9

3. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is je dus gelukt? Zo iets heb ik altijd. Als ik een goeie game uit heb ga ik op zoek naar bugs :D Zo had ik ook gevonden dat je met Goldeneye twee verschillende wapens in je hand kon houden. :)

4. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook nog zo'n soort bug maar dan moet je bij de laatste
    savepoint v het level Presidential palace (dus wanneer je moet ontsnappen en ze je staan op te wachten)... helemaal terug lopen langs de tuin terug (binnenhof) en dan met de lift naar boven gaan..dan zie je als het goed is 2 guards in het donker die niets doen..als je dan verder loopt door een deur zie je daar Nikoladze staan terwijl je hem al had gesniped ( hij doet gewoon niets...) :eek:

Deel Deze Pagina