Over die 1500 meter. Als je hart leeg is, dan rent ie automatisch langzamer en zal je hart dus weer snel vol zitten.
Is net de bedoeling niet om je hart volledig te laten leeglopen toch? Anders zie ik niet hoe je dat record kan breken, ook voor die achievement.
Je moet achter andere hardlopers aanrennen, dan loopt het hart weer vol. Voor de achievement moet je echt heel erg snel gaan, dat lukt je waarschijnlijk alleen als je met menselijke spelers speelt. Dan kun je afwisselen wie vooraan rent en dan loopt je hartje daarna weer op.
Zoals bij wielrennen kop over kop De training mode met friend's bests is wel grappig. Heb net net zolang gediscusthrowed totdat ik Sens PR had verbeterd 10 centimeter verder.
Uiteindelijk gisteren dan toch wereldrecord wielrennen en 1500m gehaald. Dat hartje links boven heeft eigenlijk weinig nut. Leeg of niet als je in het groen blijft op dat balkje dan fiets/loop je gewoon evensnel. Indien je iets trager gaat dan is het wel wat moeilijker om terug in het groen te gaan. Maar hiervoor is de 'slow motion' knop wel handig.
Lijkt weinig uit te maken. Gewoon 4 minuten lang die stick als een gek ronddraaien. Ik heb 3'46 of zoiets gereden.
weet iemand hoe ik de 100 meter een beetje fatsoenlijk kan lopen. Ik kom altijd na ongeveer 14 seconden binnen. (op die manier win ik nooit)
Hard op de knoppen rammen, ik red het dan in 9,80 ofzo. Een goede start helpt ook veel. Bedankt voor de tips over het wielrennen, ik heb het gehaald. Ik deed het te voorzichtig.
snelheid hey mensen ik heb dit spel ook gekocht maar ik heb ff een vraagie ik heb de blaren op mn handen staan en word nog maar achtste? Hoe maak je snelheid in deze game??? Groetjes Patrick
hey hoe maak je snelheid in deze game ik heb de balren op mn handen en word nog maar achtste groetjes Patrick
Hey hoe maak je snelheid ik heb de blaren op mn handen staan en word nog maar achtste? Groetjes Patrick
1x posten was genoeg geweest. Je kunt gewoon met het stickie heen en weer gaan. Of dom buttonbashen. You're choice. En veel oefenen.
Ik geloof dat je het spel niet gespeeld hebt. Er zijn namelijk heel veel onderdelen die heel veel variatie bieden.
Haha Heb net ''Kayaking Crazy'' gehaald. Man wat was dat moeilijk. Maar toch wel heel erg leuk. Ik neem mijn woorden terug dat kayakken niet leuk zou zijn...
Ik heb vandaag het Cayaken en het Judo'en voor het eerst succesvol gedaan (dat ik het snap)! Begin het spel steeds beter te kunnen, vind het spel echt de bomb!