Crusiale Beslissing Help me aub :)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Somal Mo, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Somal Mo

Somal Mo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Allemaal,

Ben vrij nieuw op dit forum maar heb gezien dat veel mensen elkaar wel helpen met moeilijke beslissingen en vragen, vandaar dat ik het probleem meld waar ik mee zit. Weet het echt effe niet meer :).

Ik wil namelijk vanavond de xbox 360 elite bestellen ( zou het eigelijk doen ) tot ik gister wat las namelijk de xbox 360 pro 60gb komt vrijdag op de markt dus voor 100 euro goedkoper het wordt namelijk de vervanger van de Premium. en ik wil graag Halo 3 want dat is tog het spel waar ik al die tijd naar verlang :) ofcourse met Xbox live pakket.

Heb nu een tijd gezocht naar wat aanbiedingen en kon deze vinden:

op Consoleshop.nl verkopen ze de xbox 360 elite + Halo 3 voor €389
    En de xbox pro 60gb is te koop voor €269 zonder spel dus met halo 3 erbij wordt het tog alweer €329.
    En daarbij geld ook nog of ze wel uberhout gelijk vrijdag hem vervangen en niet eerst alle andere 20gb console`s willen verkopen voor de 60gb.

Kortom
    1. Xbox elite 120gb + Halo 3 = €389
    Xbox pro 60gb + Halo 3 = €329
    Welke van deze 2.

2. Welke winkel verkoopt deze pro gelijk op Vrijdag of doen ze dat allemaal automatis, weet namelijk niet hoe dat allemaal te werk gaat.

3. En weet iemand anders mischien een aanbieding waarbij ze de premium + Halo 3 verkopen in een mooie aanbieding en zou die winkel dan ook gelijk de Pro hebben :)

Hopelijk kunnen jullie mij je mening geven, en de vragen beantwoorden.

Mvg,

Somal Mo

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    1: Ik zou voor de 60 GB hebben gekozen. 60 GB is voldoende voor nu, als je veel gaat downloaden zou ik de 120GB kiezen.

2: Voor zover ik weet verkopen alle winkels automatisch de 60 GB versie :)
    3. /

Steel Dogg :D

3. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben alle Premiums inmiddels HDMI poorten?

Eerst hadden alleen Elite's die, later ook de Arcades, maar de Premium,s weet ik niet.

Hoe dan ook, als die er bij de 60GB niet op zit zou dat voor mij wel een reden zijn om toch de elite te nemen.

In de toekomst is het ook mogelijk om je spel op de harddisk te zetten, wat resulteert in kortere laadtijden en minder lawaai. Dat is misschien ook nog een goede reden om toch voor de Elite te gaan, zodat je er veel spellen op kan zetten

Laatst bewerkt: 13 aug 2008
  4. Somal Mo

Somal Mo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm Dank je wel zal tot vanavond kijek nwat de gemiddelde speler hier mij adviseerd :)

5. Somal Mo

Somal Mo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zit er wel op maar je krijgt er geen kabel bij of zo iets dergelijks las ik hij zit er in in ieder geval wel op :)

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij de 60 gig zit nu ook een hdmi poort.

7. Somal Mo

Somal Mo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus wat is nu je mening Rensgar ?

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Premiums zijn vervangen door de pro. Deze heeft vanaf 20aug inderdaad een 60gb hardeschijf.

Ik zou dus de pro nemen (die dus hdmi heeft) met 60gb hdd. Dan halo3 erbij (zal geen €60 meer kosten hoor!).

Of je koopt het supersize pack voor €288,50:

http://www.gcshop.nl/product.php?id=9105

- Xbox 360 Pro (60 Gb harddisk/hdmi)
    - Project Gotham Racing 4
    - Gears of War
    - 2 x draadloze controller
    - Universele mediaafstandsbediening (voor DVD's)
    - Hoofdtelefoon
    - Component HD AV kabel (met SCART adaptor) - voor gewone én HDTVs
    - Ethernetkabel.

9. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Halo 3 kost zeker 60 euro. ik schrok er laatst nog van toen iemand een nieuwe Halo 3 nodig had en ik deze in de winkels zag liggen voor 64,95

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    1. Als je toch nog 60 euro overhebt zou ik voor de Elite gaan daar kan je veel op downloaden en binnenkort kan je ook games op je hdd zetten, heb je geen 60 euro extra over dan is de pro ook een goede zet. Ze hebben alletwee hdmi ingangen ( kabeltje is niet bijgeleverd maar die kan je overal kopen voor een goedkopere prijs dan de Microsoft kabel die 80 euro is)

2. Alle winkels zullen vanaf vrijdag de pro verkopen.

3. Xboxhome heeft ook vaak mooie aanbiedingen.

11. Somal Mo

Somal Mo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel Gerjan kijk maar op de site Halo 3 59 euries en echt de game die ik wil is halo 3 de rest komt later wel. btw op jou site kost die 54.50 tog maar 60 rekenen.

12. Somal Mo

Somal Mo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm oke 1-1 Wil iedereen zijn mening ook aub geven :)

Zal ik doen HybridTheory85 Bedankt voor de tip :)

Laatst bewerkt: 13 aug 2008
  13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Probeer de volgende keer de edit knop te gebruiken anders krijg je wat je nu ziet 2 post van jou achter elkaar. :)

14. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik ook voor de Elite gaan. Om de eenvoudige redenen dat je meer krijgt voor het geld dat je te besteden hebt. Je wil per se Halo 3, die zit er al bij en de HDMI kabel ook al, dus je bent dan al zo goed als klaar. Als je de premium neemt, ook een goede deal trouwens, dan moet je de HDMI-kabel en Halo 3 nog apart gaan kopen.

Overigens, zal ik je nog iets meer in de war brengen. Er zijn geruchten dat alle Xbox 360 consoles in september goedkoper worden ;). Weet niet wat hier wel of niet van waar is, maar ik las t op een aantal sites.

Succes met uitzoeken iig

15. Somal Mo

Somal Mo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal hoorde ik ook maar om eerlijk te zijn heb ik het peopie druk gehad met me opleiding dat ik te lang heb moeten wachten op de 360 omdati k ahast geen tijd had om te werken dus nu heb ik het wel, wil ik het ook snel ;)

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    In Amerika wel ja, maar of Europa ook volgt weet niemand :9.

17. Cor

Cor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar weken terug een XXbox 360 Pro gekocht met 20GB Harddisk.

Achteraf had ik toch liever een grotere schijf gehad. Ik zelf zou toch liever een 120 GB schijf gehad. Hier krijg je zeker geen spijt van.

Ik heb er nu muziek opstaan en een hoop demo's en hij zit al bijna vol. Ik heb nog maar 6GB over.

Dus als je het kunt betalen en geen groene beer bent :p zou ik zeker voor de Elite gaan.

18. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    @Gerjan Ja precies, we zullen het moeten afwachten.

Ik vind de titel trouwens nogal overdreven ;). Zo cruciaal is het toch allemaal niet XD. Of ga je binnenkort de pijp uit?

19. Cor

Cor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou sommige keuzes maken je compleet gek en kan ik me voorstellen dat je het cruciaal vindt.
    Ik weet precies hoe deze persoon zich voelt haha. :p

20. Cor

Cor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou sommige keuzes maken je compleet gek en kan ik me voorstellen dat je het cruciaal vindt.
    Ik weet precies hoe deze persoon zich voelt haha. :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina