Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm kreeg maar 170 naja straks ff verder kijken :p
     
  2. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Als je de game op mentor gaat spelen (ben er ooit mee begonnen maar zit nog bij level 3 ofzo), komen er dan ook nieuwe enemy's (dit was wel het geval bij Ninja gaiden black)?
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Wel andere enemy's en meer af en toe ;).
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Fijn, nu wil ik ff snel cheaten en werkt het niet meer :p
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Toch geen totaal nieuwe? Vijanden je op Warrior pas in chapter 7 tegenkomt kom je nu al tegen in chapter 3? Ik zeg maar wat hè, als voorbeeld. Er zijn toch geen écht nieuwe vijanden?
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik zei inderdaad andere. Maar bijvoorbeeld mobs uit chapter 7 die in chapter 3 zitten ja.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, inderdaad! Was er even niet bij met m'n kop. :+
     
  9. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Voor degene die het nadoen wel, die orginele post komt van mij (vanaf x360a) en toen was het helemaal niet bekend. Ik ben wel bezig met de challenges. Het is gewoon weer een stomme fout in de reeks stomme fouten van Team Ninja.

    Anyway, ik ben bezig met de Mentor en Master Ninja modes maar deze zijn zo cheap. Bij mentor ben ik bij de 3 laatste bossfights en alle aanvallen raken je wel waardoor ik bijna geen items meer heb als ik bij de laatste baas ben. MN is helemaal cheap, psycho vijanden met te overdreven aanvallen en een camera die 9 van de 10 keer leuk je getrainde body in beeld brengt maar geen vijanden die 10 meter wegstaan en alles op je afgooien. Als ik mentor heb uitgespeeld dan vindt ik het wel voldoende.


    Ik krijg nog redelijk wat bedankjes voor de glitch, net nog zelfs dus hij zou moeten werken.
     
  10. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn, hij blijft vlak voor Dagra Dai hangen. Ik las hier hoe je het kon oplossen, maar hoe moet dat precies?
     
  11. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Naar je harde schijf gaan, Y drukken en dan X,X Left Bumper, Right Bumper, X,X. Hij vraagt voor maintenance en dan druk je op okay. Start het spel op en kies niet voor de update. Dit is niet schadelijk voor he HDD of voor je game.
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het schijnt dat die persoon zijn filmpje zelf heeft verwijderd. Weet jij er toevallig nog 1 online staan (H). Ik ben namelijk nogal achievement addict.
     
  13. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Nope, dat ene filmpjes was een geluk. Ik ga niet de hele board afstruinen naar een ander filmpje. Dat mag iemand anders doen. O-)
     
  14. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dank je wel :b::thumbs:
     
  15. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van "Darkness C4WM" deed het gisteravond nog. O-) De enige twee die hij niet unlocked zijn "Mentor of Missions" en "Master Ninja of Missions". Door die glitch (kreeg er 110G bij) sta ik bij NG 2 nu 2e op het Nederlandse Leaderboard van mygamercard.net :+
    Als ik Path of the Master Ninja nu uitspeel sta ik eerste, maar dat zal voorlopig niet gebeuren, aangezien ik pas in chapter 2 zit. 8)
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2008
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Je kreeg er 110G bij omdat je die andere al had?

    Ik kreeg er 180G bij omdat ik al 1 van 30G had.

    Maar inderdaad, die van Darkness C4WM werkt! Hij is nog steeds #38 geranked.
     
  17. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Klopt je krijgt alleen de 2 genoemde mentor/master ninja of missions niet de rest wel mits je die zelf al niet gehaald had.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2008
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ja, maar zover ik weet. Zijn alle missies op Master nog niet gehaald. Nog niemand schijnt 1250/1250 te hebben.
     
  19. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij had de maker wat teveel gedronken toen hij de eindbaas van level 2 ging maken. Wel gehaald maar echt makkelijk ging het niet...
     
  20. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik ben bij de eindbaas op Mentor, moet nog een stuk of 4 wapens uitspelen en wacht nog steeds op de OT achievement (die ik vreemd genoeg nog niet heb). Ik kom iig boven de 1100 punten met NG2. Zeg maar dag tegen de 2e plek :+ :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina