Ik heb een xbox die geen enkel spel meer leest..... Als ik in het xbox dashboard kom . Staat er play dvd. En als ik het spel dan start krijg ik een foutmelding. to play this disc put it in a xbox360 console. Ik heb gta 4 en fifa 08 net nieuw.( 2 weken oud) En daar zijn wel ronde kringen te zien net een centimeter uit het midden. Maar spellen als halo,assasin creed.call of duty 4 en forza motorsport hebben die vorm krassen niet? Ik wil er morgen mee terug naar de winkel gaan . Maar mischien kan iemand hier me een beetje helpen. gr sean
Even Microsoft bellen: www.xbox.nl, heb je hem bewogen tijdens het gamen? als je nog garantie hebt krijg je een nieuwe opgestuurd. Groeten Daan
Ok moet ik niet terug gaan naar de winkel? Nee niet bewogen tijdens het gamen (mischien klein stootje uit frustatie mr dat is meer tegen het kastje wat eronder staat en dat is behoorlijk zwaar nooit gevallen of echt een harde klap gehad) En het komt ook opeens plots 1 spel deed het niet en toen opeens geen enkele. Heb nog jaar garantie dus dat zit wel goed Moet mijn harde schijf dan mee? gr sean
Voor problemen of vragen over je Xbox 360 kun je het beste terecht in deze thread: Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]. Succes!