Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. regtur

    regtur Save the last humans..

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    2 Vragen:

    • Hoe doe je in hemelsnaam Test of Valor?
    • En heb je mission mode nodig voor die leaderboard glitch?

    :confused:
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Tests of Valor moet je unlocken. In level 2 kom je op gegeven moment op een pleintje met een reeks vijanden. Als je die allemaal verslaat komt er een staf tevoorschijnen in de handen van een beeld. Die "Rod of Valor" zorgt ervoor dat er vanaf level 3 Tests of Valior verschijnen. Dat zijn grote lichtgevende platformen. Je kunt ze niet missen, dus waarschijnlijk heb je die Rod of Valor niet.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij ben jij nog niet zo goed in Ninja Gaiden 2 en wacht een tijd van oefening, want de eindbaas van chapter 2 is één van de makkelijke.
     
  4. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Had mijn wapens nog geen upgrade gegeven wat natuurlijk wel wat uitmaakt. NG1 uitgespeeld zonder al te veel moeite. Ben nu bij chapter 8 en heb alleen moeite gehad met die Sjaak van chapter 2 dus als jij dat 1 van de makkelijkste vond vraag ik mij af welke jij dan allemaal moeilijker vond.
     
  5. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Als jij NG1 zonder al teveel moeite heb uitgespeeld en baas nr2 van deel 2 al moeilijk vind vraag ik me af of uberhaupt deel 1 hebt uitgespeeld.

    Deel 1 is qua bazen echt een stuk moeilijker.

    Welke mode speel je? Acolythe of warrior?
     
  6. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op de standaard moeilijkheidsgraad. Boss 2 is de enige baas die ik moeilijk vond zoals ik al zei. Dat het pas de 2de is wil nog niet zeggen dat het de enermakkelijkste boss is dus vanwaar die vermelding. Deel 1 werd alleen maar makkelijker naarmate je verder kwam vooral omdat je meer gewend werd met de controls en je je wapens goed kon upgraden. Alleen het laatste stuk met o.a die irri visjes en de hele rits bosses werd moeilijk en moest ik een aantal keren opnieuw doen.
     
  7. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, maar er zijn meldingen op forums geweest en van de ontwikkelaar ( slecht ) dat de Rod of Valor niet altijd verschijnd. Het is een zeldzame bug die af en toe voorkomt
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Je kunt ze heus nog wel missen hoor :p! Sommige moet je toch echt even voor omlopen. Het beste is ff op YouTube te kijken waar je ze kunt enteren. Dit scheelt best veel zoektijd en levert je direct een leuke achievement op. Als je ziet hoe hun het doen, betekend trouwens nog lang niet dat je het zelf altijd kunt. Op Mentor is het toch wel een pain in the ass, zo'n Test of Valor.

    Het schijnt dat het 2e, 3e, (8e) en 10e chapter het moeilijkst zijn. Ikzelf had er ook weinig problemen mee, maar doorliep een guide :$.

    Die kans is miniscuul dan denk ik. Echter 4 van de 5 keren staat er nog iemand op de trap om de hoek, waardoor je vaak dus even erheen moet, je werk moet doen en dan weer terug.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2008
  9. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, de andere vier achievements had ik al idd.

    Dan heb jij Mentor of Missions dus al. :9 Dan ga ik hard werken voor Path of the Master Ninja. :9 Moet overigens ook nog drie van de weapon master achievements.

    En chapter 11 niet? Die hoort er IMO toch zeker bij. 8) De chapters met ninja's als vijanden heb ik op hoge moeilijkheidsgraden de meeste moeite mee.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2008
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik weet het zo niet eens meer. Mijn laatste playtrough was op Acoylte en daar was alles makkelijk. Zeker nadat ik het op Warrior al geklaart had.

    Ik had uit mn hoofd gehoord dat 3 chapters veruit moeilijker schijnen te zijn als de rest. 10 zou ook 11 kunnen zijn, misschien zei ik 10 i.v.m. de framedrops daar (Waar ik overigens niet erg veel last van had).

    Ik heb nu 250/250 op de Mission Mode en ga me nu volledig storten op Mentor en Scythe-run. Daarna houd ik het voor gezien. Ik heb morgen namelijk Halo3 en UT3 volledig uitgespeeld (Voor mijn gevoel op basis van achievements). Dus voor de singleplayers heb ik weer een beetje tijd voor NG2, TimeShift en RBSV2.

    Trouwens; je kunt in Chapter 1 ook leuk essence farmen. Hierdoor kun je bijvoorbeeld in Chapter 2 al met een 3* Dragon Sword en 3* Lunar Staff rond lopen, wat de toegankelijkheid van de rest van de game behoorlijk bevorderd. Zeker voor Master is dit bijna wel een vereiste. Er zijn natuurlijk hampels die na Chapter 1 alweer 800k gefarmt hebben, maar die zitten met 4 volledig opgewaardeerde wapens in Chapter 8 nog steeds met 650k essence.

    Hier een filmpje op YouTube met daaronder de uitleg in het Engels: (Shortlink werkt niet, vandaar de hardlink).
    http://www.youtube.com/watch?v=f2YyQnT2YYM

    Tegen Ninja's is verderop in de game zijn de Claws hun YXY aanval ook zeer effectief, vrijwel altijd een instant kill. Alleen tegen iets anders als ninja's zijn ze waardeloos.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2008
  11. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks for the tips. ;) Mijn eerste keer dat ik bij de chapter 1 boss kwam had ik misschien 15k essence. Toen zag ik een filmpje over dat farmen en ben ik een nieuwe file begonnen. Inmiddels zit ik bij het eerste save point van chapter 2 met ongeveer 550k aan essence en een fully upgraded Dragon Sword. Ik had ongeveer 600k gefarmed. Maar ik ben nog altijd bang dat het ooit te weinig wordt, dus ik ben er nog zuinig mee qua herbs enzo. 8)
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2008
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het beste is om je Lunar Staff en Scythe zover mogelijk te upgraden. Lunar staaf voor al het kleine spul, Scythe voor het grote spul.

    Verder kun je met Claws en evt de UT2 van de Tonfa's ook nog leuke trucjes uithalen. De rest van de wapens is niet zozeer effectief i.m.o.
     
  13. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, de Scythe zal hulpvol zijn in heel veel situaties. Ik heb zelf nooit echt veel met de Lunar gedaan, dus die hou ik even zo. Ben vooral een liefhebber van het Dragon Sword en de Scythe. En de Claws ga ik zeker upgraden. Voor de hele kleine fiends pak ik meestal de Kusari-gama.
     
  14. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Vooral de scythe is een geweldig wapen, ik had er nooit zoveel mee totdat ik voor de weapon achievement ging. Vooral de UT2 is fantastisch op de trap met de vele enemies. Haal daar combo's van 200+.

    Ik vind het alleen zwaar irritant dat je nu offline dat spel moet spelen, ik denk dat ik klaar met het spel ben voordat de update er is. :{

    En ik bewaarde alle "Life of the thousand gods" en de "Demon Seals" voor de laatste baas, blijk dat het uiteindelijk niet nodig was. Op Mentor en MN is dat wel nodig en soms dan is het best irritant.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2008
  15. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld. Het had wel wat moeilijker gemogen dus volgende keer een graad moeilijker. Laatste baas ging wat lastiger omdat ik dacht dat het spel al eerder zou eindigen iets te enthouisast door mijn medkits heen gegaan. Tof spel, niet zo goed als deel1 maar beter dan de reviews mij deden geloven.
     
  16. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zult je nog wel vermaken met Mentor en Master Ninja dan denk ik. ;)

    Vandaag chapter 2 op Path of the Master Ninja gehaald. Sinds ik die claws heb gaat het echt een stuk sneller. Falcon's Talons Izuna Drop FTW :9
     
  17. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    nieuwe patch?

    De laatste kaar dat ik Ninja Gaiden 2 hebt gespeeld was voordat die nieuwe DLC uit was...dus heb ik sinds die tijd ook geen updates gedownload. Ik wil eigenlijk wel weer 's gewoon (online) die game spelen, moet ik dan die update(s) downloaden?

    En is dat probleem met vastlopende games etc. nu opgelost???? Want ik zit nu in 't laatste level en dit is mijn 1e playthrough, dus die wil ik niet naar de klote helpen door updates i.c.m. die nieuwe DLC te downloaden.
     
  18. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Nope, de update moet je gewoon niet downloaden. Nog steeds de screenfreeze bij het filmpje in chapter 14.
     
  19. Loki999

    Loki999 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik heb een soortgelijk probleem, ik krijg in het laatste level een zwart scherm.
    Kan ik hier iets aan doen?

    Groeten Patrick
     
  20. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Naar je harde schijf gaan, op de harde schijf gaan staan en dan Y drukken. Voer deze code in "X,X, Lb, Rb, X, X" en er wordt gevraagd of je maintenance uit wil voeren. Hij delete niets, hij gooit alleen de updates van je HDD.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina