1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Weet ik, heb dat ook allang gedaan.. Maar ik had toevallig 55 euro er op gezet. Dat staat nu NOG niet op m'n rekening.. :/
     
  2. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Op play-asia kun je ook accessoires kopen van de Aziatische versie etc. Mijn vraag is dan: werken die op de pal-xbox360?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja (ook bij play-asia heb je een credit card nodig)
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kan ook met Paypal hoor ;)
    [​IMG]
     
  5. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
  6. defblaze

    defblaze Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    en stel dat je bijvoorbeeld toch niet de volle prijs wilt betalen en je zou een xbox of een hardeschijf of iets dergelijks via ebay kopen en het zou gewoon in europa zijn dus bijvoorbeeld engeland moet je dan nog steeds invoer rechten betalen
     
  7. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Invoer rechten moet je betalen over alles wat een waarde heeft van 22 euro of meer....
     
  8. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik nu bijvoorbeeld bij gamehubs 3 games pre order ( fable 2 , Far cry 2 en BIA HH ). deze games hebben allemaal verschillende releasedates dus is het dan zo dat iedere keer bij een release het pakketje naar mij toekomt? ( ja ben een bizarre noob met online webshops,, ik bestel bij bol.com ook nog alles met acceptgiro :9 )
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Nee, als je ze in 1 order plaatst, krijg je alle games als de laatste gereleased is.
     
  10. Mystic2010

    Mystic2010 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Behalve als het uit de EU komt ;)
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je via eBay (buiten de EU) koopt verzenden ze het bijna altijd als "Gift" en dan mag de waarde €45,00 bedragen. Sowieso altijd vragen of ze dat dus willen doen met een zo laag mogelijke waarde. Ik ben blij als het eindelijk €150,00 mag bedragen! :)
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Correctie, als je 3 pre-order games in 1 x besteld moet je wel aangeven dat je het in 1 pakket wilt (om de verzendkosten te sparen). Doe je dit niet, krijg je gewoon 3 pakketjes op de release date, waarover je alledrie 7 euro voor moet betalen..

    [uqote]ls je via eBay (buiten de EU) koopt verzenden ze het bijna altijd als "Gift" en dan mag de waarde €45,00 bedragen. Sowieso altijd vragen of ze dat dus willen doen met een zo laag mogelijke waarde. Ik ben blij als het eindelijk €150,00 mag bedragen! :)[/quote]

    Inderdaad, gisteren mij Jomzajung bestellen gekregen, aangetekend als gift.
    Echter, wees wel voorzichtig met het vragen daarvoor! Sommige kunnen daar erg pissig over zijn, omdat je iemand vraagt om een misdaad te plegen! Vooral in de US zijn ze hier heel strikt in, de douane neemt het erg hoog op als je hierover gaat liegen.
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2008
  13. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus eigenlijk moet ik dan 3 losse orders plaatsen en dan verschepen ofzo ipv dat ups en dan is het gratis verzending + krijg ik mn games 3 keer los thuisgestuurd rond de releasedate?
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Je moet 3 preorder games bestellen en dan een mailtje sturen naar ze dat je het in 1 verzending wilt. Je krijgt dan 3 games op de dag van de laaste releasdate van de games. Dus als je bv. 2 games orderd voor september en 1 voor oktober, krijg je ze alledrie in oktober.
     
  15. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik wil ze iedere keer rond de release ( dus iedere keer per spel aparte verzending ).. want de laatste release is in november en dan wordt t wel erg lang wachten.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dan moet je niet moeilijk doen en gewoon 7 euro per game voor UPS betalen, is nog steeds goedkoop :)
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Dan kun je dus niet voor de gratis verzending kiezen.
     
  18. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    aha, dan is t duidelijk ( alsnog een koopje ) scheelt nog steeds dik 20 euro per game
     
  19. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is dat het wachten waard, persoonlijk zou ik gewoon een paar euro extra betalen om het direct te verzenden. Het is sowieso goedkoper als dat je het in de winkel koopt
     
  20. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    dacht dat die gratis UPS verzending bij GH alleen gold voor in-stock games....niet pre-order?

    ben al een tijdje niet op de site geweest:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina