Jah ik ga wel eens naar snowworld landgraaf. Maar ik ben nog niet zo goed Tis trouwens wel relaxed dat ie van Ubisoft is. Is ie lekker regiovrij. Dus kan ik hem op Play-asia bestellen voor 30 euro.
Hehe, Coolboarders 2 is ook mijn laatste snowboard game.. Ga hem zeker kopen, er zijn maar weinig van dit soort games.
Heb eigenlijk alle SSX delen wel gespeeld, vette game maar een beetje over de top. Amped was niet echt mijn ding. SWS is hopenlijk DE snowboard game die mijn verlangens kan vervullen
Haha oke, ik ben ook nog niet zo heel goed, wat is je setup dan? Kan wel een beetje over boxen en over schansen maar voor de rest nog niet echt wil een x een betere trailer zien nu laten ze alleen maar backcountry zien ik wil funparkjes enzo zien
Het zit er ook wel in maar ze moeten iets meer daar van laten zien. Ze zeiden dat er backcountry, funparks en normale pistes erin zitten. en dat stukje van die halfpipe ziet er echt lelijk uit hopen dat ze dat nog goed gaan verbeteren
Dat is toch maar een loading screen, daar gaan ze dus niet super veel van maken. @ funpark verhaal Zal er wel inkomen, maar ze willen het niet laten zien. Want anders is er alweer iets laten zien, wat misschien heel goed is, of super kan tegen vallen, zoals een slecht park, verkeerde ramps.
Jaa oke lijkt me ook wel vet als je bindingen kan afstelle dat ze niet zo dicht bij elkaar staan en dat je niet te hoog kan jumpe zoals bij amped 3
is er wel . In 1 filmpjes op xgn.nl kun je het ook zien, dat ze SWS aan het doen zijn. edit: Die screens had ik ook al gepost.
Alles behalve graphics. Dus beweging. Hoe de omgeving beweegt. Hoe je beweegt als je valt. De besturing. dat soort dingen. Zeg maar wat er in je zit.