1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Het moet ook op tracknummer volgorde niet album volgorde, kan je zien door rechtermuisknop op naam in sorteer balk en dan tracknummers aan te vinken.
    (Heeft iPhone laten vallen en heeft paar krasjes NOOOOOOOOO|:-)
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha.. kut voor je ;)

    Heb vandaag bij A Mac mijn hoesje (catch28) kunnen teruggeven. Gekocht voor 25 euro, maar dat ding zat bij mij tyfus los en ik vertrouwde tevens de werking d'r niet van. Hij wilde me een nieuw geven (zijn hoesje zat wel aardig vast), maar heb gekozen voor een tegoedbon. Eens kijken of ik een mooier hoesje kan krijgen of anders koop ik wel een Mini-DVI>VGA adaptertje ofzo d'r voor. Alhoewel Brando wel gave hoesjes heeft volgens mij..
     
  3. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    over hoesjes voor je iphone gesproken, hier kan je wel mooie halen, ik ben zelf gegaan voor de 'black suit' :)
     
  4. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook de black suit :thumbs:
     
  5. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga binnenkort de Invisibleshield bestellen, lekker goedkoop voor 20 dollar inclusief verzending.;)
     
  6. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je even op internet zoeken voor actie codes, dan is ie nog goedkoper ;)
     
  7. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik bedoel ook met actiecode, vergeten er bij te zetten, zonder actiecode is kost het 25 dollar. (nog steeds niet duur trouwens)
     
  8. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang gaat de batterij bij jullie mee? Ik lees op internet dat de iPhone bij gemiddeld gebruik al zeker 1x per dag moet worden opgeladen. Ik hou er niet van om opladers bij me te hebben. Is het een beetje te doen?

    Wel graag eerlijke antwoorden.
     
  9. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn de iphone's een beetje op voorraad of is het overal een wachtlijst verhaal?

    zonee waar zou ik in zeeland en omstreken een abbo kunnen afsluiten zsm?

    alvast bedankt

    oeh en wat is voor jullie gebruikers het nadeel van de iphone zou ik ook graag horen wil wel even zeker van zijn dat de iphone een apparaat is dat ook daadwerkelijk zo fantastisch is als ik zo de verhalen lees.....mischien toch wat minpuntjes???
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Een nadeel is dat die alleen bij T-Mobile te halen is.
     
  11. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Tering, dan wil ik wel eens weten wat er onder gemiddeld gebruik wordt verstaan. Ik moet mijn 1st gen om de 3 dagen opladen, daarbij staat hij snachts ook gewoon aan. Dus je hoeft echt niet met een oplader rond te lopen. Maar het beste kun je wifi, bluetooth en al die zooi uitzetten om batterij te besparen en pas aanzetten als je het nodig hebt.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2008
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt dat de 3G versie veel meer batterij gebruikt dan de 1st Gen versie. De 3G chip zou daarvan de oorzaak zijn.

    Bij gemiddeld gebruik las ik dat je hem na een dag zeker in de plug moet stoppen, bij intensief gebruik zou hij al na 6 uur leeg kunnen zijn. Althans, dat is een verhaal dat ik lees op internet. Sommige mensen overdrijven nogal eens natuurlijk.

    Bij mijn huidige mobiel gaat de batterij iets minder dan een week mee. Ik gebruik hem niet extreem veel. Als ik hem veel gebruik, dan moet ik hem na 3 a 4 dagen opladen. Maar die batterij is al wel meer dan 2 jaar oud.
     
  13. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik mijn iPhone normaal gebruik doe ik er wel makkelijk een dag mee, maar dan staan 3G en WiFi wel uit als ik het niet gebruik. Met 3G aan doe je er niet een hele dag mee...

    Minpunten zijn dat het synchroniseren zo lang duurt en het bereik van de iPhone ook niet zo goed is. Het ligt niet aan T-Mobile, maar aan de iPhone zelf
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar dat is toch logisch? Alles dat sneller en beter is kost meer energie (over het algemeen). Gewoon 3G dus uitzetten als je het niet persee nodig hebt. Daarnaast je brightness op super laag zetten. En je muziek stoppen/vooruit speoelen met je headsetje.
     
  15. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, als je 3G uit hebt staan gaat de batterij zelfs langer mee als die van een first gen. Handig programmaatje is Bosspreffs, kun je ook Wifi en Edge mee uitschakelen.
     
  16. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    3G is toch alleen maar dat je sneller kan internetten!?
    want als ik dat niet doe, maar alleen ff sms'n en muziek luisteren kan ik die gwn uitzetten :)
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan je 3G bij de iPhone simpel aan- en uitzetten ??

    Normaal heb ik de 3G bij mijn huidige N95 altijd aanstaan , omdat er teveel handelingen nodig zijn voor het aan- en uitzetten.
     
  18. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ja met 4 klikjes is het aan/uit :9
     
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is allemaal leuk en aardig dat je het uit kan zetten, maar als ik voor de iPhone ga, dan neem ik hem natuurlijk wel voor de functies die ik dan ook ga gebruiken. Wanneer ik 3G uit zet, dat kan ik ook niet in mijn emailbox en kan ik ze niet als een sms ontvangen. Dat is dus geen optie.

    Als ik een iPhone aanschaf, dan is dat vooral omdat ik overal en altijd kan internetten, emailen, maps bekijken, etc etc. (en natuurlijk omdat hij er natuurlijk veel beter en leuker uit ziet dan een N95). Dat ik er muziek op kan luisteren is voor mij meer bijzaak. Ik heb al een 8GB nano, en die voldoet daar al aan.

    Ik denk dat ik toch maar wacht op de volgende generatie.
     
  20. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het probleem niet echt? Die 6 uur batterij is alleen als je hem volop gebruikt, je kan natuurlijk ook 2 uur per dag intensief gebruiken en de rest van de dag standby, kom je nog makkelijk de dag door.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina