he mensen, ik had een vraagje: ik heb GR op de pc maar ik denk erover om het ook op de xbox aan te schaffen ( voor xbox live), is dit verstandig????/ als ik het doe, doe ik het alleen voor XBL en de quik missions
Nee, het voegt niet veel meer waarde toe aan het gamen. ik zou je geld sparen voor een andere live titel. Raven shield is nog ver weg maar zeker de moeite waard. Ik GR voor de xbox zelf niet meerkopen, denk dat je er later toch spijt van krijgt, tenzij je redelijk in de centen zit
KOPEN die handel! je hebt nu een goede co-operative en je kunt binnenkort genieten van voice communication en xbox live! nee joh, deze game moet je gewoon kopen
Niks anders dan een kutspel, vooral het mikken in het spel is gewoonweg waardeloos. Ik vind dat je het beter bij de pc kan houden. Het is wel heel leuk allemaal met die Live shit enzo. Voice communicating enz. Maar je moet zelf weten.
het is geen kutspel, en dan concludeer ik dat jij gewoon niet goed kan mikken enne, oefening baart kunst
Jij bent meer een FPS, geen Tactikal FPS. Het is een vet spel zeker via Live! en ik vindt ook de Xbox versie veel vetter dan de PC versie, dit zul je waarschijnlijk ook zien bij Raven Shield. Maar spaar die 60 Euro's maar liever en anders neem ik hem nog wel een paar keer mee naar jou en dan spelen we op Live!, dan kun je pas een goed besluit nemen.
Al zet je op voor som dan krijg je opsomtopic, maar ja GR ik heb het zelf nog nooit gespeeld maar al hou je van stealth-temabased(ofzo)zou ik hem kopen maar al heb je hem al op de PC dan NIET!
Als je het cool vind moet je het kopen! Wij kunnen niet in je portemonnee kijken of je budget dit wel aankan en of je andere prioriteiten wil stellen. Ghost Recon is via Live erg cool, vraag dat maar aan Kobold, die is er helemaal weg van
ik heb ergens gelezen dat als je gaat campen bij XBL bij ghost recon dat je dan gebanned wordt, klopt dit?????? dus als je de hel tijd ongezien op dezelfde plek blijft
ja, vind ik ook, maar moet ik GR kopen puur voor de XBL en de Quik missions???? de sp heb ik bijna uit
JONGE! ik word ziek van jou koop die game als je hem leuk vindt, je hebt co-op en adversial dus dat is ook wat 2-player fun. en je hebt Xbl voor ghost recon dus dat zorgt ook weer voor de meerdere speluurtjes! KOPEN DUS!