1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn draadloze xbox controller doet et niet.
    Ik druk de knop in, maar de lampjes blijven gewoon uit. Andere batereijen heb ik al geprobeerd.
    De helpdesk van microsoft kan me niet helpen.
    Iemand ervaringen hiermee?
    Alle hulp is dankbaar, dus wees niet verlegen om iets te roepen dat mogelijk kan.

    Alvast bedankt.
     
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, volgens mij kun je gewoon een nieuwe controller laten sturen door MS, gratis, als het je eerste keer is dat dit je overkomt. Anders moet je het sturen ;)

    mvg Steel Dogg :+
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die smiley daarachter veranderd niet veel hoor. :+
     
  4. excellent

    excellent Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb 2 wireless controlles gekocht voor me xbox360 ik heb er 1 aan gesloten maar de andere lukt me niet kan iemand me helpe :D
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Boven op je controller zit een klein wit knopje, die moet je indrukken en op de xbox zit ook zo knopje ( naast de memorycard ingangen).
     
  6. excellent

    excellent Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt het is gelukt :D _O_
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  8. choppah503

    choppah503 GRUNN FC

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook mogelijk om een wireless xbox360 controller aan te sluiten via een play and charge kit en er volgens mee te gamen op een pc ?

    Ik heb inmiddels de benodige drivers geinstalleerd. Het xbox360 accessories status programmatje geeft overigens geen lichtje aan, en mijn xbox360 controller blijft knipperen. Is dit normaal of hoort er gewoon 1 lichtje aan te gaan?
     
  9. Shizzel

    Shizzel Guest

    Nee, de kabel geeft alleen stroom door en geen data die nodig is om ermee te kunnen gamen. Daarvoor heb je de Wireless Controller Receiver van Microsoft nodig.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Of je gebruikt een Wired controller.
     
  11. choppah503

    choppah503 GRUNN FC

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat raden jullie aan? Een gewone gamepad kopen die echt ontwikkelt is voor pc of de 360 controller aansluiten? Aangezien ik in de beginpost lees dat er nog wel eens wat besturingsproblemen zijn.
     
  12. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    IK heb pas een nieuwe draadloze controller en merk dat het navigatiepad en de rechter stick minder soepel bewegen dan op de bekabelde controller. Ligt dat aan mijn controller of is dat normaal?
     
  13. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt waarschijnlijk doordat je de bekabelde controller al een tijdje hebt gebruikt, controllers worden heel snel iets soepeler/losser als je er veel mee speelt. Je wireless is dus over een tijdje waarschijnlijk net zo losjes als de bekabelde.
     
  14. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoelang heb je garantie op een controller?
    Die van mij is kapot en valt de controller onder de garantie van de xbox 360 (daar zaten de controllers bij).
     
  15. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje over een nieuwe controller die ik wil gaan aanschaffen.
    Ik heb een xbox 360 met 1 controller en wil graag een tweede controller. Ook heb ik een pc met een aantal games die ik liever ook met mn xbox 360 controller zou spelen.

    Ik keek ff op consoleshop.nl (geen reclame (A)) en toen zag ik een wireless controller voor 48 euro en een wireless controller voor de pc voor 49 euro.
    Als ik deze laatste koop, kan ik deze dan en op mn pc én op mn xbox 360 gebruiken? EN heb ik dan dus voor 1 euro extra een reciever oid voor de pc erbij?
    Alvast bedankt!
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan beter de gewone controller kopen want die herkent je PC ook gewoon, in het ergste geval moet je drivers installeren via xbox.com.

    Persoonlijk zal ik wel een bedrade versie kopen dan heb die reciever dingen niet nodig. :)
     
  17. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik wel. Maar dan moet ik een gewone controller kopen (48 euro) en een reciever (20 euro), ik wil sowieso wireless. Anders is het één keer 49 euro en dat scheelt dus 20 euro. Dus als dat ook gewoon werkt is dat eens tuk goedkoper.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 19 aug 2008
  19. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Toppertje, die pagina zag ik net niet, beginpost wel gelezen or (A).
    Maar dan is het duidelijk, voor die ene euro krijg ik er dus een reciever bij :)

    Bedankt voor je reactie ;)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    No problem. :)
     

Deel Deze Pagina