1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Madden NFL 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 7 aug 2008.

  1. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ja zonde, vind het ook vreselijk dat er geen honkbal games in nederlands verkocht worden.
    maarja dan zijn er hoogstens een man of 10,000 die dat kopen.
    snaphet ook wel
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    er is toch die major league game reeks van EA zoals madden?
    geloof dat ie MLB heet. ben m geloof ik wel is tegen gekomen bij next level hier in hilversum.
     
  3. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    1) goalline, QB sneak....of fieldgoal (afhankelijk van stand)

    2) Nickel, banzai blitz!! Eagle power!!

    De regels begrijpen is één ding, maar de gameplay echt begrijpen is totaal iets anders. Daar doe je jaren over en dan begrijp je nog niks :) Er zijn bv. duizenden boeken geschreven over wat je moet doen bij 3th and 3
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2008
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    dat is precies wat ik zeg:+

    speel je online? voeg me dan maar toe, zal ik je kei hard afstraffen als je een all out blitz doet:9
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2008
  5. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha Ha, ook als ik mijn CB´s (Sheppard/ Samuel) man to man laat spelen en de safeties in zone doorschuif naar de LB positie? waar is je "easy/quick drop" dan? je hebt dan geen tijd om te reageren omdat je tekort komt in je offensive line , alleen een pass in de breedte is dan mogelijk (wat geen verkeerde optie is overigens)..... maar dit alles hangt weer af met welk team je speelt, wat de score is etc.etc 8)....kortom AF is een complex spelletje....

    Ik speel weinig online, ik heb mijn handen al vol aan de madden CPU (all-pro), maar ik zal je zeker toevoegen, veel spelers uit NL zijn er niet.
    see yha...
     
  6. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand hier 09 gepre-ordered en zo ja, waar?
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    is niet echt nodig een game als dit te pre orderen. zo hard gaan ze ook weer niet. k loop morgen gewoon naar de FRs oid en ik durf te wedden dat ze m hebben. vandaag wat winkels in utrecht langs gelopen(media markt, frs en wat andere) maar die krijgen hem echt pas morgen binnen helaas.

    @Dakoota: met een all out blitz zou ik zoiezo geen man 2 man spelen(is ook geen play tenzij je D# hotroutes doet) en al helemaal niet als je je safety's niet over the top laat gaan.

    speel zelf overregens meestal met de skins. to bad dat ik sean taylor moet missen in 09 :mad: was toch altijd wel goed voor minimaal 1 int én/of een Forced fumble:+
     
  8. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    @Dakoota: met een all out blitz zou ik zoiezo geen man 2 man spelen(is ook geen play tenzij je D# hotroutes doet) en al helemaal niet als je je safety's niet over the top laat gaan.

    speel zelf overregens meestal met de skins. to bad dat ik sean taylor moet missen in 09 :mad: was toch altijd wel goed voor minimaal 1 int én/of een Forced fumble:+[/QUOTE]

    Impressive, most impressive... ik denk dat je wel gelijk hebt, tegen de madden cpu lukt dit soort grapjes meestal wel. Ik vraag me sowieso altijd al af wat het voordeel van man 2 man is.... op snelheid word je er altijd uitgelopen en als ze een "cut" maken ben je ook weg....

    ik speel altijd met de eagles ..... eagles vs. skins = NFC east rivalry... dat bleek wel toen ik vorig jaar in washington DC een eagles cap kocht...de verkoper wilde ´m bijna niet verkopen...
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    man 2 man kan ideaal zijn als je safety support over the top hebt. heb wel is online games dat ik gewoon de hele game 4-3 man 2 under speel en dan komen ze alsnog nergens. kan heel veel INT's opleveren. net zoals bv presure van de linker kant brengen en de QB dus naar rechts in de pocket dwingt of zelfs om te gaan scrambelen naar de rechter kant en dan rechts juist je zone focusen. levert ook heel wat INT's op.

    en als dat soort grapjes wel tegen de CPU lukt dan speel jij niet op all madden:+

    heb vanmiddag madden 09 gehaald. alleen de FRS had m want de rest had leverings problemen:confused:
    t is echt een top game. lekker moeilijk ook als je je madden IQ test goed heb gedaan. heerlijk:D
     
  10. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    MLB is de league zoals NBA basketball.
    zeg maar als wij hier ere divisie hebben enzo,
    maar MLB van ea word hier nie uitgegeven omdat er te weinig mensen zijn die het kopen.
    ik heb er in amerika voor gekeken alleen is daar geen PAL versie van.
    snapt?
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ja ik weet dat MLB de naam/afkorting v/d major league is.
    maar ik heb hier in de lokale gameshop (next lvl) net 5/6 verschillende baseball games gezien. geloof de 2k serie en dan nog die van EA
     
  12. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    orly?, en dat is dan niet een keten?
    want ik kan het nergens vinden.
    in omgeving eindhoven dan
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    zijn er geloof ik 3 van in NL, één in amersfoort en één hier, ander weet ik ff niet. moet je ff op internet kijken.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Arnhem.

    In die van Amersfoort heb ik nog gewerkt.

    Review

    [gt]38254[/gt]
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    spel is voor beginners ook zeer goed te doen. je kan duidelijk zien dat dit spel voor én de hardcore football fans zijn maar ook voor de leek. je kan voordat je een game begint selecteren of je nieuw bent of al een ouwe rot. als je beginners selecteerd dan worden de plays voor je gekozen etc.(en dan kan je natuurlijk met dat myskill verbeteren, want namaten je beter speelt hoe hoger je skill word hoe moeilijker de game word.
     
  16. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem net binnen gekregen en de eerste indruk is goed! Vooral de snowgames en de smerige outfits zijn een enorme pluspunt! :)
     
  17. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat is goed om te horen. In vorige games werden de outfits ook al modderig, maar vond ik het niet echt realistisch, gewoon hier en daar een vlekje, nadat ze net een tackle hadden gemaakt ofzo :9. Maar ik begrijp dat dat in dit deel wel realistischer is :D?

    Ik wacht denk ik nog even met hem kopen. Heb nog deel 07 en er komen de komende tijd wel wat meer vette games uit. Koop hem denk ik wel als de prijs wat omlaag is :D.
     
  18. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Het ziet er inderdaad zeer realistisch uit! Mooi is ook dat je alle voetstappen op het veld ziet tijdens een snow game.
     
  19. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Online is nog niet optimaal. In de menu's en bij kickoffs/punts/fg's heb je bijv. een seconde vertraging en ik heb alleen nog maar meegemaakt dat mijn tegenstander tussentijds stopte. :mad:

    Is er hier overigens nog animo voor een online league?
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb nergens geen last van gehad online. alleen idd met het kicken, zeer irritant want je zit maar naar beneden te harken met je pookje en er gebeurt niets, en dan ineens vanuit het niets gaat ie "af" en dan heb je echt een flut kick, maargoed... gebruik het toch alleen maar met de kickoff. heb bij myskill nu bijna alles op all madden (behalve pass def nog 2 streepjes) en het is nu echt zo facking moeilijk, maar wel lekker realistisch. verwacht dus niet meer zoals in 08 dat je zo maar een 200 yard rushing en 500 yard passing game hebt... heb lukt me nu met moeite om mn rush gemiddelde op de 4.3 te houden.
     

Deel Deze Pagina