Sorry dat ik er de laatste keren niet bij was maar ik was andere dingen aan het doen. Volgende keer ben ik er waarschijnlijk wel weer bij! Ben deze middag en avond wel online.
Heb vandaag een aantal act's co-up gedaan op hardcore. Echt super is dat veel leuker als in je eentje... In je eentje is de singeplayer op hardcore best pittig, met z'n tweeen is het een eitje!
Zou wel willen maar broer is nu op de xbox en zometeen komen vrienden en die willen waarschijnlijk halo spelen. Maar morgen kan ik wel weer denk en kunnen we ook insane doen als je daar behoefde aan hebt
ik heb nog steeds geen seriously zit nu op de 3000 kills maarja player match is tien keer leuker en meer skilled
daar zitten de mensen die in clans spelen. en meestal zoeken vrienden elkaar daar op, dus veel betere samenwerking\o/
Daar zitten alle pro's die Seriously toch al hebben Had gister weer even zin in Gears of War, maar die zin trekt meteen weer weg als in het eerste potje wat ik speel 4 van de 8 spelers na de 2e ronde leaved. Echt facking irritant dat zo'n briljant spel helemaal verneukt wordt door de stakkers die het spelen. Enige wens voor GoW2 is dan ook dat mensen volledig van live gebanned kunnen worden als ze zich niet normaal gedragen.
Ik heb geruchten gehoord over een anti-quit mechanisme in Gears 2 waardoor je voor een halfuur geen games meer kan joinen als je voortijdig quit. Moge het waar zijn, want ik begrijp precies wat je bedoelt en erger me rot eraan. Bijna alle kinderen online die niet tegen hun verlies kunnen quitten bij de eerste kans die ze krijgen.
goed idee! als je echt weg moet oké, dan maakt dat half uur je niets uit, maar daarintegen als je wel zo kinderachtig bent mag je lekker niet meer meedoen!
Klinkt als een mooi systeem. Heb nu al zin in de eerste paar dagen, dat al die stakkers automatisch gewoon quiten en vervolgens een half uur niet kunnen spelen
Ik heb gow uitgespeeld op casual, kan je dan ook al gelijk insane doen ik weet het niet meer, maar als het kan is insane ook goed. Kun jij vandaag dan? Als je kan voeg je mij maar toe aan je vriendenlijst. gamertag: jack gunit IK heb trouwens (nog) geen headset.
Heeft er iemand enige tips voor General Raam op Insane difficulty te verslaan? Heb het al meer dan 30 keer geprobeerd met een vriend van me over co-op, maar damn... wil maar niet lukken
ik heb m samen met mijn broertje gehaald op een hele grappige manier. eerst gewoon je torqeu en sniper op m leegschieten, altijd headshots geven dan is ie oersimpel. dat lukte toen niet dus ging mijn broertje maar wanhopig blinded pistollen. en dat lukte dan wel. maarja we hadden insane ook in twee dagen uitgespeeld omdat we het spel toen al twee maanden hadden.
ok ik zag op youtube filmpjes waar ze ook gewoon met sniper en torque schoten, zonder vanachter naar die machine gun te lopen. Misschien dat is proberen ipv altijd naar vanachter te lopen