1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik heb dus zo'n kapotte blok voor die stroomkabel, dus ik bestelde zo'n kabel( zonder dat blok, dus die alleen met die stekker ). Dus toen deed hij het niet, want het lag aan dat blok. Dus ik bestelde een hele kabel met blok. Komen ze net aan de deur alweer met zo'n kabel >_> en nu alleen met 3 pinnentjes >_> Kan ik weer bellen :p


    En ze heeft me ook nog wakker gemaakt met de deurbel :mad:
     
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Yep ik heb het nu ook wel gehad met de 360,want sinds het weekend heb ik weer the ring of death gehad en nu is het voor mij over.
    Ja we hebben h'm natuurlijk al terug gebracht en krijgen we een nieuw,maar een derde keer dit meemaken nee danku feestelijk.

    En ben er nu over bezig over te gaan op een andere spelcomputer,jammer van de games maar spel en console plezier gaat nog altijd voor.

    En dat ze de volgende X Box maar sterker gaan maken,want dit hoeft voor mij echt niet.
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als hij bij mij nog een keer kapot gaat vraag ik gewoon een compleet nieuwe... En dan meteen met HDMI graag :+
     
  4. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Donderdag verstuurd nu staat dat hij al teruggestuurd is. Maar bel net xbox support en die zeggen dat hij dan zeker volgende week woensdag/donderdag er moet zijn, gaan ze lopen vanaf duitsland ofwat?

    Naja dat zal het dus wel zijn van die labels maja echt vervelend dit.
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2008
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze staan volgens mij los van elkaar, maar het zal goed kunnen dat ze tegelijk gepland hebben.
     
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Net omgeruild,was niet meer te maken.
    Ben benieuwd hoelang deze het volhoud.
     
  7. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap gewoon niet dat ze hem repareren met een nieuw moederbord en dat er daarna nog zoveel kapot gaan??
     
  8. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet je wat mij k*t lijkt als je 360 kapot gaat terwijl je garantie op is, moet je ong.90€ gaan betalen en krijg je maar 6maanden garantie extra!:mad:
    Kan je mischien nog beter nieuwe kopen.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Lekker dan, mijn 360 heeft nu ook de geest gegeven.. (RRoD) Gebeld.. blabla.. krijg zo'n sticker opgestuurd via email. Meh, helemaal geen zin in dat gedonder 8). Ach hij heeft het een jaar vol gehouden. De Xbox 1 had het tenminste 4 jaar volgehouden :emo:
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja volges mij houwen ze het allemaal niet langer uit tot 1-2 jaar ofzo,echt heel raar inelkaar gezet dat ding.
    Komt een beetje over alsof Microsoft zo trots is op de ring of death,vinden jullie niet?
     
  11. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar gebeurt dit ook met de nieuwere versies, zoals die met 60GB ?
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Met elke Xbox 360 kan het gebeuren, dus ja die ook al is de kans bij de nieuwe versies kleiner vanwege een aantal aanpassingen. ;)
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik ga ook maar eens van de week bellen, ding begint steeds meer en meer herrie te maken plus de disctray wil vaak niet goed open gaan.
     
  14. mattmaxx72

    mattmaxx72 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer dan een week onderweg, nog niks over terugbezorgen gehoord... maarja... het is pas m'n vijfde.... UPS doet er nu meer dan 300 per dag... (naar de toe dan...)
     
  15. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij lopen hier ook meerdere personen rond met meerdere xboxen (zelfs als ze nog garantie hebben), omdat ze liever niet een week of langer zonder zitten.

    voor 90 euro extra zou ik dan ook een nieuwe nemen ja, heb je gelijk hdmi.

    De mijne is nu 9 maanden oud, doet het nog goed (maar ik speel dan ook maar zo'n 3 avonden per week), maar of hij dat over 15 maanden nog is......
     
  16. Just Another Gamer

    Just Another Gamer ...

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even geen tijd om hele thread door te lezen, maar ik zou graag wat informatie willen. Mijn xbox360 is al tijden stuk, en me garantie was verlopen, dus terug sturen was niet mogelijk. Laatst vroeg ik me af hoeveel het me dan zou kosten enzo, toen vertelde een man van de microsoft service me dat ik me niet druk hoefde te maken om de garantie.

    Ik moet dus nu labels uitprinten, en dan een afspraak maken met UPS afhaal service, ik heb de labels netjes uitgeprint, maar hoe gaat dat met UPS? ik heb netjes mijn gegevens ingevuld en, (volgens mij) een afspraak gemaakt, maar gaat mij dat geld kosten? en, hoe werkt dat?
     
  17. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ze halen hem gratis op en brengen hem gratis terug met UPS.
     
  18. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox 360 Elite doet nu heel vreemd :'-(

    De kleuren zijn heel raar, paars en groene vlekken

    Edit: nu krijg ik helemaal geen beeld meer, geluid is er wel gewoon

    Dashboard:

    [​IMG]

    [​IMG]

    GTA IV:

    [​IMG]

    Star Wars:TFU:

    [​IMG]

    Soms is het weg en dan tijdens het spellen of film kijken komt het weer terug.

    De 360 gaat via HDMI naar mijn plasma tv

    Andere HDMI kabel al geprobeerd en precies het zelfde, het ligt niet aan de tv want als ik digitene kijk heb ik het niet.

    Is hier wat aan te doen? of is de 360 kapot? of gaat hij kapot?
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2008
  19. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps dubbel post
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2008
  20. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Kdenk dat je grafische kaart het aant begeven is. Zal opsturen worden zo te zien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina