Xbox valt tegen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DeaD-SouL, 21 feb 2003.

1. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    halo of splinter cell, of ghost recon , haal de toppertjes in huis en dan zal de xbox je goed bevallen ;)

2. delyver

delyver xbox junk

Leuk Bevonden:
    0
    mja..
    ik vind de ps2 de beste console op dit moment,
    waarom? omdat ze het breedste spellen aanbod hebben..

de xbox is alleen verreweg de mooiste en heeft het meeste potentieel.. ik denk dat over een jaartje als ie een beetje ingeburgerd is dat er ook erg veel spellen voor uitkomen
    en ook meer ECHTE krakers

het spellen aanbod is nu gewoon erg mager met:
    Halo DOA Splinter Cell.. en daar houdt het wel bij op
    PS2: GT, FF MGS, etc...

3. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    kwaliteit gaat bij mij voor kwantiteit :{

4. dopa

dopa restepa!!

Leuk Bevonden:
    0
    voila! schoon gezegd:9

5. De PS2 is nu beter omdat hij al wat langer op de markt is en dus (logisch) meer spellen heeft over een half jaartje beat de xbox de ps2 vet omdat hij dan ook lkkr veel spellen heeft!

6. JOngentje heb je die tread niet gelezen van gelijke aantal games ps2 en xbox XBOX RULEZ!!!!!!!! niks tegenvallen hij is de beste of moeten we nu dat jongetje gaan helpen een tip misschien moet je is een goed spel kopen dan denk je er heel anders over

7. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    hij is waarschijnlijk al geholpen ;)

8. ArCaDe

ArCaDe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet akkoord... PS2, Sony dus, heeft als het ware een soort Mythe-ban achter hun. Mensen die, ongeacht of de concurentie nu beter is of niet, steeds bij Sony zullen blijven.
    Toen ik mijn PS2 kocht op dag 1, was er maar een handvol games, terwijl er voor DreamCast, die ik reeds sinds geruime tijd al had, veel games beschikbaar waren met veel super games... waaronder "Soul Calibur"!!
    En wie heeft de boeken moeten sluiten?... juist!
    Sony (PlayStation algemeen) is een MYTHE geworden die nooit meer kapot te krijgen is!

Voor m'n XBOX heb ik nu 20 games en voor m'n PS2 heb ik er 21, en voor DreamCast heb ik er 17, (ook heb ik nog de Neo-Geo, Saturn en de N64 met games - de Cube moet ik niet hebben).

En gesproken over hardware... de DreamCast had zéér goede hardware... al eens Soul Calibur gespeeld?
    De video-output (het algemeen RGB-beeldkwaliteit) van de DeamCast was (is) stukken beter dan die van PS2!!
    Maar nogmaals, wie heeft de boeken moeten sluiten?... juist!

De strijd tussen MS en Sony zal hard worden, zeker wanneer beiden hun nieuwste telg zullen voorstellen (PS3 en XBOX2).
    Ik vrees dat Sony altijd een verkoop-ratio van tenminste 6:1 de concurentie voor zal zijn.

Maar voor mij niet gelaten, laat ze maar komen, MS en Sony.
    En wat voor hardware zullen hun opvolgers nu krijgen?
    CPU 2Ghz?... LMFAO!! :)... allllrrriigghhhttt!!!

Greetzzz,
    ArCaDe.

Laatst bewerkt: 22 feb 2003
  9. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie wel wat de toekomst ons gamers te bieden heeft ;)

10. ElectricHead

ElectricHead Xbox 4ever!!

Leuk Bevonden:
    0
    ehmmm ... ik als IT'er in opleiding moet schoorvoetend toegeven dat z'n XBox beter is als z'n PC! 8) ... maare. .... als ik pics bekijk van games op de PC en de XBox/PS2 enzovoorts, is kwalitatief de XBox toch echt wel 't hoogst ... Ik heb PGR ennee ..... de kwaliteit van de film die je kunt bekijken na de race is subliem (ja, ik heb ooit 's in een heel grijs verleden te vaak op de PS1 van m'n huisgenoot Gran Turismo gespeeld) enne ... dat verschil staat toch ECHT als 'n huis.

enne ... voor de wiseguys .... ik vergelijk dus NIET de kwaliteit van de pics op m'n redelijke baggerbak met m'n XBox :D

11. TorLux

TorLux Nerd with a Gun

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb afgelopen week mijn psx verkocht...

heb nu een Xbox, en vind die toch echt veel beter :9

maar wat ik eigenlijk wilde zeggen: al dat gedoe met die console beter dan die console..... wat een onzin......

je koopt de console voor de spellen, en waar ik naar gekeken heb, is oa het aanbod...de games die voor Xbox te koop waren, liggen gewoon meer in mijn straatje...dus Xbox....

de enige reden waarom ik nog een PS2 overwogen heb, is GTA3 en Grand Turismo 3.....

die games zijn er niet voor Xbox.....

Maar de meeste games die ik leuk vind, zijn (of komen nog) op Xbox of PC...

ik speel op pc alleen maar BF eigenlijk.,.....heb daarvoor alleen maar CS gedaan.....

en soms heb ik zin in een avondje BF, en kruip ik achter de pc...maar meestal heb ik zin om op de bank te hangen, en Halo op te starten......

het is gewoon net wat je beter ligt........

welke console je kiest is dus gewoon persoonlijk......

(uiteraard is de Xbox wel de krachtigste console op dit moment }:] , en vult mijn PC game verslaving dan ook goed aan ):9

12. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Jonge jonge jonge...
    moeten we het daar nu weer over hebben...
    xbox roeleert gewoon e microsoft is CooL
    Bill is de master!!
    :p

13. ElectricHead

Leuk Bevonden:
    0
    xbox roelt inderdaad stevig .... M$ op 't gebied van de box ook zekers ... maar besturingssystemen?!?!?! :) .... nee, grapje ... 't is allemaal wel ok, maar kwa windows ben ik toch niet helemaal fan van ze..... maar ome bill heeft goed werk geleverd met de XBox, dat staat vast!

14. TorLux

TorLux Nerd with a Gun

Leuk Bevonden:
    0
    agree completly... ;)

15. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    ok ok ik moet je gelijk geven wat besturingssystemen betreft...
    maar het is gewoon slim van die gasten... ze profiteren gewoon van het feit dat ze een monopolie positie hebben... zou ik ook doen :D Het zou stom van ze zijn om het allemaal in een keer perfect te laten werken... dan zou het nut (lees :verdiensten) van service packs en upgrades wegvallen :D Ik vind het allemaal goed zo!

16. ElectricHead

Leuk Bevonden:
    0
    zolang ze dat soort dingen niet gaan flikken met XBox Live! en games vind ik 't goed ... zoals gezegd heb nog niet zin/mogelijkheid om 't te gaan gebruiken ... pas over 'n half jaartje ofzo ... als ze dat idd WEL gaan doen ......... :mad:

17. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    met xbox live zal het wel meevallen...
    kijk op console gebied hebben ze die monopolie positie nog lang niet. Ze moeten gewoon een goede dienst leveren om tegen de concurrenten op te kunnen... Daarom heb ik ook een xbox gekocht! Ze moeten er wel geld in steken en goede spellen leveren anders verkoopt het niet...

18. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    xbox is gewoon de bom...

Als je RE (Racing Evoluzione) of Splinter Cell koopt zie je wat voor greffiks het beestje kan produceren met zeer goeie gameplay gecombineerd...

19. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0

Niet helemaal waar.....service pack moeten betaald worden ja maar dit zijn vaak updates of nieuwe programma's.....de UPDATES/PATCHES zijn gratis....dit kost ze alleen extra werk dus zou slimmer zijn om ze meteen weg te werken.....ze zijn ook gratis duz.....

Vind Windows net zo stabiel als een koe op un skateboard....

Maar serieus als je goed omgaat met je pc heb je niet veel probs met Windows....als je er een rotzooitje van maakt is ie zo naar de filestijnen....

Maar ff over de vraag of pc beter is als Xbox....Ik denk op het moment van niet....op XBOX weet je ZEKER dat alle spellen het doen....ook al heb je het nieuwste van het nieuwste op je pc een stom foutje kan ervoor zorgen dat een spel niet loopt....ten tweede zijn de spelen op XBOX speciaal voor de Xbox gemaakt dus lopen ze relatief een STUK beter en sneller als op de pc.....

Als je bewijs wilt moet je maar eens een spel als Halo op je pc proberen te spelen....durf te wedden dat als je minimaal een 1 Ghz (meer als xbox spec) je pc het nog niet trekt.....gewoon omdat er vaak onderdelen in je pc zitten die niet goed samenwerken waardoor er vertraging optreed....bij Xbox weten de makers precies wat de Xbox aankan dus halen ze het onderste uit de kan zonder aan snelheid in te leveren...maarja uiteindelijk zal Xbox over een tijdje niet meer mee kunnen gaan met de graphics die de nieuwste pc's aankunnen.....maar dan komt Xbox 2 er alweer aan ;).

20. ElectricHead

Leuk Bevonden:
    0
    om hier ff op terug te komen ... XBox win2k versie (was 't toch geloof ik?) is veel meer afgeslankt dan de gewone PC versie. Op de PC lopen ook nog 's veel meer taken op de achtergrond die de zooi onnodig vertragen, XBox heeft hier geen problemen mee (geen messenger, geen virusscanner, enz enz enz) ... dussse ...... ik denk dat de XBox 't voorlopig toch nog wel gaat winnen van de PC.

Deel Deze Pagina