Niet akkoord... PS2, Sony dus, heeft als het ware een soort Mythe-ban achter hun. Mensen die, ongeacht of de concurentie nu beter is of niet, steeds bij Sony zullen blijven.
Toen ik mijn PS2 kocht op dag 1, was er maar een handvol games, terwijl er voor DreamCast, die ik reeds sinds geruime tijd al had, veel games beschikbaar waren met veel super games... waaronder "Soul Calibur"!!
En wie heeft de boeken moeten sluiten?... juist!
Sony (PlayStation algemeen) is een MYTHE geworden die nooit meer kapot te krijgen is!
Voor m'n XBOX heb ik nu 20 games en voor m'n PS2 heb ik er 21, en voor DreamCast heb ik er 17, (ook heb ik nog de Neo-Geo, Saturn en de N64 met games - de Cube moet ik niet hebben).
En gesproken over hardware... de DreamCast had zéér goede hardware... al eens Soul Calibur gespeeld?
De video-output (het algemeen RGB-beeldkwaliteit) van de DeamCast was (is) stukken beter dan die van PS2!!
Maar nogmaals, wie heeft de boeken moeten sluiten?... juist!
De strijd tussen MS en Sony zal hard worden, zeker wanneer beiden hun nieuwste telg zullen voorstellen (PS3 en XBOX2).
Ik vrees dat Sony altijd een verkoop-ratio van tenminste 6:1 de concurentie voor zal zijn.
Maar voor mij niet gelaten, laat ze maar komen, MS en Sony.
En wat voor hardware zullen hun opvolgers nu krijgen?
CPU 2Ghz?... LMFAO!! ... allllrrriigghhhttt!!!
Greetzzz,
ArCaDe.
Laatst bewerkt: 22 feb 2003