Een 2e deel van splintercell of niet?

Discussie in 'Algemeen' gestart door raymondjansen, 21 feb 2003.

1. the stealthgod

the stealthgod The time has come

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat het dat mensen altijd zo zeuren dat Splintercell zo kort is, het is in bijna elk opzicht subliem. En voor diegene die zo klagen download je toch wat leveltjes van xbox-live (dat kost dan wel een paar centjes) en dan is dat probleempje toch verholpen :D

Laatst bewerkt: 22 feb 2003
  2. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nix over gameplay gehoord, en nieuwe wapens en gadgets en moves, nee dus het probleem is NIET OPGELOST

3. the stealthgod

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt zeker genoeg gadgets, de vechtmoves, ok daar ben ik het wel mee eens (hadden ze idd wat variatie in mogen brengen). Maar gadgets zat, en als je er te veel hebt wordt het weer te makkelijk. En met de wapens moet je ook rekening houden, je kunt toch niet zoveel wapens hebben, het is gebaseerd op stealth, dan pak je toch niet je shotgun en begin je er op los te knallen, je moet je hersens gebruiken. Het is geen FPS waar je maar eens bruut in het wilde westen begint te knallen :)

Laatst bewerkt: 22 feb 2003
  4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    ik hoop 't

5. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt een 2de deel jah.
    Hopelijk istie wel langer dan deel 1.

6. Hotshot

Hotshot Guest

Mwha, ben niet zo'n fan van SC..
    Een leuke game, maar niet zo verslavend als ik dacht..
    NBA 2k3 kom snelllllllllll......:mad:

7. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K vind het best wel verslavend omdat je toch steeds verder wilt komen. Liever zie ik toch dat je op elk moment kan saven, vind ik fijner. Verder vind ik dat ze de moeilijkheids graad langzamer moeten opbouwen want ik vond het in het begin toch al vrij pittig en meestal loopt het toch op van makkelijk tot redelijk moeilijk tot moeilijk.
    Verder vind ik SC een topgame, harstikke mooie grafics en makkeijk te bedienen.

8. the stealthgod

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou wel erg makkelijk worden als je ieder moment zou kunnen saven,dan zou het trouwens ook niet leuk worden. De verschillen tussen de moeilijksgraden is vrij klein vind ik, ze kunnen op hard iets beter horen maar dan heb je het ook gehad.

verder is Sc idd een masterlijke game :D

9. Honesty

Honesty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou wel erg makkelijk worden als je ieder moment zou kunnen saven,dan zou het trouwens ook niet leuk worden. De verschillen tussen de moeilijksgraden is vrij klein vind ik, ze kunnen op hard iets beter horen maar dan heb je het ook gehad.

verder is Sc idd een masterlijke game
    Deel twee zal er dan ook zeker komen maar ik hoop wel dat ze sommige dingen mogelijk maken. een betere save-oplossing(desnoods alleen saven tussen de missies door) De wapens van de enemy moet je kunnen oppakken en gebruiken(lijkt me zelfs niet al te moeilijk te realiseren) meer levels en meer gameplay

10. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij betreft mag er ook zeker een vervolg gaan komen, want ik vind het echt een meesterlijk goeie game 8)

Wat mij betreft mogen ze het nog meer toespitsen op het stealth-gebeuren, zodat het niet mogelijk wordt om als een rambo door die levels heen te knallen. Ik vind het iig een grotere kick geven als je zorgt dat je zonder mannetjes neer te knallen een level haalt dan zomaar als een idioot rond te rennen en hopen dat je voldoende health overhoudt om het eind te halen.

Hopelijk komt die CD met een extra level die in Australiƫ bij het oxm zit ook in NL uit :9

Deel Deze Pagina