1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPod [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes, kan ik er toch dinsdag dan om :) Bedankt jonges, ging ik al een 3tal weken te veel wachten.

    Edit; Hoewel?
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2008
  2. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    @Mikebroekhof, ik denk dat dat nog wel mee zal vallen. Voor veel winkels is de omzet van de iPod bijzonder mooi meegenomen. Daarnaast geldt er voor bijzonder veel producten binnen de retail een prijsbescherming die de winkelier beschermt bij nieuwe productintroducties. Veelal krijgen zij dan alsnog een lagere inkoopprijs gefactureerd waardoor ze niets merken van een lagere verkoopprijs.

    @Eman, hoe lang overweeg je al om een iPod touch te kopen? Want een maandje wachten kan natuurlijk geen kwaad ;). Of je moet nu zeggen dat je er 1 koopt en later niet moeilijk gaan doen over een veranderde prijs of design. Je staat immers achter je keuze dan ;).
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Denk dat de design (achterkant) van de nieuwe Touch het zelfde wordt als van de 3G iPhone.

    Vind persoonlijk de 1e generatie iPhone ook mooier dan de huidige 3G.
     
  4. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat ook met zo'n idee in mijn hoofd. Ik ga dinsdag eens langs bij een Appleverdeler en hopen dat hij mij wat meer kan vertellen. Over de prijs zit ik nu niet in, we moeten nu wat kosten maken...
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    vraagje over Itunes:

    op één of andere manier zijn alle vinkjes bij mij weg, dus ik kan nu niet meer de shuffle functie gebruiken.
    nu heb ik geen zin om 5000+ nummers stuk voor stuk aan te gaan klikken. is hier een snellere manier voor?
     
  6. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Bewerken, alles selecteren, linkermuisknop en dan 'allemaal markeren' oid. Zo heb ik het toch gedaan :)
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2008
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    je bent een held die me uren werk heeft bespaard\o/_O_

    /Mod Wil ook een held zijn want ik had jouw vraag in de iTunes thread beantwoord - Melbuuln
     
  8. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik internet verbinding probeer te maken met mijn touch,
    kan ik op geen site
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Graag meer info over jouw probleem !!

    Zo gauw mijn Touch een wifi verbinding heeft , kan ik "normaal" het i-net op !!
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wanneer wordt de Touch eigenlijk compatible met Xbox 360?
     
  11. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Compitable? betekent dat dat je er nu niks mee kan doen, vanaf je Xbox?
    Bijv. Muziek luisteren?

    Anyway, ik wil eigenlijk wel een Ipod Touch. Kvind het wel een gaaf ding.
    Wanneer zal ie in prijs dalen denken jullie, en hoeveel?
    Ik vraag hem denk ik voor mn verjaardag, maar dan moet ie wel wat in
    prijs verlaagd zijn.
    Die Ipod touch is echt zo vet he, maar het is zo kut aangezien een gewone
    30Gig (of zelfs 80Gig, weet ik niet meer precies) maar die is gewoon 30 euro goedkoper dan de Ipod Touch 8Gig.

    En betekent Jailbreaken, hacken?
    Want voor al die vette apps, zoals die piano ofzo moet je een Jailbroken
    Ipod Touch hebben, staat telkens bij die filmpjes en info.
    En hoeveel Gig is zon application zoals de piano?

    Ohja, Een beschermhoesje is niet echt nodig bij dit ding he?
    Alleen als je het chroom mooi wil houden, maar het beeldje, daar komen
    toch geen krassen op?

    Edit: Hoe lang gaat de batterij eigenlijk mee, als je voor het meerendeel gewoon muziek luistert?

    Een antwoord op al deze^vragen zou op prijs gesteld worden;)
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2008
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn ipod oordopjes zijn voor de zoveelste keer kapot.
    Heb november vorig jaar mn touch gekocht dus heb nog gewoon garantie erop.
    dus ik wil mn ipod oordopjes op de garantie verhalen, heb dit al eerder gedaan met mn vorige ipod. Toen heb ik het via de apple support site gedaan en had ik binnen 72 uur nieuwe dopjes, top service. alleen nu kan ik nergens meer op de apple site vinden waar ik de garantie op mn dopjes kan verhalen. heeft iemand miss een link oid die mij daarmee kan helpen?:)

    @King dedem. als je voor de touch gaat raad ik je aan om toch minimaal voor de 16 gig versie te gaan. Nu kan je miss wel denken van zoveel muziek en filmpjes heb ik toch niet. Ken zat mensen die ook zo dachten maar na een maand al spijt hadden dat ze toch voor de 8gig zijn gegaan omdat ze gewoon ruimte tekort kwamen.

    En de ipod touch is nog niet compatible met de xbox, wat dus inhoudt dat als je m via USB aan de xbox linkt dat de xbox de ipod niet herkent.

    Over het beschermhoesje: zou het wel aanraden, ik heb het zelf niet gedaan. dat er op de chrome achterkant krassen kwamen kon me niets schelen want daar kijk ik toch niet naar, alleen ik heb nu wel heel wat kleine krasjes op het scherm zitten na 10 maanden normaal gebruik.

    en wat de baterij betreft: met muziek luisteren gaat ie naar mijn mening te kort mee. maar dat verschilt raar genoeg. heb wel eens dat ik m een hele nacht in de oplader heb en dan de dag erna een schooldag van 8 tot 4 muziek erop luister dat ie gewoon leeg was, maar ook dat ik er gewoon 3/4 van zulke schooldagen mee deed. heel raar, maargoed.. ik heb de aller eerste serie touch dus miss is dat verholpen.
    Maar als je er een film opkijkt is ie al helemaal snel leeg.
     
  13. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    dat van die batterij valt mij ook op. Vandaag de hele dag met muziek aan gehad, geen apps en hij was ongeveer voor 1/5 leeg. En een paar dagen geleden had ik ongeveer 1 uur met apps zitten klote en verder nog wat muziek was hij helemaal leeg aan het eind van de dag.

    @King denem. Er bestaan ook gewoon apps met piano enzo die gratis zijn. of die je voor een paar euri kan kopen op de app store. Je hebt wel de 2.0 update nodig anders kan je de meeste apps niet draaien. Ik heb zelf een tijdje de gecrackte versie van 2.0 gehad maar ik heb snel de officiele gekocht want die is 100x stabieler en beter. Hij kost wel 8 euri maar het bevalt wel goed :) En er zijn genoeg gratis leuke dingetjes te downloaden... alleen ben ik er wel achter dat ik die apps niet zo intensief gebruik. Alleen als ik alleen in de bus zit maar dat is bijna nooit :p dus ik zou geen betaalde apps downloaden maar die gratis dingen zijn fun :D
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dacht dat mijn Touch ook een accu probleem had !!
    Vond dat die de laatste tijd dat de accu wel heel snel opraakte.
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    denk dat ik dr deze maand maar een keer mee naar de macstore ga, miss dat zij iets kunnen uitleggen. kom dr liever nu achter ipv over 2 maanden want dan is mn garantie verlopen, miss toch maar een verzekering erop zetten. denk niet dat ik de garantie kan verlengen aangezien ik m uit de US heb laten meenemen door iemand, heb ook het bonnetje niet

    maar heeft iemand een oplossing voor mn oordopje probleem?(lees mn vorige post)
     
  16. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Op 9 september zal er meer informatie zijn over de nieuwe Touch. Ik ben vandaag naar een Applehandelaar gestapt, maar die raadde mij aan nog enkele dagen te wachten en dan te kiezen voor een oude of nieuwe versie. Als de TOuch echt gaat lijken op de iPhone en niet te veel nieuws op softwarevlak brengt, ga ik iig voor de oude, denk ik...
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Met de oude touch kun je ook prima uit de voeten hoor!
    Ik heb de 1st Gen touch 8GB en ben er dik tevreden over.

    Heb vandaag welliswaar de iPhone 3G gekocht, maar m'n touch blijf ik gewoon gebruiken voor m'n muziek.
     
  18. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    @Rivanov, waarom gebruik je de touch voor de muziek als de iPhone daar precies hetzelfde in is? Als de touch nou meer opslagruimte had, ok, maar ze zijn echt precies hetzelfde.

    @Eman, Vind je de iPod touch dan mooier ontworpen dan de iPhone? Softwarevlak hoef je niets bijzonders te verwachten en anders zal de software ook weer beschikbaar komen voor de eerdere generatie touches ;).

    Zelfs op One More Thing staan al afbeeldingen van de nieuwe nano. Laat het maar dinsdag zijn ;).
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Omdat ik principieel tegen muziek luisteren op een gsm ben! :+
    Wil je bellen, is dat kreng leeg! En helemaal met 3G etc.

    Dus mooi de iPhone in rechterbroekzak, iPod touch in de binnenzak en de Nokia N73 in de linkerbroekzak! Heb namelijk tot februari 2 abonnementen..kon niet nog 5 maanden wachten voor de iPhone!

    Apple fanboy noemen ze zo iemand volgens mij! :+
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2008
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben ook zeer tevreden met mijn Touch 8GB.

    De iPhone heeft als basis de Touch , verwacht dat de wijzigingen aan de 3G iPhone naar de 2e generatie Touch zal worden gebracht.
    Dus bij de Touch wordt de mooie glimmende achterkant vervangen door plastic.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina