1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC]Show hier je ingame screenshots !

Discussie in 'Games' gestart door Zeroine 83, 12 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boatfreak

    boatfreak Guest

    dat is de spore creator, een demo die gister uit is gekomen
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Best lachen, die Spore Creature Creator. Je kan er best veel mee doen :)
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hoe kan je beter patsen met een nieuwe Radeon 4870 dan een paar screens van Crysis te posten :D.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Alles op very high (buiten object detail, dat ding springt nog steeds automatisch op high), 0xAA (dus geen) op 1280x1024 (native). Als het op de fps aankomt zou ik de game vrij vloeiend moeten kunnen spelen maar bij een grote verandering schokt het toch dus denk dat ik wat RAM te kort heb.

    Anyway, nu zie ik pas hoe mooi die game is :eek:. Ik zat hiervoor vast aan 1024*768 met alles op medium door men X1900 XT 256MB en vond de game er nog al vaag uit zien. Maar nu ik het in zijn volle glorie zie, neem ik mijn woorden terug.
     
  4. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Mooie screens pegas :D

    Hier ook wat screens van mij. Heb ze dan ook erg snel gemaakt. Het zijn trouwens niet de zwaarste spellen maarja ik post maar eens wat screens denk ik dan:). In het weekend maak ik wel wat betere ;).


    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]

    Alles is op High met alle toeters en bellen aan. Ook AA en AF zijn aan. Dit op een 1440*900 res.
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    @Pegas,

    Ziet er goed uit! *) Ik vond Crysis aanvankelijk niet zo spectaculair, maar ik draaide hem destijds op een X800 Pro. :+ Dit is dan inderdaad een behoorlijke overgang hehe. Ik vind het alleen erg jammer dat het spel niets doet met een Crossfire opstelling.
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ziet er goed uit, vooral Wall-E verbaast me. Wat is die laatste game?

    X800 Pro? Dan kom je nog van verder dan mij (zowat alles op low zeker?) :+. Vind het verschil van waar ik kwam al groot dus ik zou me niet eens kunnen inbeelden hoe groot het bij jouw geweest moet zijn.

    EDIT: Oh ja, iemand enig idee of ik veel prestatie zou winnen moest ik mijn 2de scherm disablen?
     
  7. SysanApse

    SysanApse Guest

    Cod ?
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij Medal of Honor: Airborne. :)
     
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    @Arjan

    Juistem :)

    Voor andere die nog niet weten welke de eerste is (2de lijk mij wel :p): Painkiller Overdose ;)
     
  10. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    De screens die ik beloofde


    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2008
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Gisteren Crysis weer opgepakt, zat nog steeds ergens in het tweede level. :+ Alle instellingen behalve de motion blur staan op very high, zonder AA.

    Na het corrupte savegame probleem van vanmiddag ben ik nu weer tegen een ander probleem aangelopen: Zodra Crysis meer dan 1600MB geheugen gebruikt loopt de boel helemaal vast. Pagefile wordt helemaal nog niet aangesproken omdat er nog zo'n 800-900MB RAM vrij is. :{
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hoe krijgt iedereen toch zo'n hoge fps? Andere met een 4870 spelen de game vloeiend op very high met 4xAA (ok, 4xAA heeft wel weinig tot geen effect meer op een 4870) en jij doet dat eventjes op 1920x1080 (ok, jij hebt wel CF maar dat geeft weinig tot geen performance meer). 30 fps is bij mij echt wel een uitzondering en ik speel op 1280x1024 :confused:. Zou 2GB geheugen dan zoveel effect hebben of zou er toch nog ergens een conflict zijn met de vorige drivers zodat ik volledig potentieel er niet kan uit halen?

    Ach ja, volgende week steek is sowieso 2GB bij.
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ligt ook aan je cpu die meer stabiliteit geven aan je FPS, en de verhouding cpu/gpu (want een 4870 is toch wel aardig rap;))
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    E6600 @ 3GHz, dus niet meteen een bottleneck dunkt me of toch wel aangezien 1280x1024 tegenwoordig wat aan de lage kant is?
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nee lijkt me geen probleem vormen..
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Als de framerate verder goed is/blijft, en het schokt dan is het volgens mij inderdaad het geheugen. Ik weet niet of extra geheugen een hogere framerate zal geven, maar het zou allemaal wel vloeiender moeten gaan lopen.
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Meer fps gaat het niet geven, dat weet ik. Maar het probleem zit bij mijn minimum fps, deze daalt nogal veel naar 0-5. Dus komt dat door het geheugen of door een driver issue... ? Ach, als het geheugen niet werkt dan wordt het een format, ben ik hopelijk ineens van die atimkdag fout af (met mijn X1900 had ik er geen last van) |:-.
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ai, zulke framedrops zou je niet mogen hebben. :eek: Welke Catalyst driver gebruik je nu? Ik draai momenteel de 8.8 beta drivers, en de minimum framerate in Crysis is iets omhoog gegaan. Hierdoor loopt het allemaal net weer wat vloeiender. Anders moet je eens proberen om de drivers te deinstalleren, en iets van een drivercleaner te gebruiken? Ik merk qua framerate e.d. ook helemaal geen verschil of ik Crysis nu met één of twee kaarten speel. Mijn CPU loopt ook op 3,0GHz, dus wat dat betreft zouden wij een gelijke performance moeten hebben. Ik zou toch even andere drivers proberen, en een drivercleaner. Misschien gooit een oud bestandje wel roet in het eten.
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Gebruik de officïele 8.7 drivers, dus misschien dat het daar aan ligt. En toen ik mijn X1900 verwijderd heb, heb ik natuurlijk drivercleaner eens een keer gerunnned.

    Jouw CPU heeft en Penryn (Wolfdale om precies te zijn) core welke wat sneller is (10% ongeveer) dan een Conroe. Niet dat het zoveel zal geven want na wat gezocht te hebben heb ik gevonden Crysis zeer CPU onafhankelijk is.
     
  20. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook maar eens ff met de Spore Creature Creator bezig geweest. Is best lachten eigenlijk.
    Die 2e is onbewust een beetje een Giel Beelen lookalike geworden

    [​IMG]


    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina