1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Speculation says that Rockstar aims to add a new island to the game, although there’s certainly enough room for another story arc in Liberty City’s sizeable real estate. Guess we’ll find out for sure when Rockstar sees fit to let us know

    Dat heb ik weer van

    http://www.videogaming247.com/
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké, weer iets raars aan de AI van dit spel 8)

    Ik trek iemand van zijn motor en doorboor hem met kogels. De politie staat voor me en doet helemaal niets! Ik wacht 5 seconden en steel de motor, en ja hoor. De politie is wakker geworden 8)

    Conclusie: Politie doet niks als ik iemand omleg, maar als ik een motor steel, ho maar. Dat kan niet 8)
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nee het duurt zo lang omdat mensen de telefoon pakken en bellen en dan komt de politie pas. Opzich wel irritant want dan denk je gelukkig daar ben ik mee wegkomen en dan komen ze alsnog achter je aan.

    Ik wacht denk wel ff lekker met het downloaden van die DLC wil eerst meer van af weten voor dat ik het ga aanschaffen. En ik denk dat we pas informatie erover krijgen als die DLC op Live staat en niet eerder. (net zoals met GTA4 zelf)

    Want als het alleen missies zijn denk ik dat ik het lekker laat schieten. Enige wat ik wil is meer Real Estate, auto's, kleding en wapens. En leuke gebieden die je kunt ontdekken en niet alleen stad.
     
  5. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    O, nog nooit opgemerkt. Maar soms, als de politie toevallig voorbijrijd en ze zien mij iets doen, houden ze me aan, en nu gebeurt er niks. Apart :+
     
  6. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ach als ik dalijk uitgekeke ben op saints row 2 dan download ik misschien de DLC wel.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Van de GTAforums



    1600 Microsoft Points
    DLC content GTAIV

    MISSIONS

    Four missions teaming up with Carl Johnson

    Five missions opposing Tommy Vercetti (much older of course)

    AIRPLANES

    25 Air Races (Multiplayer Included)

    Parachutes

    ACTIVITIES

    Skeet Shooting

    Golf

    Bicycle Courier Delivery Service

    this comes from a definative source at rockstar, take it or leave it
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    1600ms points schept anders nog wel wat verwachting. Een 4e Vice City eiland zou ultiem zijn. En als je iets meer met je geld zou kunnen zou ook super zijn. Ik vond het echt zo'n afbraak dat je in de cut-scenes whined of je nou 3 of 5 duizend verdient en aan het einde van de game loop je met 750k en kun je er niets mee.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik had eigenlijk wel meer missies verwacht.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar parachutes, 25 vliegtuigen enmissies erovor...missies met die twee characters? Het klinkt super vind ik..maar ik geloof er niks van hoor :mad:
     
  11. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het veel geld voor 15 uur gameplay, parachute is leuk, maar waar zijn de andere broodnodige "speeltjes" (Tank, jetpack, etc.) die ervoor zorgden dat San andreas zo lang houdbaar was.
    Ik heb GTA IV na uitspelen van de verhaallijn amper meer aangeraakt, voor mij de teleurstelling van 2008. WAT er inzit is leuk, maar het is allemaal wel erg beperkt t.o.v. voorgaande delen.
    De multiplayer is op zich best leuk, maar volslagen stompzinnig dat je vantevoren niet kunt zien of je een auto-aim match krijgt of niet.
    Technisch gesproken kun je het volgens mij wel zien, maar het kan daarna nog veranderd worden, en dat gebeurt dan ook meestal.
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Klinkt veel belovend. (teveel belovend) dat ik het eerlijk gezegt niet geloof.
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    :confused: Dat kan je toch wel zien. Je kan in de lobby de instellingen van de host bekijken ?
     
  14. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik de dowloadeble content laat staan en voor Saint Row 2 ga.
     
  15. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    15 uur gameplay is wel goed. We kunnen alleen hopen dat er nog wat extra's inzitten. Maar dat zal wel een andere DLC worden vrees ik. Ik denk dat ik eerder Gear Of War 2 ga kiezen. Maar ik ga de DLC toch kopen. Alleen zal het zijn na Gears Of War 2.
     
  16. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik mis ook iets in GTA nu ik het heb uitgespeeld. Ik kan nog 100% gaan halen (dat ga is waarschijnlijk nog wel doen) maar gewoon ff kutten als bij SR een straaljager spawnen en dan bin laden na doen is er jammer genoeg niet bij in gta4. Hopelijk komt er wel wat leuks in de dlc.
     
  17. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha die lijst op de vorige pagina geloof ik niks van.

    Het enige wat er bekend is, is dat hij november uitkomt, 1600 ( ? ) punten kost en 15 uur gameplay biedt.
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Lees ik nou dat er vliegtuigen komen ??

    Geld dit ook voor de ps3

    @ bigkabuto

    link ??
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2008
  19. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet nog niemand. We kunnen beter op een officiele verklaring van MS wachten :)
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Als het waar mocht zijn (wat ik persoonlijk niet geloof) dan zal het niet voor de ps3 komen want het is de Exclusive DLC voor de 360.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina