1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door karf, 16 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Probeer 's in Safari?
     
  2. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm goed idee, zal ik straks even doen.

    Edit; Ligt niet aan de browser, ook in Safari doet hij het niet en ook niet op m'n desktop (Windows) PC.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2008
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Lijkt me eerder een server / script fout van de server/site.
     
  4. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    De MacBook Core Duo ondersteund maximaal echt maar 2GB. Wanneer het een Core 2 Duo is van begin en mid 2007 ondersteund de MacBook inderdaad 3GB.


    Leopard kan 64GB ofzo aan ;).
     
  5. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Natuurlijk komt er een nieuwe iPod aan, dat is wat Apple de laatste jaren altijd gedaan heeft in september en er is geen reden om te verwachten dat het nu anders gaat. Dat ze een prijsverlaging verwachten omdat de iPhone vanaf €199,- te koop is maakt het voor mij interessant om te volgen. Met een verlaagde prijs kan men nog harder concurreren met de andere merken die het restant van het marktaandeel verdelen.

    Naast de nieuwe iPods is de verwachting dat alle notebooks ook nog voor het einde van het jaar een update krijgen. Ik ben ook benieuwd wat ze daar van gaan maken, maar de prijzen zullen ook daar wel naar beneden gaan denk ik.
     
  7. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb denk ik net iets aangeklikt op m'n MacBook waardoor zo'n computer stemmetje ineens alles gaat voorlezen:p. Kan iemand me vertellen hoe ik dit uitzet?
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Systeemvoorkeuren > Universele toegang.

    Bij mij wordt alleen de tijd voorgelezen.
     
  9. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Okay, thanks. Had ik eerst ook maar blijkbaar had ik commande f5 ingedrukt waardoor dit dus aanging. Thanx.
     
  10. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0

    ik moest wel lachen om de engadget-versie van dit bericht :+

     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij oude Mac's kon de hardware het niet aan. Nieuwere Mac's kunnen gewoon zoals gezegd vele tientallen GigaBytes, waarbij de meeste hardware ook maar tot 4 kan.
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hangt van de chipset af..
     
  13. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht zowieso op de nieuwe macbook pro, we zullen wel zien wat daar in zit zeker...
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben ook benieuwd naar de prijs !
    Het prijsverschil tussen een Combo-drive en Super-drive is al behoorlijk groot.

    Heb zelf voor de Combo-drive gekozen en brand nu al mijn cd/dvd's via een externe brander.
     
  15. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn MacBook binnen. Ik ben aardig bekent met windows, maar ik voel me nu toch wel een beetje een behoorlijke beginner, het is wel enorm veel wennen en dingen leren. Met de prestaties ben ik absoluut tevreden.

    Ik heb alleen 1 dingetje waar ik wel van op keek. Ik heb een World of Warcraft trial erop gezet om te kijken hoe dat liep (met 30 fps op medium mag ik niet klagen). Mijn fan gaat alleen steeds harder en harder draaien. Het is onderhand het geluid van een jet vliegtuig dat gaat opstijgen. Wanneer ik WOW weer uitschakel, dan houdt de fan er na een minuut ook weer mee op. hoort dit?

    Nu las ik pas dat je ergens kon kijken hoeveel RAM geheugen er gereserveerd was voor de videokaart, ik heb het gevoel dat dat niet helemaal op maximaal staat, en dat daardoor de chip erg snel warm wordt. Kan dat en zo ja, hoe weizig ik het gereserveerde RAM geheugen voor mijn 3d chip?
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2008
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Een Macbook is nu eenmaal niet om te gamen.
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat heb ik je nou al 10x in dit topic zien posten. Is er iemand die wel antwoord heeft op mijn vraag?
     
  18. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Het geluid is doodnormaal. De kaart wordt warm. Op het moment dat je WoW afsluit koelt hij een minuut af en heeft hij bijna zijn normale temeratuur bereikt. Dan kan hij ook de koeler wat stiller zetten.

    En daarbij, hoeveel geheugen je nu aan die chip zal geven, het zal de temperatuur niet koeler maken. En ik betwijfel of je zoiets kan veranderen bij een Mac.

    Voor de rest moet ik volgen bij Rivanov, Macs zijn niet voor te gamen. :)
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2008
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat is dit nu weer voor reactie. Ik geef gewoon antwoord. Een Macbook is nu eenmaal niet om te gamen, doe je dit wel dan krijgt hij het warm en maakt hij lawaai. :{
     
  20. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit een 3D chip in, en zodra daar aanspraak op wordt gemaakt, dan gaat de fan snel draaien. Daar vraag ik iets over.

    En dan kom jij (weer) vertellen dat een MacBook niet om te gamen is. Beetje een betweterig flutantwoord he.

    Dat ze niet om te gamen zijn was me al lang duidelijk, en daar heb ik hem absoluut niet voor gekocht. Dat neemt toch niet weg dat je er geen vragen over kan hebben? Ik probeer enkel te kijken wat ie precies kan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina