ik ga het ook proberen thx. Tversity werkte ook wel, maar niet met subs!
hmmm het toch niet zo makkelijk als ik had gedacht. Ik kreeg hem al moeilijk geinstalleerd. IK heb de UAC maar uitgezet, en nu blijft hij wel draaien. Zonder UAC klapt hij er uit.
Het verhaal in de quickstart is dat de mediacentre van Vista? Ik heb nl. via mediacentre van vista de mogelijkheid om transcode aan te klikken, allen zegt hij dat de andere computer de connectie heeft verbroken.
Kan iemand mij uitleggen hoe de mediacentre werkt met de xbox 360? Je kijkt nl. via de xbox 360 de film. Wat moet je op de xbox360 doen om te kunnen kijken. Zet je iets klaar in mediacentre vista? en pak je dit met xbox360 over? Of moet je via de mediacentre van xbox iets doen?
Wat ook op valt is, dat ik een melding krijg bij het openen van windows media player dat hij zegt dat het delen uitstaat, terwijl onder mijn pc en de xbox een groen vinkje staan. Hoe kan dit?
bedankt.
Ik zien nu in de mediacenter van de xbox 360 mijn gedeelde mappen van de pc. Alleen nu krijg ik de melding De externe host heeft een verbinding verbroken? Wat te doen?
Laatst bewerkt: 28 aug 2008