Xbox LIVE Arcade Games [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 13 feb 2008.

  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520

    Assault heroes 2 vond ik minder leuk dan deel 1, idd de achievements multiplayer en idd weinig mensen online ermee, dus moeilijk te halen.

    Bionic Commando kan ik niks over zeggen.

    Geometry Wars 2 is echt een dikke aanrader als je deel 1 ook leuk vond. Deel 2 is nog uitgebreider en leuker.
     
  2. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Braid uitgespeeld. Erg leuk, maar ook érg kort. Ik hoop dat er nog iets van een uitbreiding komt met extra (moeilijke) levels. :D

    Nu tijd voor castle crashers!

    4 controllers - Check
    Chips - Check
    Drank - Check

    Nou nog 3 mensen vinden die langs willen komen... :'-(
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2008
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Voeg mij ook maar toe.
     
  4. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dat ik het niet puur voor de achievements doe, maar is toch jammer als er niemand online is en ik ze dus nooit kan halen. Heb ook gehoord dat het langer en uitgebreider is. :)

    Heb ik met deel 1 idd ook al, zit nu op 183.000 highscore...:x

    @Allen bedankt, ik ga ze allemaal nog even testen (toch handig die trials :b:). :thumbs:
    Voor de 400 punten die ik dan overhoud, haal ik vermoedelijk Contra, er is helaas weinnig keuze voor 400 punten (heb de meesten al :9).
     
  5. rorast

    rorast Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Castlecrashers veel te prijzig.

    Waarom kopen jullie niet Streets of Rage2 of TMHT voor 1/3 van de prijs?

    Zo boeiend vind ik Castlecrashers niet, ik had er meer van verwacht. Veel te eentonig. Erg hack en slasher-ig, terwijl je bij Streets of Rage veel meer moves kunt. Het levelelen geeft wat nieuwe moves, kan ik me voorstellen, maar het kwam in de demo over alsof je iedere keer dat je de game speelt op dezelfde manier leveled.

    Het spel heeft leuke verrassings-momenten, maar net als bij AlienHominid gaat dat er af na de eerste keer spelen. Dan blijft aleen nog de gameplay over...en ik snap niet dat jullie daar 1200 voor neerleggen, als je voor een potje uitstekende arcade actie in Streets of Rage 2 400 points neerlegt. Ik begrijp dat niet.

    Het enigste dat Castlecrashers lijkt te bieden is een saaie game, met wat frisse beelden en enkele grappen die je leuk door de rit brengen. Dit is niet wat gaming wezen moet, dit is een week leuk, maar zal je nooit bijblijven. Een beetje het zomerhitje uit de rabotop, felle kleur en geur die de zintuigen pleassed zolang het duurt. Erg populair in de States, zal ik vermoeden.

    Koop liever een game als Braid, en leg daar 400 points bij neer voor TMHT of Streets of Rage. Daar heb je wat aan. Een vervullend moment achter de 360 console, dat met dit medium ook werkelijk wat unieks de artistieke wereld inbrengt, of anderzijds gewoon gestript tot de gameplay ook werkelijk goede gamplay brengt.

    Peace, have sex, but do it safe.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2008
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb totaal geen problemen met hack en slash :). DW6 ftw :).
    Je kunt meer en meer moves als je level up gaat hoor.
    En ik vind dat er genoeg te vinden/te doen is.
    20+ chars/items/animals en moeilijkere gamemode als je hem uitspeelde of zo.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2008
  7. zaangamer

    zaangamer Guest

    Voeg mij ook maar toe, tag is hetzelfde als hier. ben vooral in het weekend en op donderdagavond online.
     
  8. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Of Golden Axe als je wel wil hacken en slashen. :+ Is trouwens sowieso een aanrader voor 400 puntjes, ook online/offline coop is erg leuk. :thumbs:
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Power to the people@! :thumbs:

    (Ik ga CC zo ook maar eens downloaden.)
     
  10. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een groot van van de Streets of Rage serie (vooral 2 en :cool:, Golden Axe en wat Arcade beat 'em ups (The Punisher, Cadillacs vs Dinosaurs, Dungeons & Dragons serie, etc.)

    Maar Castle Crashers is zoveel toffer. Deze game maakt die oude games nu echt 'ancient history'. Dit is de beste koop die je kunt hebben. Deze game heeft zoveel replay value voor 1200 punten en is nog eens tof om met 4 te doen ook.

    Of me deze game bij zal blijven. Dit is een Classic in z'n genre. Dat jij het niet kan waarderen is jouw probleem ;) Of heb je geen vrienden om het mee te spelen? O-)

    Als je TMNT (in time?) of Streets of Rage goed vond is dit zéker de moeite waard.

    Ein-de-lijk een waardige nieuwe brawler met frisse looks, veel content en oneinig veel fun met je vrienden. Alleen vermaak ik me er zelfs erg mee.

    Regelrechte aanrader van iemand die al 25 jaar gamed \o/:b:
     
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb toch maar gekozen voor Geometry Wars 2, net zo verslavend als deel 1 en stukken uitgebreider. :thumbs: Verder nog Contra erbij gekocht, is ook wel geinig. :)
    Heb nu alweer bijna 30 arcadespellen. :eek:
     
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Maar ja, is castle crashers ook een aanrader als je alien hominid niet zo leuk vond?

    Ik ben zelf wel een grote fan van de Golden axe, streets of rage en Dungeons & dragons (tower of doom en shadow over mystara) series.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat is dus eigenlijk ook mijn vraag. AD&D Tower of Doom en Shadows over Mystara zijn mijn favoriete brawlers. Hoe vergelijkt deze met die? Ik heb de demo gedaan en vond hem best leuk, maar kon uit de demo nou niet afleiden dat CC alle klassiekers verslaat.
     
  14. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Alien Hominid vond ik opzich wel aardig, maar vaak toch oneerlijk. Ik denk dat je van deze wel zult smullen ;) Probeer de trial anders? Die twee Dungeons & Dragons bedoelde ik ja. Daar heeft het wel iets van weg, maar dit speelt toch vlotter en je bent er langer mee zoet (van het begin tot het eind)

    Vroeger waren die games erg snel uit te spelen, maar The Behemoth maakt er, voor binnen het genre, er een lange game van met veel extra's om je nóg langer zoet te houden.

    Veel plezier :b:

    Edit: @ Zifnap:

    Deze game is gewoon uitgebreider (en dat was AD&D ook al best voor een arcade game). Als je die games leuk vond vind je deze ook zeker leuk. Zelfs nieuwkomers moeten hem minstens proberen.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2008
  15. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Net de trail versie geprobeerd van Castle Crashers na alle positieve verhalen.
    En hij is echt heel erg tof om te spelen, zeer verfrissend!

    Binnenkort maar eens wat punten halen. :)
     
  16. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo vanmiddag Castle Crashers gekocht en tot net met 2 vrienden 7 uur achterelkaar ongeveer gedaan om hem uit te spelen. Geweldig :). Nu heb ik nog andere chars om te levelen enzo. Ik was met die Alien hominid character begonnen, maar hij kan geen andere wapens gebruiken :mad: wel dikke magic!

    als je de trail leuk vond dan wordt de game zeker nog dikker. Er is alleen een woestijn level waarvan ik me afvraag wat hij in het spel doet, maar ok... De rest is super tof.


    Weet iemand waar ik meer info kan vinden over wat de maximum lvls zijn, wie welke wapens kan ect? Wat ik ook niet snap is dat ik magic bar bijna full heb maar na 2 moves nie tnieuwe abilities heb gekregen..
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2008
  17. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Klinkt goed. Ik ga de trial in elk geval eens proberen.

    Nitpicking mode: het waren D&D arcade spellen, geen AD&D, ze spelen zich af en de mystara spelwereld die van voor AD&D stamt. Het valt me trouwens enorm veel mee als ik zie dat jullie die spellen ook kennen. Omdat ze nogal obscure zijn. Alleen in de arcade en op de Saturn met japanse import te krijgen namelijk...
     
  18. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    @badname

    Ieder goed spel heeft een *piep* woestijnlevel ;)
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, Golden Axe en Turtles kosten 400 punten. Maar die spellen speel je respectievelijk uit in 15 en 20 minuten. Met Streets of Rage 2 ben je een uurtje zoet. Castle Crashers is veel langer en uitgebreider met 3 verschillende modes die je ook lagloos online kan spelen. Daarnaast kan je ieder poppetje levelen zodat er steeds nieuwe moves en combo's beschikbaar komen. Tel daar de mooie graphics bij op en je hebt een spel die meer dan 1200 punten waard is. De replay waarde is gewoon een stuk hoger dan de eerder genoemde titels.

    100 procent ja. Zelf keek ik uit naar Alien Hominid, maar die viel mij vies tegen. Echt niks aan. Vergeet dat spel, probeer Castle Crashers. Dan zal je zien dat CC qua niveau ver boven Alien Hominid uitsteekt.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Is CC ook net zo moeilijk als Alien Hominid? Alien Hominid vond ik namelijk echt bijna onmogelijk moeilijk.
     

Deel Deze Pagina