[XOne] Je Xbox Live vragen beantwoord!

Discussie in 'Games' gestart door Hordo, 17 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    Vr1. Als ik xbox live neem en mijn ouders CC gebruik, kan ik deze na een jaar dan weer vervagnen door mijn eigen CC (die ik dan heb, als ik 18 ben)????


    vr. 2. Ik heb Xs4all ADSL basic, kan ik hiermee xboxliven?
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2003
  2. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    ow gebruik de zoekfunctie en da kom je een heel eind!!!
    ik heb ut maar voor je gedaan :mad:
    hiero!!
    klikerdeklikerdeklik!!!
    hij staat onderaan
    en volgensmij kan ie er op!!
    want de
    lite adsl kan er nie op!!!
     
  3. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zou graag een goeie FAQ willen zien over een router, over wat je wat moet doen bij het ene probleem en over wat je moet doen bij het andere probleem, poorten openzetten, ISP's ofzo, ik hoor het allemaal, maar kan er iemand even een duidelijke lijst maken met punten voor een router... please & alvast bedankt
     
  4. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    owh, ik heb een mailtje naar xs4all gestuurd, en ze zeggen dat ik gewoon kan xboxliven :);):);):)
     
  5. Gizmo

    Gizmo Padawan

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi hoi, Ik ben Gizmo en ben wat nieuw met deze site (daarom niet met fora ;) )

    Ik had dus ook een vraagje, Ik ben één van de uitverkoren Belgische Beta testers voor Xbox LIVE en heb wat problemen met m'n registratie...

    Ik kan geen account aan maken, en als ik een connection probeer te trouble shooten krijg ik steeds dit in het connection status scherm te zien : "Xbox LIVE not found"

    Kan iemand me zeggen wat ik moet doen om dit tot een goed einde te brengen? (if so, plz do...)

    Ik heb reeds op Xbox.com allerlij info opgezocht, maar het helpt me geen stap verder, ook op de beta site vind ik niet juist wat ik al dan niet moet doen...

    Gizmo
     
  6. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    is je internet wel snel genoeg?
     
  7. Sam_Fisher

    Sam_Fisher Guest

    Kun je nou met wanadoo premium zonder gezeik, routers, en al die andere shit op XBL? Dus gewoon Modem, snoertje naar Xbox???
     
  8. Sam_Fisher

    Sam_Fisher Guest

    Kun je nou met wanadoo premium zonder gezeik, routers, en al die andere shit op XBL? Dus gewoon Modem, snoertje naar Xbox??
     
  9. Sam_Fisher

    Sam_Fisher Guest

    Me snelheid is voldoende
     
  10. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    De FAQ staat inmiddels op de mainpage maar ik had nog een vraagje. Hoe werkt het score-systeem? Want ik kan me voorstellen dat als je de game de hele dag speelt, dat je dan meer punten hebt als iemand die het gewoon voor z'n plezier doet. Dat komt er dus op neer dat 'de zieke mensen' die de hele dag online zijn altijd boven aan staan in de lijst. Of werkt het op een soort gemiddelde score klassering. Zodat de gene met het hoogste gemiddelde (de meeste punten t.o.v. het gespeelde wedstrijden) boven aan in de lijst staan? Dan lijkt me eigenlijk het beste :) Weet iemand hoe dit werkt?
     
  11. Gizmo

    Gizmo Padawan

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ADSL (breedband) dus ja...

    Dat is trouwens het probleem niet, ik kan met het internet connecten, de kabels zijn in orde (ethernet kabel) m'n Xbox vind gewoon Xbox live niet...

    Gizmo
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Gizmo, stel deze vraag ook ff in de desbetreffende forum op de site van je weetwel... daar kan iemand je helpen...

    :{
     
  13. nickesta

    nickesta Respect the don

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet wat ze nou bedoelen onder de vraag: "Hoe kan ik mijn snelheid testen?", in de xbox live FAQ. Kan dit al zonder dat je het live pakket hebt aangeschaft (maaar wel geinstalleerd met splinter cell)?
    Bij mij geeft hij dan al een rood lampje bij het tweede bolletje. Betekend dit nu al dat ik niet online kan? Alvast bedankt
     
  14. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je iets fout zitten.. Zijn wel meer mensen die daar problemen mee hebben. Zorg ervoor dat je alles goed hebt aangesloten en de juiste kabels gebruikt..
     
  15. nickesta

    nickesta Respect the don

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gelezen dat dit betekend dat je internet verbinding niet snel genoeg is. Klopt dit (ik heb een kabel verbinding van chello)?
     
  16. Gizmo

    Gizmo Padawan

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, kijk, dit heb ik dus reeds gedaan, en niemand kon me daar een concreet antwoord geven op m'n probleem, dus stelde ik hier maar de vraag (in de hoop dat iemand me hier kon helpen...)

    Gizmo
     
  17. nickesta

    nickesta Respect the don

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, tot zover begrijp ik hem. Ik heb nu dus mijn xbox aangesloten op een hub. Om te connecten moet ik een server pc aan hebben staan. Maar als ik deze pc aan heb staan kan mijn xbox weer niet connecten omdat mijn hub geen onderscheid kan maken tussen de verschillende netwerk verkeer. Kan ik nu dan nog wel wat doen (ik heb windows 98 zodat mijn xbox wel verbinding kan maken?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    maak daar ff een post aan :{
     
  19. Croco

    Croco Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dan Bij www.xboxworld.nl/live
     
  20. Hotshot

    Hotshot Guest

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina