1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb hem net ook gezien. Ik vind dit zeker een toffe film! Mooi weergegeven waar het eigenlijk allemaal om draait in de film en dat is niet eens hetgene wat er in de mist zit. Opvallend ook dat er bijna geen muziek in de film wordt gebruikt.. Pas op het einde een beetje en ik vond dat de sfeer ten goede komen.

    En tering, wat is dat gelovige wijf irritant. Ook al was het wat overdreven, je kunt aardig zien wat het gevaar kan zijn in sommige mensen.

    Als ik een moraal zou moeten noemen in deze film, dan zou ik zeggen dat angst geen goede raadgever is. Ondanks dat er een hoop ellende in de mist zit, zijn in deze film de mensen het engst.

    Ik geef hem een 8. De film kan je (imo) leuk aan het denken zetten.
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Filmpies en series besteld :).
    Over een maandje heb ik alles hopelijk binnen.

    Wat oude klassiekers;

    4 van de jaren 40.
    5 van de jaren 50.
    3 van de jaren 60.
    En last but not least 1 van de jaren 20 :+.

    Wat zombie films;

    Night of the Living Dead.
    Dawn of the Dead.
    Day of the Dead.
    De Resident Evil Trilogy.

    En nog wat andere films en series waaronder Terminator: The Sarah Connor Chronicles - Season 1 [2008].
     
  4. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren in de cinema Babylon A.D. gezien. Ondanks de vrij vele negatieve commentaren vond ik het een zeer vermakelijke film en was het één van de weinig dit jaar die mijn aandacht goed kon vasthouden. Ook vele goede one-liners en er is goed over nagedacht. Daarbij zie ik Vin Diesel wel graag spelen. Ook vrij goed acteerwerk, zelden een foutje gezien.

    Misschien ben ik vrijgevig, maar 8.5/10 is voor mij toch de score.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2008
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik vond de trailer er erg cool uitzien, dus misschien heb je wel gelijk. Het lijkt me echt zo'n lekkere no-nonsense actiefilm :)
     
  6. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Disturbia

    Dit was de vierde keer dat ik deze film heb gezien. Ik blijf em geniaal vinden. De sfeer, de muziek, de acteurs. Helemaal top! Ten 1e de acteurs.. Shia LaBeouf is geniaal. Hij schiet echt naar mn favoriete acteur. Elke film waarin hij speelt is leuk en hij doet het gewoon goed. Sarah Roemer is natuurlijk een pareltje om naar te kijken en Aaron Yoo is met Shia een toffe combo. Ten 2e de muziek. Gewoon lekker! Een perfecte track van System of a Down, Whoa now van Louque, Guster, Afroman, Buckcherry, helemaal top! Ten 3e het sfeertje. Het begin is een klein stukje drama maar daarna is het echt geweldig.. Humor en goede grappen met een ijzingwekkend toefje naarmate de film eindigt. Deze film staat omschreven als thriller maar ik heb meer gelachen dan in sommige comedy's, wat een goed teken is in dit geval!

    9/10
     
  7. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Vozvrashcheniye(The Return) (2003 )

    [​IMG]

    De beste fucking film ooit, een Russische filmhuis-klassieker. De film gaat over een vader die na tien jaar plots voor de deur staat en zijn twee zoons op een trip neemt. Eenmaal onderweg blijkt al snel dat de vader andere dingen aan zijn hoofd heeft en niet vies is van een paar klappen uitdelen. De kinderen incasseren de hele trip door tot het op een moment echt mis gaat.

    Ik ben inmiddels al de tel kwijt van hoe vaak ik hem al gezien heb en wilde hem toch aanraden hier mochten er hier liefhebbers zijn van dit soort films. De regisseur is ook een bekende, ook wel de nieuwe Tarkovsky genoemd en heeft al aardige films op zijn naam staan waaronder de nog te verschijnen samenwerking met Woody Allen en Fatih Akin(Gegen Die Wand). :)

    Als ik hier zie dat er films als Underworld of Transformers gewaardeerd worden zal ik de verkeerde doelgroep hebben hier maar je moet overal open voor staan.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2008
  8. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Was The Return niet laatst op tv??? Of ik ben in de war.
     
  9. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep hij is al vaker op Ned 2 geweest. Er is nog een verschrikkelijk slechte horrorfilm die The Return heet die zou ook goed kunnen.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ga dan binnenkort maar eens Stalker kijken als je die nog niet gezien hebt. ;)
     
  11. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Stalker al weet niet hoeveel keer gezien, legendarische film. Ben een groot liefhebber van Tarkovsky.
     
  12. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    I am McLovin 8)

    Geniale film, heb hem ook al iets van 4-5 keer gezien.

    Hitman vond ik ook goeie film!
     
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat valt ook wel mee vind ik ;). Anders was ik vast niet in slaap gevallen tijdens het kijken (ok, ik was dan ook heel moe, had hem eigenlijk niet moeten kijken toen). Zeker niet slecht though ;)
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok jouw mening telt ook niet meer mee :+.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik was zo blij toen die gelovige muts afgeknald werd. Zat bijna te juichen en dat was waar ik de hele film al op hoopten. Echt vreselijk hoe irritand sommigen gehersenspoelden kunnen zijn.
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    :+ waarom? O-)
     
  17. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind Hitman ook de beste gameverfilming die er tot nu toe is uitgebracht.
     
  18. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Doe mij dan maar Silent Hill.
     
  19. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    afgelopen week gekeken:

    The office season 3 (dvd):
    Een van de betere series op dit moment. Ook dit seizoen is weer een goede. De serie kan als je voor het eerst een aflevering kijkt, wat minder overkomen (op mij ieder geval), maar als je wat meer afleveringen hebt gekeken is de serie geweldig.
     
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina