Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orange, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Steady aim vind ik persoonlijk alleen werken bij een sniper, Je moet wel gelijk bij de MP5 de Red Dot erop gooien.

2. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind voor Free-For-All de AK47 met silencer, stopping power en last stand verrassend goed werken. M'n K/D ratio is sinds lange tijd weer eens omhoog gegaan. Heb met deze combinatie potjes van 25-5 wat toch goed best is vind ik :eek:.

3. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Steady Aim is voor als je niet je Iron Sights gebruikt. Dat heeft dus compleet niks te maken met Snipers. Daarnaast werkt het alleen als je in crouch zit.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik haalde even Steady Aim en Iron Lungs door elkaar heen. :)

5. Alwinter

Alwinter pwnranoia

Leuk Bevonden:
    0
    Uh, nee. Uh, nee.

Steady aim is voor je hip accuracy, wat inhoud, als je uit het losse handje schiet (dus zonder te aimen)
    Verder gebruik je het op snipers met acog voor op de close range.

6. Alwinter

Alwinter pwnranoia

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe dichterbij, hoe meer damage hij doet. Kwestie van in bursts schieten op de wat langere range.
    En red dot is geen noodzaak, absoluut niet aangezien de iron sight best goed is op de MP5. Stopping power is wle altijd goed (UAV jammer ook als je hem silenced speelt)

Houd er wel rekening mee dat het een short tot medium range gun is. Pas je looprichtingen daaraan aan. Je kunt long range wel raken hoor, maar de kans is groter dat je geraakt wordt.

7. cod4 fr45k

cod4 fr45k Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn clases

1.m4-carbine red dot sigt martydom en onzichtbaar op radar
    2.m21 stopping power martydom claymores
    3.1ste shotgun reddotsigt ...

en dan nog 2 nutteloze

8. chasin11nl

chasin11nl 023!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Na een avondje gespeeld te hebben met deze class wil ik hem echt aanraden:

M16 met Red Dot Sight
    Perk 1: 3x Special Grenade en dan Stun kiezen
    Perk 2: Stopping Power
    Perk 3: Steady Aim

Dit is echt zo'n class waarmee je óf lekker kan rushen en beetje stuns gooien en mensen doodknallen óf waarmee je gewoon rustig aan doet en mensen van ver dood knalt. Echt aanradertje!

9. Alwinter

Alwinter pwnranoia

Leuk Bevonden:
    0
    M16 wordt ook wel als n00b beschouwd omdat het overpowered zou zijn, wat eigenlijk wel waar was.

Maar daar trok ik mij ook niets van aan. Ik speelde dezelfde combinatie als jij zegt. Alleen gebruikte ik acog scoop, en 3x frag ipv 3xspecial frag.

3x frag is eigenlijk ook een beetje overpowered als je het mij vraagt.

Als die lamballen de game zouden editten zou ik zijn voor het verwijderen van:
    -M16a
    -Frag x 3 (Het zijn sowieso al homing missiles, dankzij de overdaad aan auto-aim)
    -martyrdom
    -juggernaut
    -auto aim reduceren met 70% op gun shots, en de granaten aim-bot helemala verwijderen. (Serieus, bekijk alle nade-killcams eens, nog nooit opgevallen dat ze in kleine mate van koers veranderen, snelheid veranderen en de meest vreemde stuiters maken om toch op je knar te landen?)

En een mode zonder airsupport (komt eraan, weet ik) zou ook gaaf zijn.

10. xbox freaker

xbox freaker iemand

Leuk Bevonden:
    0
    martydumb noob:eek::{

11. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het uit als het wel/niet 'noob' is, zo lang je er maar kills mee krijgt, toch ?

12. Alwinter

Alwinter pwnranoia

Leuk Bevonden:
    0
    Stijl en skills.

Interessanter is die perk vervangen door iets waar je LEVEND wat aan hebt, zodat je meer kills maakt. Nu ga je er al van uit dat je sterft en moet je ook per se sterven voordat je kans hebt op een kill.
    Neem deep impact en je knalt lekker door muren, steady aim en procentueel gezien heb je meer kill kansen, dead silence en tegenstandars horen jou niet (en jij hun dus beter) etc.
    Maar een granaat uitkakken is gewoon voor n00bs.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb van de week toch maar de 360 versie van COD4 gehaald. Had op de PS3 teveel problemen tijdens online games.

14. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor problemen dan?

15. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :) Dat is een van de redenen dat ik het niet meer speel, ik heb het op de 360 en op de PC letterlijk stukgespeeld en de granaten zijn echt tergend in de game. Neem vacant met 24 man waar ze allemaal martyrdom aan hebben, echt niet speelbaar.

16. cod4 fr45k

cod4 fr45k Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het uit als het wel/niet 'noob' is, zo lang je er maar kills mee krijgt, toch ?

17. Piedero

Piedero Spreek uit: Pjeedro

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, het is toch de bedoeling in dat spel om (zoveel mogelijk) mensen te vermoorden?

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    hangt sterk af van de gametype of dat belangrijk is. FFA, TDM em DM maar voor de rest niet echt.

En ik moet zeggen ik vind dat laststand en martydom ook echt kk noobperks. Killen doe je als je leeft en niet hopen dat je na je dood nog een kill kan krijgen uit geluk, en skillloze actie (je hoeft er immers niets voor te doen).

En jah zullen vast mensen zich aangevallen voelen maar het gewoon MIJN opinie dus ja.

19. Alwinter

Alwinter pwnranoia

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nee duidelijk niet.

Nah, je hebt gewoon groot gelijk.Het heeft niets met skills te maken. Iedereen kan een granaat uit kakken en bidden voor een schrale kill cadeau.

Eigenlijk gewoon een perkje voor mensen die zo n00b zijn dat ze veel sterven en zo nog hun kills ronselen.

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Had veel last van lag en van connectieproblemen. Was soms 15 tot 20 minuten bezig om in een match te komen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina