1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

vertraging van beeld HDMI - LCD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door henkiebb, 30 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkiebb

    henkiebb Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb recentelijk een Loewe TV gekocht, en heb mijn Xbox 360 middels de composiet ingang en ¨Component HA AV kabel¨ aangesloten op mijn TV. De schakelaar van de kabel op HD gezet. Nu merk is dat het een vertraging op de bewegingen zit. Bij een race spelletje, mis ik nu regelmatig de bocht door die vertraging.:'-(

    Heeft iemand hier ook problemen mee? Kan het te maken hebben met de kabel, moet ik naar een HDMI verloop stekker?
     
  2. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze vraag kun je hier beter stellen: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=117180

    Waarschijnlijk had je eerst een "gewone tv" hiermee merk je geen vertraging van het beeld. Ook wel de responstijd genoemd. Een lcd tv werk met een responstijd van enkele m/s. Jouw tv zou een hoge responstijd kunnen hebben. Volgens mij maakt het dan niet uit of je het via een hdmi of een component aansluit.
     
  3. henkiebb

    henkiebb Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, kom van een CRT. Mijn Loewe heeft een M/S van 6. Dat zou toch snel genoeg moeten zijn. Heb toch het idee dat het iets anders is.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    het beste kan je vraag hier stellen: De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 19]

    Dit ligt vermoedelijk aan je tv (niet aan de xbox) komt door de refreshrate van je tv. Het kan zijn dat je tv een andere refresh rate heeft voor hdmi
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2008
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina