Een tijdje geleden kwamen er berichten uit amerika dat sommige spellen platinium gingen. Een paar daarvan waren Halo, Max Payn en Doa3(waarvan er zeker twee moeten behoren tot de collectie van de proud xbox-owner) ook al heb ik Halo nergens goedkoper gezien dan 55 euro. en max payn alleen van horen en zeggen zag ik eergisteren wel doa3 voor 29,95 eurootjes liggen bij de bart smit(in normale verpakking) Is hij gewoon afgeprijst, of is dit wel degelijk de eerste platinium? (op de site van bart smit staat niks, en ook in de budgetlijst hier was deze mijlpaal nog niet bereikt.
Dit is nog geen platinum, die serie moet nog uitkomen. Dit is kennelijk gewoon een afprijzing. Wel een leuke afprijzing natuurlijk, ik aas al langer op dit spel, had alleen geen zin om er 60 euro voor neer te leggen. Nu alleen nog ff wachten tot Dixons ook met z'n prijs omlaag gaan (i.v.m. personeelskorting ), maar dat kan gezien de huidige prijzenoorlog nooit lang duren Trouwens, er is nooit sprake van geweest dat Halo platinum zal verschijnen, dit spel staat nog steeds bovenaan de best verkochte spellen, dus no way dat die binnenkort in prijs omlaag gaat. Waarschijnlijk pas als Halo 2 uitkomt...
@ DarkwingDuck krijg jij ook personeelskorting op afgeprijsde artikelen? Als dat zo is krijg je dus korting bovenop korting.
Ik krijg ook gewoon personeelskorting over afgeprijsde artikelen (bij ElectricCity dan). Maar je krijgt geen korting bovenop een korting, de game is gewoon een andere prijs geworden... Erg beterz overigens als je bij een dealer werkt; kun je alle (oude) demo's meenemen...
Idd, net als Jeruzame krijg ik korting op alle artikelen, dus ook afgeprijsde artikelen Bij een electronicadealer werken is cool, je kunt de nieuwste spellen en gadgets uitproberen, en dan al die goodies en relatiegeschenken die je krijgt, zo heb ik al een DOAX-kalender, Lord Of The Rings-poster, Norton Antivirus, Norton Systemworks, Microsoft Office XP, Microsoft Windows XP (allemaal full versions), een aantal rugzakken, mokken, pennen, een sporttas, een reistas, wat keycords, wat dvd-films, en zo kan ik nog wel ff doorgaan. En dan over alle spaaracties en verkoopbonussen nog maar te zwijgen, waar je magnetrons, discmans, stofzuigers, vvv-bonnen, mp3-spelers, en nog veel meer mee kan sparen
Ik mag jou wel DarkwingDuck, hoewel ik een hekel heb aan Dixons (en omgekeerd is het waarschijnlijk ook het geval; een collega van me is een keer niet bij Dixons geholpen omdat de verkoper wist dat hij bij ElectricCity werkt! Erg triest...) Je bent zeker de bekende uitzondering die de regel bevestigt... Wij hebben inderdaad ook af en toe acties van fabrikanten waarbij je dan punten krijgt voor bepaalde producten die je verkoopt. Die punten kun je dan verzilveren voor bonnen. Erg cool, want zo kan ik straks Dead To Rights voor nada krijgen Overigens verdeelt m'n bedrijfsleidster de relatiegeschenken altijd in de kerstpaketten. Zo heb ik nu een hele stoere, knal oranje muts van Telfort. Graveheart: Ga gewoon bij een aantal zaken langs en vraag of ze nog mensen zoeken. You never know...
Ja, ik weet het, ik heb van die collega's waarvan ik zelf ook zo mijn twijfels heb. Laat ik het zo zeggen: daar zou ik als klant ook niet graag door geholpen worden Dat iemand je weigert te helpen omdat ie bij een andere winkel werkt vind ik gewoon triest. ElectricCity heb ik geen ervaring mee, ben er nooit geweest. Dus kan ik er ook geen hekel aan hebben Ik heb zojuist met een puntenspaarsysteem van een telecomprovider een mp3-cdspeler bij elkaar gespaard, voor noppes Trouwens: wist je dat ElectricCity onderdeel was van de Dixons groep???
Dus je bent nog nooit in een V&D geweest ?!? Kom je dan soms wel buiten de metropool Raalte? En of ik wist dat ElectricCity deel uit maakt van de Dixons groep. Ik heb namelijk ook de CAO van Dixons. Dixons en EC hebben trouwens precies hetzelfde assortiment. Tenminste, dat is mij verteld, ik heb het nooit gecheckt... Ik heb zelf nog nooit een actie van een telecomprovider gehad. Ik werk er echter ook nog 'maar' een jaar. Klinkt wel stoer, als je er een MP3/CD speler mee kunt sparen. Ik hoop echter wel voor je dat het niet ééntje van Audiosonic is, want die gaan over het algemeen niet erg lang mee Ik heb echter al wel aardig wat euro's in cadeaubonnen verdiend van twee fabrikanten van klein huishoudelijk apparatuur. Da's dan weer het voordeel als je niet alleen maar digitale en computer spullen verkoopt...
Oh ja, das waar ook, dát is Electric City! Stupid me Maar als jullie ook klein huishoudelijk verkopen, hebben we niet exact hetzelfde assortiment, want dat verkopen we niet. Maar ik denk dat de rest wel aardig hetzelfde is ja, ook qua prijs volgens mij. En nee, die discman is geen Audiosonic, zou ik ook nooit willen hebben
buiten het geneuzel over wie waar werkt denk ik dat het wel intressant is dat doa3 29,95 kost, bij bart smit of intertoys... hij is mooi(zeer mooi zelfs)