1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat word door de knieën, en heel diep bukken. ;)

    Maargoed je zal het er zelf wel naar gemaakt hebben, je word niet zomaar gebanned van de voorpagina.
     
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil graag een herziening van een beslissing als het even kan....

    Moest dit topic nou echt dicht? Ik heb lang niet zo gelachen om een topic, hij staat inderdaad wel in het verkeerde forum eigenlijk, maar als hij in de GM zou staan zou die perfect op zijn plaats zijn denk ik!
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Tja, waar je om lacht is natuurlijk subjectief. Ik vind dit net een kopie van met Mr. Jummy topic. Het grote verschil is echter dat er totaal geen inbreng is van de leden in de thread van Kermit. Kingof360 geeft het goede voorbeeld, maar niemand doet mee. Niemand heeft dan ook een Kermit-pop, terwijl Mr. Jummy een veel toegankelijkere hype is. :)
    "But that is just my 2 cents"
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vroeg king om het doel van de thread uit te leggen aangezien deze voor mij niet duidelijk was. Het antwoord maakte duidelijk dat er verder niet echt iets mee viel te doen en daarnaast is deze thread voor 99% van de leden ontoegankelijk aangezien bijna niemand een kermit pop heeft. Met Mr Jummy kan iedereen mee doen en dit werd dan ook gedaan. Bij deze topic kon dit niet.
     
  5. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Word ik ooit nog in genade genomen? Dikwijls 3 jaar geleden dat ik hier tekeer ging.
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    :confused:

    Jij hebt nooit in dit topic iets gepost en amper in dit subforum als Dioxic en eigenlijk helemaal niets als AC/DC. Dus... over wat ben jij bezig? :+
     
  7. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan talloze topics bedenken welke geen nut, geen doel en geen belang dienen welke wel gewoon open blijven. Dus de beredening dat het "doel" van het topic niet goed zou zijn vind ik zwak. Ik vind het best een grappig topic ondanks ik geen Kermit pop heb. Ik kan zelfs een kermit verkleedpak kopen
    [​IMG]
    , laat staan een pluche kermit pop, mogelijkheden genoeg.

    Maar wat ik eigenlijk meer het punt vind. Moet een opzich leuke thread gesloten worden bij gebrek aan "doel"? Is vermaak geen geldig doel? Is dat niet de reden waarvoor we in de eerste plaats dit forum bezoeken? Ik denk dat "Why so serious?" een gepaste afsluiter is.
     
  8. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused::confused::confused:

    Logica, hoe moet ik hier na een actie van jullie mijn ongenoegen komen uiten als ik een ipban heb.
     
  9. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Mailtje naar één van de admin's sturen? Een IP ban word zoiezo nooit snel ongegrond gegeven is mijn ervaring.
     
  10. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, heb genoeg e-mails gestuurd. Het is alleen onmogelijk om dat te bewijzen omdat ze mijn mailtjes heel makkelijk kunnen negeren. Ze weten denk ik niet eens meer waar het over ging en het was ook geheel onterecht, ik weet nog wel waardoor het kwam.
     
  11. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij weet Pegas dat wel gezien hij je oude username weet welke gebanned is wegens meermaals flamen en het veranderen van modtags na waarschuwing? Of dit genoeg is voor een permanente IP ban weet ik niet. Het lijkt nogal hard gezien er ook een hoop goede topics op je naam staan. Natuurlijk weet ik de details daar niet van en kan ik absoluut niet oordelen. Maar wat is precies je punt? In feite ben je toch al vergeven gezien je nu op dit account nog steeds XBW kan bezoeken ondanks "de crew" al weet wie "de vorige jij" was? Volgens mij moet je gewoon even Orcrist oid pm'en en het recht zetten, hier "mysterieuze" opmerkingen maken gaat je niet verder helpen.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2008
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik wist niet dat je gebanned was tot dat je het zei, want dan ben ik het namelijk gaan nakijken. Daarvoor heb ik enken met de zoekfunctie naar een post van jouw gezocht en naar jouw profiel geweest en niets wees erop dat je gebanned was.

    Verder ben je nog voor mijn modtijd gebanned en kan ik niet meer terug vinden dan wat er gearchiveerd staat. Al kan ik wel zeggen dat jouw geval geen uitzondering was.

    En zoals Danger al zei is jouw huidige account wel toegelaten ondanks dat we weten wie jij bent (inclusief crew die waarschijnlijk wist dat jij gebanned was) en dat is wel een uitzondering. Ik weet dus niet wat jouw probleem nu eigenlijk is, maar je kan nu toch gewoon een pm sturen naar bv. één van de admins?
     
  13. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, de crew weet dat ik "Dioxic" ben en kan ook gewoon normaal posten. Ik zou niet weten waarom de crew mij dat niet zou toelaten gezien ik ook niet spam of ets. Mijn ip is alleen gebanned en kan ik dus alleen op werk/stage op xbw wat niet echt fijn is.

    De oorzaak van mijn ban was door een discussie met toentertijd nog een member genaamd "svennies", die discussies gingen nogal hard en werd ik als enige gedupeerd.
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Normaal gezien worden kloon-accounts (mensen die hier dus al een account hebben) niet toegestaan met als gevolg dat het kloon-account gebanned wordt en dat het "parent"-account een nog zwaardere straf krijgt (indien mogelijk). Tenzij je toestemming hebt gekregen om er één te mogen maken of we het toelaten (zoals in jouw geval).

    Van wat ik heb gezien/gelezen wat dat niet de oorzaak, maar eerder de druppel die de emmer liet overlopen ( en je moet namelijk al heel wat hebben uitgespookt om een ipban te pakken te krijgen). Nu ga ik hier uit respect voor jouw niet opsommen wat ik allemaal heb terug gevonden, maar ik denk dat je zelf nog weet dat dat ene geval niet het enigste was.

    En over je ipban moet je eens een admin over aanspreken.
     
  15. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja meningsuiting noem ik dat. Stel dat ik nu alsnog een ban zou krijgen, is dat dan niet slordig van ze om me eerst nog hier laten posten terwijl ze weten dat ik het ben, en nu ik er zelf over begin ze mij opnieuw bannen? Ik zal de admin erover spreken(welke?).
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Toen jij je registreert hebt hadden ze het al opgemerkt, maar zoals je ziet hebben ze dit account van jouw toegelaten. Dus als je niets mispeuterd gaan we je ook niet terug bannen.

    En welke admin maakt niet veel uit, al lijkt Orcrist tegenwoordig wat meer online dan Arjan.
     
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik ben het wel met Danger eens... op zich is dit niet echt een heel zinvol topic, maar zeker wel een met humor. Waarom dan niet gewoon een move naar de Green Mile? Daar staan namelijk talloze topics die een stuk lozer zijn en nog minder toevoegen. Ik noem een "typ je username met je ellebogen" topic. Dat is behoorlijk kansloos en blijft wel gewoon open.
     
  18. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde met mijn topic mensen laten lachen maar ik wou er tegelijk ook een topic van maken waar je kermit op verschillende plaatsten in de wereld ziet. Volgens mij is het heel leuk om kermit op het Empire state building te zien en bij de big ben in londen. Ik denk dat dit iets heel leuks kan worden en dat mensen niet meteen 2 dagen nadat ik het topic geopent heb al met foto's komen waar kermit op de eifeltoren staan of gewoon in Amsterdam of Rotterdam is natuurlijk begrijpelijk. Maar op vakantie hoeft niet in het buitenland te zijn. Ik denk dat als ik een dagje naar Rotterdam ga en daar wat foto's neem van kermit op de Erasmusbrug of whatever dat hele leuke plaatjes kunnen worden.

    Een kermit pop kost geen reet dus ik vind dat niet echt een reden.

    Ik heb me er eigenlijk over verbaast dat mijn topic dicht moest omdat ik vind dat er zat andere topic zijn die WEL open zijn en MINDER waarde toevoegen aan het forum.

    Ik had het misschien wat beter kunnen uitleggen en dat heb ik nu gedaan. Ik hoo dat dit topic dat nog een kans krijgt want blijkbaar vonden toch wat members het leuk ;)
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Staat weer geopend en al in de GM :)
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vroeg je om een uitleg en toen kwam er niets uit. Nu komt er een discussie op gang en dan vertel je wel de gedachte achter de topic. Als je dat had gedaan toen ik er naar vroeg had ik hem waarschijnlijk niet eens gesloten ;) Maar ik heb hem weer geopend aangezien er toch interesse in is en alles wat duidelijker is.
     

Deel Deze Pagina